Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ziomas16

Jaki kombajn na 50ha??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ziomas16    0

Witam.Na te żniwa musze kupić kombajn.Wybieram pomiędzy bizonami(jak juz wcześniej napisałem)Osobiście wolę tego WERSJA EXPORTOWA BIZON 1992r.OKAZJA!!! (865543834) - Aukcje internetowe Allegro jest jeszcze ten kombajn BIZON GIGANT 1987 rok (866643115) - Aukcje internetowe Allegro zastanawiam sie który bedzie lepszy.

Za odpowiedzi z góry dzięki.POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master0608    0

Podobno jest problem z czesciami do gigantow, ale za te 34 tys. ktore chce wlascicel giganta, bedziesz mial duzo lepsza wydajnosc na hektar ;[ obrobisz tez sporo zapewne na uslugach :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bolos51    2

ja bym wziął giganta, za tą cenę ten gigant jest zarąbiście zadbany no i jeszcze na hydrostatycznym podwoziu. Na 50ha lepszy będzie gigant, tam jest jakieś 220km to będzie sobie dobrze radził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Z Gigantem daj sobie spokój.Tych kombajnów wyszło stosunkowo mało, ciężko dostać do nich części, ten Gigant z ogłoszenia był na 100% malowany a z tego co zauważyłem to te wszystkie wymalowane kombajny trzymają sie kupy właśnie dzięki tej farbie :lol: Ja jak bym miał do wydania na Bizona 80tys. to kupiłbym Rekorda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

z tego co myślę, najlepszy na 50 ha byłby rekord.

Z056 jest trochę za mały, a poza tym sami wiecie skrzynia+hamulce

Gigant? no może, ale nie wiem, jak z częściami (ponoć krucho)

co do malowania - ja liczę za rok pomalować swojego Z056 ze względów estetycznych a nie dlatego, że idzie na sprzedaż.

Za 80tyś kupi Z058 w idealnym stanie, zaś dokładając 20 tyś można znaleźć Z058 z końcówki lat '90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

za 80 tyś kupiłbym mdw 525 albo DF lub NH nigdy takiego bizona ewentualnie Rekorda jak chcesz mieć polskiego znajomi kupili DF i NH po 60 tyś 85-86 rok gdzie 56 do nich albo 58 ja mam 56 z 84 od nowego i ne narzekam ale 525 robi 2 h na godzinę i jaki komfort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timek2009    18

do gigantów ciężko dostac czesci ja na twoim miescu brałbym rekorda albo bs ;[ bo bizon super to za maly :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

heh koledzy śmieszni jesteście ze mało części do gigantów

jakich części ze tak sie boicie nozy do sieczkarni czy żyletek lub bagnetów na heder ;[

przeciesz to jest bs tylko ze klawiszowy i dłuższy heh juz pisałem w innym poście jaki jest problem z częściami zaczytuje :lol:

 

czytat z Który najlepszy: Z110, Z115 czy Rekord niebieski?

 

przed żniwami zauważyłem ze wysiadło mi łożysko w ślimaku <prawe>

ale zeby je wymienić musiałem zdjąć żeliwny korpus w którym siedzi oś ślimaka ściągacz nie dawał rady więc musiałem go rozwiercić

kiedy go zdjąłem i chciałem kupić nowy okazało się ze nie ma <tszeba czekac> ale wziąłem z Z056 ruznica była tylko w miejscu gdzie wchodzi klin na oś wiec jaki problem freznąć ten klin tak jak do bs-a ;[ tak samo jest z innymi częściami są tylko tszeba pomyśleć

 

i ca takie to trudne bs-ów też tak duzo nie wyszło

jak bedziesz robił usługi to biesz giganta ale zadbanego ten na zdjęciu to wypicowany ale ledwo co stoi w kupie a jak włączysz młocarnie to bedziesz go zbierał

jutro dokoncze co miałem do powiedzenia ale super w wersji exportowej tez jest dobry

szczęsliwego nowego roku albo jak kto woli dosiego roku i dużo mliwa w stodole :)

 

kolego timek2009 a czemu Z056 jest za mały co?

a czym sie różni Z056 od Z058 bo chyba tylko silnikiem powierzchnia wytrząsaczy i zbiornikiem zborza

a reszta to błaha sprawa jak rura naped motowidel (mowa o rocznikach z 85+tych lat)

heh tylko ten silnik mogl byc silniejszy w Z056

wiec to prawie nic zbiornik to czestsze sypanie

wytrząsacze to błahostka jedyny silnik mocniejszy ale tez da sie kosic Z056

na twoje ha moze by i starczyl a jak juz na uslugi to juz calkiem kicha

 

a co do tematu to kup Z110 lub Z083 tylko zle bo heder ma 5m i nie bardzo po drodze jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

BS nie jest za duży na 50 Ha?

A gadanie Bizon złom kup MDW to nie w tym temacie panowie. Kolega chce wybrać Bizona, gdyby chciał innego to w innym miejscu założyłby temat.

A co do różnic pomiędzy Z056 a Z058

W mojej wiosce jest 10x Z056, i ani jednego Reksia, więc samo to że rekord to jest coś

A gadanie sąsiadów ahhh wielka siła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonlove    1

Słuchaj a ile kasy możesz wydać moim zdaniem bierz rekorda ,dobrze widziałem że gigant nie ma sieczkarni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomas16    0

Może zaczekam jeden sezon i na przyszły rok kupie rekorda z lat 90tych w stanie bardzo dobrym.Kasy moge wydać do 150 tyś.

PoZdRo :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    283

Zdecydowanie gigant ładny zadbany za niewielką cene i wystarczający na twój areał i jeszcze coś zarobisz na usługach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    380

Ten Gigant jest tylko ładnie odpicowany a nie wiadomo co w środku siedzi i ja bym się tam cudu nie spodziewał :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    155

Kolego jesli chcesz sie dowiedziec prawdy o Gigancie Z083 to napisz do mnie na PW. Mialem giganta 12 lat to wiem co to za złom i że częsci do niego "prawie" NIE MA!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

heh to zależy jak na to spojrzysz BS ma ten sam silnik co gigant SW680 (nie mówie o martinie)

zespół zniwny ma ten sam jedynie BS ma większe obciążenie przez rotory a gigant to tylko wytrząsacze

za 150tyś ja bym nie kupował Z058 co was napada na te rekordy

za tą kase kup BS-a z 2001r i napewno bedzie lepszy jak Z058

 

BSZ110 ja tez bym chciał sie dowiedziec prawdy o gigantach :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    125

Ten super 5056 exportowy jest na allegro chyba od ponad 6 czy 9 miesięcy. Pamiętam go dobrze.

Za 95tys u nas w okolicy stoi bizon dynamic ale z częściami może być krucho (gość sprzedaje bo kupił większego Classa).

Wg mnie (ja się na tym nie znam) przy kwocie 100tys PLN warto się zastanowić nad poszukaniem rekorda w b.dobrym stanie, BS'a do przejrzenia lub siakiegoś Classa. Z gigantami dałbym sobie na luz.

 

Zresztą jak już kiedyś pisałem, jak ktoś szuka jakiegoś sprzętu niech najpierw objedzie sklepy z częściami w okolicy i podpyta się co mają od ręki a co do ściągnięcia w 48godzin i bierze to pod uwagę.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert24
      Poszukuję kombajnu nowego niezbyt dużego nieużywanego do 350 tyś dla gospodarstwa 20ha w gre wchodzą także usługi
    • Przez domel27
      witam
      Planuje zakupic kombajn i pod uwagę biore john deere 1075 i nh tx32? jakie macie zdanie o tych kombajnach (wady zalety)
      pozdrawiam 
    • Przez jarku98
      Witam
      Stoję przed wyborem kombajnu głównie na usługi . Kombajny mają podobną cenę i wydajność. kombajn będzie brany na różnicowanie i muszę zmienić wnisek z siewnika na kombajn i dlatego muszę wybrać markę , a kombajn będzie zamawiany dopiero po żniwach .Co byście polecili chodzi mi głównie o wytrzymałość , spalanie , wygodę pracy i wartość przy odsprzedaży ?
    • Przez MixhaL
      Witam
      Posiadamy w gospodarstwie 2 kombajny, Dronningborg D7500 i Class Mercator 75. Oba łącznie obrabiają 200ha własnego i 50-70ha na zarobku( D7500).
      O ile w tamtym roku żniwa przebiegły bezawaryjnie to w tym roku spadło jakieś fatum i kombajny awaryjnością nadrabiają za kilka lat wstecz :\
      Chcemy wymienić starego Mercatora na coś większego i wydajniejszego żeby awaria jednego kombajnu nie była taka odczuwalna.
      Co polecacie? JD  1075 czy NH 8060? 
      Kwota to około 60tys, kombajny do koszenia mają głównie owies i żyto, dronningborg również rzepak.
       
      Trochę zgłębiłem temat i:
      John Deere:
      + prosta budowa
      - duże spalanie 
      - nie docina wieczorem ( wilgoć )
      - drogie części
      - awaryjne silniki
      - może łamać wytrząsacze
       
       
      New Holland:
      + małe spalanie
      + prosta budowa
      + tanie części ( część pasuje bezpośrednio od bizona)
      + bardzo dobrze kosi wieczorem
      - awaryjna skrzynia 3 biegowa, polecana 4 biegowa
      - awaryjne silniki Ford, polecane Fiat
      - ryzyko pęknięcia tylnej półośki 
       
      Co byście wybrali?
      Od razu mówię że class odpada. Z plusów i minusów wychodzi że NH co nie znaczy że tak jest. \Który jest mniej awaryjny i bardziej wydajny?
      Kawałki mamy u nas o malej powierzchni, głównie 1-2ha.
       
      Polecam
       
    • Przez Waco78
      Witam, noszę się z zamiarem kupna kombajnu rotorowego, kombajn miałby służyc wyłącznie do zbioru kukurydzy, wiele czytałem i dowiedziałem sie że maszyny z tym właśnie systemem omłotowym są najlepsze do kukurydzy, budżet jaki moge przeznaczyć na ten zakup to gdzieś max 90tys, w gre wchodzą następujące modele:
       
      -New Holland TF 42-44
      -Case 1660-1680
      -Claas Commandor
       
       
      Dodam że areał wynosi jakieś 100 ha + co najmniej 40ha usług
      Cenowo najlepiej wychodzi New Holland, ale jak z nim jest z awaryjnością i częściami ?
      O kombajnach Case wiem bardzo niewiele, a o Classie Commandor słyszałem sporo złych opinii.
      Prosze o opinie na temat tych modeli :rolleyes:
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.