Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Drodzy agrofotowicze mam problem z ursusem 902 turbo po kapitalnym remącie silnika przyszedł czas na odpalenie i tu jest problem ciągnik kręci i nic. Dodam ,że z odpowietrznika wydobywa się powietrze. Z góry dziękuję i proszę o szybką odpowiedź.

 

 

wymienione rzeczy :

 

tłoki, pierscienie turbo

wał po szlifie

wszelkie panewki

tuleje

wyremontowana głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Rozrząd dobrze ustawiony?A odpowietrzałeś w ogóle?Dym z komina leci jak kręcisz?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tryby rozrządu ustawione dobrze , dym nie leci wcale , układ paliwowy przepompowalem pompką. Czy wkładając pompe paliwa moglem ją przestawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Mogłeś przestawić kąt wtrysku.Ale przepompowałeś tylko czy zalałeś filtry i odpowietrzyłeś pompę?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekc2    3

sprawdz pompe z komina musi leciec dym ,prawdopodobnie jest zapowietrzony najlepiej odpowietrzać na wtryskach zaczynasz od kabiny i lecisz w strone chłodnicy odkrecasz pierwszy i krecisz jak ropa poleci i tak z każdym przy trzecim powinien juz palic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jak kręcisz to w ogóle pompa daje paliwo? odkręć przewody z pompy i kręć aż się pokaże paliwo , jeśli się nie pokaże to od przodu pompy , w górnej części jest śruba na 19 klucz , odkręć ją i sprawdź czy listwa się przesuwa jak manewrujesz gazem .

Co do zapłonu to Z prawej strony , w misce olejowej jest śruba którą nalezy wykręcić , obrócić i przy obracaniu wałem kiedy śruba wskoczy w otwór w kole zamachowym powinno sie pokazać paliwo na pierwszej sekcji na pompie wtryskowej


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A odpowietrzałeś tą śrubka 10 lub 12 mm przy rurkach wtryskowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

 

Co do zapłonu to Z prawej strony , w misce olejowej jest śruba którą nalezy wykręcić , obrócić i przy obracaniu wałem kiedy śruba wskoczy w otwór w kole zamachowym powinno sie pokazać paliwo na pierwszej sekcji na pompie wtryskowej

 

Jak tak ustawisz zapłon to w nowszym silniku ( 912 nie 385 ) będziesz miał prawdopodobnie ustawiony za wcześnie o 10 stopni bo w nowszych pompach jest opóźnienie zapłonu do rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Koledzy pytali czy odpowietrzyłeś uklad paliwowy?

Bo wyglada na to że jest zapowietrzony. Zacznij od filtrow później pompa i jak odkręcisz przewody przy wtryskach i bedzie szło paliwo a nadal nie będzie palił to mozna myślec dalej . Jeśli nie puszcza żadnego dymu przy kręceniu rozrusznikiem to pompa nie daje paliwa wiec od tego zacznij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

filtry odpowietrzone. wczoraj wyjiełem wtryski i wymienilem pod nimi podkładki bo byly przedmuchy. za odpowietrzanie pompy wezme się później bo zerwalem gwint przy ostatniej sekcji co przykręca się przewody do pompy. niewiecie czy tą koncówke moge wymienic sam czy trzeba dac do regeneracji cała pompe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jaka jest różnica objętości między nimi?

Osobiście zakładałbym tylko i wyłącznie oryginał, jeśli oczywiście chcesz mieć maksymalną możliwą do osiągnięcia moc silnika. Bez odpowiedniej ilości mieszanki paliwowo-powietrznej nie osiągniesz satysfakcjjonującej mocy silnika.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

dzięki :D. a one różnią się tylko tym grzybem na górze czy cały filtr jest większy?

Edytowano przez mierzej123455

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

cały większy.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofer    0

sprawdz czy masz paliwo w zbiorniku, czy kranik niejest zatkany, sprawdz czy są dokrencone śróby paliwa, czy pompka paliwa ciągnie paliwo ze zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za podpowiedzi sprzęt odpalił tylko strasznie kopci na biało czy to może być wina zaworów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde dzisiaj odpalilismy go na dłurzej i po chodzil troche i zgasł jak silnik chodzi to cos wali tak jak by zawory ale nie jestem pewien. z odpowietrznika wydobywa się bialy dym czy to oznacza nieszczelnosc na tłokach? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Olej nie robi sie biały albo nie idzie kompresja w chłodnicę ?

Musisz wszystko po kolei sprawdzic bo coś jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olej nierobi sie biały kompresja w chłodnice też nie idzie. odkręcilem pokrywe zaworów i zauwarzylem że zawory są w stałym napięciu i niema wogule luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj