rosolinnio

New Holland T7030 - skrzynia Power Command

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rosolinnio    38

Witam mam pytanie czy wie ktoś może jak zrobić kalibracje przekładni napędowej Power Command ?? czy trzeba do tego serwis wezwać zęby ja wykonali???? a i Szczęśliwego Nowego Roku:):rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Serwisant przez telefon Ci powie jak to zrobić. 15 minut to około zajmuję. Tylko dobrze rozgrzej oleje w ciągniku. Później przed kalibrowaniem pamiętaj o wyłączeniu wszystkich potencjometrów. Powyłączaj pod podłokietnikiem pokrętła, ogrzewanie, klime, radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sambao    2

Trochę pojeździj i włącz wałek. A co mocno szarpie, bo jak nie to poczekaj aż coś konkretnego będziesz robił bo olej musi być dość dobrze rozgrzany.


GMO jest ok!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    38

szarpie to mało powiedziane ostatnimi czasy to prawie go zadusza i staje w miejscu szczególnie to przy zmianie z 12 na 13 bieg a niestety teraz ciężko olej rozgrzać i szukam dobrego sposobu jak zrobic:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

mam T6070 power command i w instrókcji jest napisane jak to zrobić a co do zmiany z 12 na 13 to u mnie terz troche mocniej niż przy innych szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Pomiędzy 12 i 13 oraz pomiędzy 7 i 8 będzie bardziej szarpało. Taka jest konstrukcja tej skrzyni. Przy tych przejściach zmieniają się dwa koła czy jakoś tak i jest to normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Tak jest we wszystkich skrzyniach power command, nieważne czy seria T6000 PC, T7000 czy stare TM. U jednych mniej u drugich więcej szarpie, ale całkiem się tego zlikwidować nieda. Zmiana z 12 na 13 to jakby zmiana Z B6 na C1, z 6 na 7 czy tam 7 na 8 to zmiana Z A6 na B1, po prostu power command ma trzy zakresy to nie jest taki prawdziwy fullpowershift, bo jest utrata ciągu między tymi biegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli co ten PC to wcale nie taki miód? Lepiej brać RC? Czy NH nie może coś z tym zrobić? Co daje taka kalibracja? Nie można od razu w fabryce ustawić tak skrzyni co by nie miotało ciągnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

Ona raczej jest kalibrowana w fabryce, ale potem w czasie użytkowania sie rozkalibrowuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

można skalibrować aby tak nie szarpało ale po jakimś czasie to się itak rozkalibruje miałem tak w lamborghini champion 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

w jednym ciągniku mamy RC w drugim PC, i jakbyśmy mieli brać jakiś nowy i mielibyśmy dylemat RC czy PC to chyba lepiej zaoszczędzić 10 tysięcy i wziąć RC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Czyli co ten PC to wcale nie taki miód? Lepiej brać RC? Czy NH nie może coś z tym zrobić? Co daje taka kalibracja? Nie można od razu w fabryce ustawić tak skrzyni co by nie miotało ciągnikiem?

Ale to szrpanie nie jest aż takie mocne. Przy bardzo płynnych przejściach pomiędzy pozostałymi biegami, tutaj wyczuwa się lekkie szarpnięcie. U mnie od czasu pierwszej kalibracji nie było potrzeby ponownego kalibrowania. To "szarpnięcie" jak już wcześniej pisałem wynika z konstrukcji skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Kalibracja to jest ustawienie sprzęgieł właśnie po to aby zmiana przebiegała bez szarpnięcia, instrukcja obsługi dokładnie tłumaczy jak przeprowadzić kalibrowanie sprzęgieł, najlepiej to robić w normalnej pracy jak ciągnik jest rozgrzany, jako ze jeżdżę w bardzo zróżnicowanym terenie (pagórki i mozaika glebowa)to po tyś mth musiałem zrobić kalibracja bo właśnie przyduszał się przy zmianach biegów podczas orki, ogólnie jak jest dużo zmian biegów to rozwiązanie skrzyni jest bardzo dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Witam! Czy ktoś może się wypowiedzieć o trwałośc skrzyni PC? Wie ktoś może jak dokładnie działa taka skrzynia? Pytam, bo często przy przełączniu na bieg 11 (zwłaszcza z 10)słychać głośny stuk i ciągnik trochę szarpie. Stuk nie jest metaliczny, taki trochę tępy. Czy to może być kwestia kalibracji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

TUTAJ możesz zadać swoje pytanie


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Sory, popieprzyło mi się z innym tematem, zwracam honor


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

Uważam skrzynie PC za najlepszą skrzynie w new hollandzie. O AC zdanie mam bardzo średnie :). Lekkie szarpanie na zmianie zakresów wynagradza mi z nawiązką system jazdy w trybie automatycznym szczególnie w transporcie ( teren lekko górzysty). Rewelacja dla takich bezmózgów jak ja.


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem właścicielem ciągnika new holland t7 185 kupiony w tym roku skrzynia biegów range comand eco 19×6 z duzym podłokietnikiem i monitorem, od samego początku przekładni pracował poprawnie , szybko przełączali się po 35h pracy ,zaczął się problem w przełączanie z 12 na 13 i z 13 na 1,  3 sekundowa przerwa i z 6 szybkości przerzuca na 8 od razu 7 omija i jezeli chcę z 7 przełączyć na 6 przełącza od razu na 5 omija 6 chciałbym informacji może ktoś miał do czynienia z czymś podobnym i udzieli informacji

 

Staraj się pisać bardziej zrozumiale, i nie popełniać tylu błędów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MafiaIspina    24

Co do Kalibracji to Range Command i Power Command kalibruje sie w bardzo podobny sposób :D Jeżeli chodzi o szarpnięcia z 12 na 13 to jest to  norma (po kalibracji nadal będą szarpnięcia ale mniejsze) z tego co mi tłumaczył serwisant tam są trzy sprzęgła pierwsze obejmuje od 1-6 biegu drugie od 7 do 12 i trzecie od 13 do 19 dlatego czuć  szarpnięcie z 12 na 13 bo sprzęgło się zmienia :) Kolego czy Ty na pewno masz Range Command ? W tej skrzyni są 3 zakresy A, B i C na A jest 6 biegów na B też 6 biegów i na C jest 7 biegów gdzie zmiana wygląda w następujący sposób ( jedziesz np. na B5 zmieniasz na B6 i następna zmiana wymaga użycia Guzika z tyłu joystick 'a ,,sprzęgła" i wyskakuje Ci C1) z tego co mówisz że masz problem z przejściem z 12 na 13 to masz za pewne Power Command ;) 

Może rozwiń bardziej temat bo nie do końca rozumie o co Ci chodzi z tym 6,7 i 8 ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno mam Range comand stylu joystika jest przycisk zawsze go uzywam przy przelączeniu zakresow,problem taki jest jak zaczynam jazde z B7 w czasie jazdy chce przelączyc sie na A6 mnie przerzuca na A5 odrazu, pozniej wlączam A6 naciskam przycisk przelącza na B8 omijając mi B7, co dotyczy B12 i C13 biegow przy przelączaniu się jest przerwa 3 sekundowa czy tak ma byc? jak u was jest ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusss
      Holland t7.210 190km 2013r czy pociągnie bezorkowca 3m na trochę górek,gliny piachu?
    • Przez Jakubhhhh
      Witam co może oznaczać błąd 12801 New holland t7 165s 2020r.?
    • Przez iwarucia
      Co oznaczają te błędy , i czy może ktoś ma jakiś schemat ?



    • Przez karol6530
      czy ktos z was usuwał dpf i 
      adblu czy jest różnica w mocy czy jest roznica w mocy czy nic sie nie dzieje z elektronika nie wyskakuja jakies błedy
    • Przez ZetorPower
      Witam mam pytanie do uzytkowników skrzyni power command. Mam ciagnik nowy 25godzin dopiero opisze wczorajszy przypadek, podczas transportu dojeżdzałem do skrzyżowania powoli zmniejszajac biegi az do 12, zeby sie zatrzymac wcisnąłem sprzęgło rewersu nie brałem na luz, odpuszczajac sprzęgło ruszyłem chciałem zmienic bieg na 13  to nie wszedł klikałem dalej tylko ten kwadracik na wyświetlaczu przeskakiwał aż do 16 a biegu nie przełaczał i wyswietlał 12, wruciłem jeszcze raz do12 kwadracikiem i jeszcze raz do góry i już biegi wchodziły normalnie. Ktoś wie o co może chodzić ? Potem juz bylo normalnie nie wiem czy dzwonic po serwis
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj