Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

adeq15    6

ja mam szczelne gary pompe z wtryskami tez dobra była w regeneracji a nie wiem czy moze miało by cos do tego za jak jego na przyprowadzili z agromy to zalalismy jego woda i blok był pekniety dalismy jego na reklamacje bolok zakleili i dali nowy na zapas i od 91 roku jezdzi na tym klejonym i nawet nie ma sladu po klejeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedi2    0

slyszalem że te ciągniki mają problem z odpaleniem zimą i rozbierą rozrusznik i wyciągają wirnik i zmieniają na wirnik od mf255 podobno jest szerszy troszke co sprawia że szybciej kręci podobno to pomagą to z paleniem tych ciągniczków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    93

Moje C385A słabo czasem kręci myślałem że to akumulatory ale pomimo podładowania jest to samo klemy sprawdzałem i myślę że rozrusznik coś kiepski jest.A znowu jak już sie go odpali i zgasi to będzie palił normalnie a na drugi dzień to samo słabo kręci.


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    4

ja tak samo mialem ,ze zle mi krecil wiec kupilem nowe akumulatory i to samo , kupilem grzalke to odypalal ale musialem go z 30 minut grzac, kupilem za 500 zl nowy czeski rozrusznik z przekladnia .ten rozrusznik jest o polowe mniejszy niz orginalny ! przy temp. -5 - 8 przychodze i bez podgrzania przyciskam na start i pali !!!!! <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Macie racje ja też mam rozrusznik przekladniowy i kręci idealnie. Nie mam porównana co do tych zwykłych w 914 bo od początku posiadania ciągnika mam ten i nigdy nie było z nim problemu.

 

@Pablo16 sprawdż szczotki i komutator w rozruszniku.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Zeleży też czy aparatura paliwowa jest szczelna, wystarczy że jest bardzo mało paliwa, i trochę się może zapowietrzyć ciągnik i niepotrzebnie rozrusznik robi parę obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

można też założyć na oryginalny rozrusznik uzwojenie od bizona dodać drugi akumulator i zworę od szóstki i pali super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
mam do was pytanie jak wam palą zimową porą 80tki tz C385 u912 u914 u 902 u904 itp moje u 914 pe leciutkim przymrozku juz nie chce odpalic musze ja szarpac albo podładowywac a saą de na 60tke trah i chodzi

 

U mnie 912 odpalał bez problemu nawet w siarczysty mróz. Podłączałem grzałkę na pół godziny i bez niczego odpalał... :rolleyes:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

Witam ciagnik stał całą zime nie odpalany bo nie było potrzeby. Na jesieni miał problemy z pompą paliwową pompa zregenerowana włozyłem uważałem zeby nie przeskoczyc na ząbku zeby zapłon był dobry i takl dalej no i na zaciag opaliłiśmy pochodził z 5 min odpalił wszystko ładnie filtry wczesniej wymieniłem wszystkie no i wiadomo wszystkie zeczy które trzeba na taki przeglądzie niby. i problem wiąze sie z tym ze jak postoi długo nie che palić nawet jak kilka min postoi nie chce odpalissprawdziłem szczeloność układu paliwowego nigdzie nie cieknie wymieniłem zawór od nadmiaru bo myslałem ze schodzi wszystko wszystko porobiłem i dalej to samo. znam ten ciagnik jak własna kieszen robiłem w nim wszytsko ale teraz już jestem głupi nie wiem co może byc. Podejzewałem ze jednak przeskoczył mi na zapłonie ale jest wszystko ok nie wiem co jest gdzies na 100 paliwo mu uchodzi bo po przepompowaniu czasami sie udaje go odpalić po łuzszym pokreceniu rozrusznikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Witam ciagnik stał całą zime nie odpalany bo nie było potrzeby. Na jesieni miał problemy z pompą paliwową pompa zregenerowana włozyłem uważałem zeby nie przeskoczyc na ząbku zeby zapłon był dobry i takl dalej no i na zaciag opaliłiśmy pochodził z 5 min odpalił wszystko ładnie filtry wczesniej wymieniłem wszystkie no i wiadomo wszystkie zeczy które trzeba na taki przeglądzie niby. i problem wiąze sie z tym ze jak postoi długo nie che palić nawet jak kilka min postoi nie chce odpalissprawdziłem szczeloność układu paliwowego nigdzie nie cieknie wymieniłem zawór od nadmiaru bo myslałem ze schodzi wszystko wszystko porobiłem i dalej to samo. znam ten ciagnik jak własna kieszen robiłem w nim wszytsko ale teraz już jestem głupi nie wiem co może byc. Podejzewałem ze jednak przeskoczył mi na zapłonie ale jest wszystko ok nie wiem co jest gdzies na 100 paliwo mu uchodzi bo po przepompowaniu czasami sie udaje go odpalić po łuzszym pokreceniu rozrusznikiem

A ile masz zbiorników paliwa dwa czy jeden?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Coś takiego też przerabiałem u Mnie też było po sprawdzeniu pompy wtryskowej, i zacioł się w niej jakiś regulator to siedzi z tyłu pompy na śrubki M6 rozebrali mi to i coś tam poruszyli i jest ok. już kilka lat.

Bo jakbyś miał 2 zbiorniki to też się nieraz tak dzieje jak górny jest pusty, więc zawsze jak mam tylko w dolnym to po pracy się tankuje i po problemie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

jak odpali po dłuzszym pokreceniu to chodzi ładnie moc ma dobra odpaliłęm zalałem i wziołem go do włuki po d*pie distał bo było nie równo i targał duzo ziemi przed włuką i szedł cięzko ale szedł normalnie tylko włąsnie jak postoi nie chce załapac trzeba mocno pompowac i to nie zawsze pomaga i długo krecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Ja na 99% obstawiam pompę wtryskową, miałem identyczne objawy, tylko w moim przypadku była to kontrola pompy a nie regeneracja.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ja pompa dobra mam znajomy warsztat który robi mi moja pompe a nie na wymiane i wszytsko ok jest z pompą powymieniałem przewody i nowy zawór załozyłem i jutro idzie w robote zobaczy sie co bedzie.

 

Na ile byście wycenili moją 385 silnik cyka ładnie tylny most skrzynia wszystko wymieniane prawie ze korpus tylkozostał bo resta robiona była sprzegło rok czasu skrzynia jakies trzy mostb tylny dwa lata po remącie silnik no z 6 7 lat zegar mth niedziała kumy stan idealny 90%tył przudz tak na 70% oceniam farba troche podblakła a tak zadnych wycieków wszystko łądnie chodzi no teraz po załozeniu tej pompy kilka dni męki ale to sie zlikwiduje ile mozna by za nia wziąć rok 77. tak sie pytam bo myslimy z ojcem nad jakąś maszynką z napedem i jak by sie jeszce ładowacz trafił i ciagnik pasował akurat to by łądnie było w przyszłym roku jak by sie udało coś by pomyślał albo za dwa lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

problem rozw zaworek który kupilismy nowy miał ryse isrut nie dopasowywał sie dobrze in rysą uchodziło paliwo. jak oni teraz robią te czesci zamienne żal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

jak ci to nie pomoże to wymień pompkę mechaniczną bo miałem identyczne objawy w moim jak padła, po wymianie już drugi rok jest ok. a za ten ciągnik to na moje oko gdzieś 15 do 17 to może uda ci się sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

15 za mało w nim jest wszystko zrobione tam tylko siadeac i jechać a 18 wezme spokojnie wezme blachy pomaluje ładnie odszykuje tak jak powinno byc i pójdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

no jak sprzedasz za 18 to będziesz miał duże szczęście ten model i ten rok racjonalnie 18 to trochę dużo ale może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

zobaczy sie napewne wystartuje z tą cena na poczatek jak nie bedzie zainteresowania to bedzie sie schodziło w dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy mam pytanie co może być przyczyna że Ursus ciężko odpala jak jest trochę chłodniej.Objaw jest taki że silnik ma ciężko przekręcić, nowe akumulatory 170ah.Czy to jest wina rozrusznika,robiony 3 lata temu,

Co myślicie o czymś takim

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8431

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/10768

 

który z nich byłby lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4

Napisze kurtko, ten typ tak ma. Jeżeli zalewasz chłodnice wodą a nie płynem to jak jest dosyć zimno to lej ciepłą wodę (nie gorącą), powinien w miarę ładnie zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

ciągnik zalany jest wodą. Po pracy jesiennej w polu nie jest w ogóle odpalany przez zimę ,dopiero wiosną. Ale problem z odpalaniem jest przez cały rok. Efekt jest taki jakby silnik miał tak silną kompresję że nie ma siły szybko kręcić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj