Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Robertsuw    0

ja miałem ten sam problem wstawiłem ten drugi produkt oczywiscie ten drozszy mam juz 3 lata i nic sie nie dzieje polecam go to jest rozrusznik magneton z przekładnią jakby co


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

a co odpalanie ma wspólnego z olejem chyba ze go przytarł to oprucz oleju wiecej trzeba wymienic


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy olej zmieniony raz do roku zawsze po sezonie. Dodam że ciągnik nie jest za bardzo wysłużony. Ma do obrobienia 10ha(na spółkę z c-360).chodzi tylko w pługu (3skib.) i agregacie. Jeszcze jedno czy przy rozruszniku jest ważna moc bo ten droższy jest słabszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

nie wazne moc bo i tak chodzi z przekładnia moj rozrusznik jest tej samej mocy


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

ja mam w c385 przerobiony rozruch na 24v i niema wogule problemu z odpalaniem! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

olej ma kolosalne znaczenie,stery olej jak jest zimno to strasznie gęstnieje i działa na silnik jak klej.a co do odpalania to mój też tak ma.poprostu te silniki nie sa dopracowane pod tym względem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Efekt jest taki jakby silnik miał tak silną kompresję że nie ma siły szybko kręcić .

Identyczny efekt miałem. Na początek wyjmij rozrusznik i sprawdź tulejki, na 99% są przytarte, kosztują grosze. Potem sprawdź połączenia przewodów, mase, itp., w razie potrzeby oczyść i połącz na nowo. U mnie przyczyną było słabe połączenie na heblu, skręciłem przewody bez niego i jak ręką odjął - wciskam guzik i chodzi, aż sie gęba cieszy przy odpalaniu :P

 

Olej, a w zasadzie jego lepkość ma znaczenie przy bardzo dużych mrozach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Nie zapominajcie że w tego typu ciągnikach podczas odpalania obraca sięaż trzy pompy hydrauliczne poza silnikiem które potrzebują dużo mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Ja proponuję w pierwszej kolejności sprawdzić rozrusznik a jeżeli nie pomoże to przerobić instalację elektryczną 12/24. Miałem tak w 1004 kilkanaście lat do tyłu rozruszników z przekładniami wtedy nie było, ale pomogło założenie rozruchu na 24V, rozrusznik ten sam pozostał. Ale wiadomo wszystko opiera się o pieniądze.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Postanowiłem że spróbuje założyć jaszcze rozrusznik z przekładnią .Na wiosnę kupiłem nowe akumulatory i nie chcę przerabiać instalacji na24V.Który rozrusznik wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116
http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/10768 tylko kiedyś rozmawiałem z kumplem i mówił że jest problem z założeniem bo poprzeczka nie pozwala (ale jeżeli pisze że do 385 i pochodne to musi pasować, widziałem kiedyś że ktoś miał tak nawet założony) ale mocowo to ten za 399 jest mocniejszy. Tylko zastanawiam się jak tam ta przekładnia wygląda bo tak na oko to typowy rozrusznik R 11??

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alo    0

Mam problem z ciągnikiem, bo nie mogę go odpalić po robocie, gdy jest jeszcze ciepły. Po prostu jak go gasze to nie mogę odpalić, więc czekam aż wystygnie i odpala, albo wyleje i wleje zimną wodę to też odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Czyli jak się rozgrzeje to nie pali ale zimny pali bez problemu?

Mieliśmy tak w c385 ale nie wiem co było przyczyną a i dawno tego ciągnika nie mamy.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

zawory, zapłon. chociaz na zapłonie powinno byc odwrotnie na zimnym nie paliłby a na ciepłym tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

a jaka jest przyczyna? rozrusznik kręci silnikiem i nie chce zapalić czy rozrusznik nie może pokręcić silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Oj mogę się mylić, ale twój ursus prosi o kapitalke, dosyć mało informacji jest podane ale na tą chwile można wywnioskować ,że przegrzany silnik, a dokładnie to ci tłoki puchną , będzie zapewne trzeba wymienić komplety (tuleje , tłoki, pierścienie).

 

Powiedz jeszcze:

Czy Ci ursus bierze olej i czy kopci ?

Czy rozrusznik wogle nie ma siły kręcić czy powoli z oporem kręci?


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
rozrusznik nie może pokręcić silnika

 

 

to na razie zostaw silnik w spokoju i rozbierz rozrusznik i wymień w nim tulejki. są dwie albo trzy. taką samą sytuacje miałem w koparce że rozrusznik nie chciał kręcić silnikiem okazało się że wirnik w rozruszniku miał zbyt duże luzy na tulejkach i stracił on sporo na swej mocy, 30 zł na tulejki i chodzi jak ta lala do dzisiaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alo    0

nie bierze oleju i kopci po odpaleniu rozgrzewając się przestaje

gdy po pracy chce go odpalić (jak jest rozgrzany) to zakręci 1-2 razy i już więcej nie chce więc muszę czekać aż się ostudzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

To że rozrusznik zakręci 1-2 razy to może własnie być wina tulejek w rozruszniku,słaby akumulator.A jak kręci jak silnik jest zimny zapal go kilka razy pod rząd na światlach itd bo z rozrusznikiem może byc jeden problem a drugi to silnik.Bo jesli zapala po przelaniu chłodna wodą to może byc tak jak pisał Samczyk1991 może go chwytać na tlokach (przegrzane po zgaszeniu odbierają jeszcze wiecej ciepła i cięzko wałem obrócić rozrusznikowi.Sprawdz własnie luzy zaworowe termostat(ewentualnie go wywal na próbe)wyczysc chłodnice wodną i olejową..Oszukiwać moze tez czujnik temperatury wody.

Napisz jak do czegos dojdziesz.Pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

chłodnicy olejowej to c 385 nie ma więc z nią sobie odpuść B) ale powiedz jak długo ten problem występuje, ewentualnie czy kupiłes ciągnik i tak już było czy od kiedy tak się dzieje i czy czy ten ciągnik był przegrzany czy nie? bo to wiele wykluczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    29

Odświeżę troche temat - czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zamontować taką grzałkę w c385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was chce zakupić  6stke byłem oglądać ursusa 1014 oraz 1614 i 1224 oraz 1634 i wszystkie miarka wyrzucają krople oleju jak miarkę się wyciągnie czy ma tak być ? Czy jest coś nie tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj