marcin7795

Jaki ciagnik wybrać Fendt czy Deutz-Fahr

Polecane posty

marcin7795    0

Witam czy mogli byście mi pomóc wybrać ciągnik Fendt około 100km czy Deutz-Fahr też około 100km może być troche więcej chciałbym się dowiedzieć o spalanie, awarie, wagę można powiedzieć dane techniczne ten ciągnik będzie pracował w polu jak i z turem czyli transport. Z góry dziękuje za wypowiedzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marc28    0

Ciężko te ciągniki porównac gdyż Fendt ma skrzynie bezstopniowa.

Ta skrzynie umozliwiam szersze wykorzystanie a co za tym idzie tansza prace

Silnik niby ten sam ale całkiem inny ( 4 zawory, wielopunktowy wtrysk paliwa, moc maksymalna przypada na 1700 obr).

Te silniki montuje tylko Fendt , DF ma inne.

 

Fendt rowniez jest drozszy teraz i pozniej - lokata kapitału

Myslie ze bedziemy pracowac ciagnikami ok 10 - 12 lat to przy sprzedazy Fendt bedzie duzo drozszy

 

DF to to samo co Same ( pewnie ten jest tanszy)

Duzo włoskiej elektroniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej24871    12

Agrofarm moim zdaniem nie jest ciągnikiem zaprojektowanym do intensywnej eksploatacji ( niechce urazić żadnych właścicieli )Agrotron K jest robiony we Włoszech ( chyba ) i gwarancji na niego udzielają tylko 12 miesięcy . Skrzynia zf t7100 serie 3 półbiegi pod obciązeniem ( troche mało) silnik jeśli wybierzesz model inny niż 430 to bedzie wtrysk na pompo wtryskach ( 430 ma CR) a tak to 2 zawory na cylinder, no i co najbardziej mnie zastanawia bo sam przymierzam się do kupna tylko że więkrzego modelu ( w moim przypadku AGRO.M 610) wewnętrzna recyrkulacja spalin :/ bardzo bym prosił niech sie ktoś wypowie: jak sie ma ta wew. rec. do sprawności energetycznej silnika ( bo mi sie wydaje że bedzie więcej palił) . Ja zdecydowanie polecam Fendta poprosty leprzy i tyle a wybór wiadomo pozostaje twój > Twoja kasa , jeśli bez problemów Cie stać na Fendta to niema sie nadczym zastanawiać ( moim zdaniem ) Pozdrawiam , przepraszam za ortografie


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    8

@marc28 fendt 310 ma po 2 zawory ma cylinder

@Andrzej24871 Według mnie wewnętrzna recylkulacja spalin to sprawia ze traktor mniej pali, gdyż to jest wykorzystanie energi ze spalin np. przez turbosprężarke.


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest. ;) Zaprezentowano go w Hanoverze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    239

Silnik niby ten sam ale całkiem inny ( 4 zawory, wielopunktowy wtrysk paliwa, moc maksymalna przypada na 1700 obr).

no nie bardzo:

Speed at max. power (rpm) 1900 (www.fendt.com)

jak sie ma ta wew. rec. do sprawności energetycznej silnika ( bo mi sie wydaje że bedzie więcej palił).

masz racje sprawnosc jest mniejsza, ale i tak nie ma od tego ucieczki. sa silniki co spelniaja tier II bez egr?

@marc28 fendt 310 ma po 2 zawory ma cylinder

@Andrzej24871 Według mnie wewnętrzna recylkulacja spalin to sprawia ze traktor mniej pali, gdyż to jest wykorzystanie energi ze spalin np. przez turbosprężarke.

spaliny napedzaja turbosprezarke, ale nie ma znaczenia czy z egrem czy bez :P

recyrkulacja spalin ma na celu redukcje zwiazkow toksycznych ze spalin, okupione to musi byc wyzszym spalaniem. ale z tego co wiem uzytkownicy nie zauwazyli wiekszej zmiany w zuzyciu paliwa, po zablokowaniu zaworu (lubi sie zawiesic od nagaru), poza tym i tak nie dziala przy wyzszym obciazeniu, a przy malym zuzycie i tak jest niewielkie :D stad roznica niezauwazalna.

Jest. ;) Zaprezentowano go w Hanoverze.

ma juz ehr?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ma EHC czyli odpowiednik EHR. W wersji PL będą dwie skrzynie bezstopniowa i z trzema biegami PS(prawdopodobnie z serii K). TTV będzie przekazywał moc mechanicznie i będzie miał hamulec hydrauliczny. Podnośnik ma mieć udźwig 5300kg, a hydrauliki maks. 4 wyjścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    239

o prosze nie gadaj, ze jeszcze ze sterowaniem elektrohydraulicznym hydrauliki zewnetrznej?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mogli byście mi pomóc wybrać ciągnik Fendt około 100km czy Deutz-Fahr też około 100km może być troche więcej chciałbym się dowiedzieć o spalanie, awarie, wagę można powiedzieć dane techniczne ten ciągnik będzie pracował w polu jak i z turem czyli transport. Z góry dziękuje za wypowiedzi:)

 

To ma być nowy traktor??Jeżeli tak to 310,dane techniczne:

http://www.korbanek.pl/spolka/pl/fendt/ciagniki_65360_km/seria_300_vario_95125/dane_techniczne.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez włodek
      Cześć,
      Zaczynam się powoli rozglądać za nowym ciągnikiem który zastąpi w cięższych pracach mojego 3p. Początkowo myślałem nad Ursusem 914 ale to wszystko już dość mocno wypracowane. Później mi się przypomniało, że znajomy. użytkuje Ursusa 4514 na areale ok 50ha jako główny ciągnik. Mówi że jest zadowolony. Daje sobie spokojnie radę a że ma wyłącznie produkcję roślinną a działek ma dużo, różnej wielkości, na niektóre z nich mówi że większym by nawet nie wjechał. Pożyczyłem sobie od niego na weekend i na pewno komfort pracy na plus w porównaniu do 914. Spalanie również miło mnie zaskoczyło. Ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Dlatego też zakładam ten temat bo pomoże poradzicie mi coś innego. Moc myślę że 60 - 80km była by dla mnie ok. Ciągnik będzie pracował na ok 20ha. To co dla mnie jest teraz najważniejsze to napęd 4x4 i większy uciąg. Bo co z tego że mój 3p ma moc i daje radę skoro mało wiele i się grzebie bo jest za lekki. 
    • Przez piofigura
      Witam
      Stoję przed wyborem ciagnika na moje gospodarstwo ok 15ha uprawy sadownicze. W gospodarstwie do tej pory pracowała Kubota m8540n. W zeszłym roku kupiliśmy  Kubote m4072 niestety jest strasznie mułowata i  praca nie przypomina swojej starszej koleżanki. Ciągnik będzie pracował jako wół pociagowy rocznie ok 200h. Maszyny w jakich ma się sprawdzić to glebosz  3 lapowy z wałem pakera, pług 3 skibowy obrotowy(jeszcze nie wybrałem jaki Ale chyba to będzie Akpil 80km na zabezpieczeniu kołowym z 18"odkladnica i krojami przed każdym korpusem), brona aktywna 2,5m z walem pakera, agregat uprawowy 2.2m, brona talerzowa (2,2m albo 2.5m), w transporcie z przyczepa 6t czasami rozrzutnik do obornika 8t. Klasa gleby to 2-4 głównie gliny, teren mocno pofaldowany. We wniosku nie przejdzie żaden inny ciągnik pow. 115km.
      ZA Valtra przemawia duży silnik i brak EGR, niestety nie znam tej marki i odnośnie bezawaryjnosci seri A jest mało informacji. I zastanawiam sie co do skrzyni czy 12x12 wystarczy czy brac Hitecha?
      Kubote znam jako marke i  złego słowa jeżeli chodzi o awarie nie mogę powiedzieć choć w sadowniczej po 6 latach rozszczelnił się przewód paliwowy. Niestety boję się tego że m5 będzie mała za mała pojemność pod moje wzniesienia. Moment też o ok 100nm mniejszy z tego co dowiedziałem się od przedstawiciela Kuboty. Kubota jest również lżejsza o 600kg
      Cenowo Valtra droższa  o ok 30tys netto. Ale ciagnika nie kupuje się na rok. 
      Valtra A115
      Silnik MBTN-D5 44 MBTN-D5
      Liczba cylindrów 4
      Pojemność skokowa [l] 4,4
      Maks. moc przy obr. silnika [obr./min]2000
      Prędkość znamionowa [obr./min] 2200
      Maks. moment obr. przy obr. silnika [obr./min] 1500
      Prędkość obr. biegu jałowego [obr./min] 850
      Najniższa prędkość obr. (rewers na P) [obr./min] 700
      Interwał wymiany oleju silnikowego [h] 600
      Norma emisji spalin Stage V
      Układ oczyszczania spalin DOC + DPF + SCR
      KUBOTA m5112
      TECHNICZNE
      SILNIK Typ   3800 -CR-TIE5 Pojemność/liczba cylindrów cm3 3769 / 4 cylindry Obroty znamionowe obr/min 2600 Moc znamionowa (97/68/EC) KM (kW) 114,8 (84,4) Pojemność zbiornika paliwa / zbiornika AdBlue l 105 / 12
    • Przez marcin1993
      Witam, co sądzicie planuje zakupić ciągnik, który lepszy Belarus 820 czy Zetor major, ma być jako pomocniczy i do pługa do śniegu.
    • Przez Jacusiek
      Hejka, przymierzam się do kupna ciągnika i zastanawiam się nad dwoma, Renault 133.14 i Massey Ferguson 3090 oba o podobnej mocy, czy ktoś z was użytkuje te maszyny? Jak się sprawują jaką mają opinię i na co zwracać uwagę przy zakupie?
    • Przez zom3
      Jak w temacie co tu wybrać  Valtra T 195 versu. Massey Ferguson 8S,205 dyna 7 i ostatni zawodnik Steyr Absolut CVT 6200.
      Cenowo wygląda to tak że massey  najdroższy potem steyr i valtra.
      Jak tu wygląda awaryjność tych maszyn itp.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj