Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
balcerek1    92

Przekładałem z innej co leciutko kręci i nic

Sprawdź przewody od akumulatorów.Może być któryś zaśniedziały na łączeniu z klemami i się grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gidzio88    2

Przewody są dobrze oczyszczone napiecie sprawdzałem miernikiem i jest 12,6 V. a jak próbuje zakręcić to pobór prądu spada do 8 V jak chcem zakręcić.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    498

no to nie ma bata, albo rozrusznik padnięty, albo aq szroty.

Napięcie nie powino spadać poniżej 10, żeby silnik w miarę odpalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprawdź przewody od akumulatorów.Może być któryś zaśniedziały na łączeniu z klemami i się grzeje.

No to akumulator o tyłek potrzepać bo nic więcej albo rozruszniki padnięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak aku będzie dobry(niezasiarczony,odpowiedni stan elektrolitu i poziom naładowania) to trzeba patrzeć rozrusznik.Możliwe że ma zwarcie do masy nie kręci tak jak powinien.Nie ma co polemizować, tylko rozbierać.

 

nunu85 To jak z twoją teorią?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

nunu85 chyba rozpatrywał tylko drogę paliwa kranik- pompka zasilająca :) Pomijając resztę układu, w której panuje sporo wyższe ciśnienie, niż ciśnienie hydrostatyczne wytworzone przez wysoko umiejscowiony zbiornik paliwa :)

 

Chociaż po chwili zastanowienia... czepiając się słówek, to nunu85 ma rację. Zapowietrzyć, to się układ nie zapowietrzy, ale cienienie spadnie :)

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Nunu85 i stefano1 obaj sie mylicie w kwesti zapowietrzania, po pierwsze paliwo moze wyciekac na ziemie i chyba kazdy widzial pocacy sie uklad paliwowy w 385, po drugie sprubujcie poluznic rurke paliwowa przy pompie wtryskowej tej ktora idzie od filtrow po ponownym dokreceniu bez odpowietrzenia pompy na pewno nie odpali, paliwo samo nie na plynie chociaz ma z gorki bo w pompce paliwowej sa zaworki ktore go nie przepuszcza. Niewielka nieszczelnosc na tym przewodzie powoduje problemy z rozruchem po dluzszym postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Powiem tyle: ale ze mnie łoś :) Chyba to przez wczorajsze 7 godzinne, słuchanie wycia kosiarki rotacyjnej :) Coś mi się ubzdurało, że układ paliwowy na odcinku od pompki zasilającej do zaworka zwrotnego jest zawsze idealnie szczelny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam mam poważny problem z silnikiem c 385 . silnik ten mam zamontowany w małym kombajnie zbożowym , gdy ostatnio kosiłem pękła mi linka od gazu i silnik zgasł po założeniu linki silnik nie odpala odkręciłem rurki od wtrysków i paliwo nie leci co się mogło stać w tej pompie. Proszę o pomoc a cha pompa stary typ

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    21

Witan panowie mam problem z moja c385 otoz na pewnych obrotach ciagnik strasznie drzy dzieje sie tak od 1700 do 2000 obrotow na mniejszych obrotach problem nie wystepuje.

Nie wiem moze mam to jakies znaczenie ale problem pojawil sie po tym jak zmienilem wspomaganie na orbitrol.

Co moze byc przyczyna wystepowania tych drgan??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja mam taki problem, że rozrusznik nie może przekręcić, wygląda to tak jakby miał za mało prądu, może ktoś pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Naładuj akumulator :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nic to nie dało, na innym rozruszniku zapalił, ciężko bo ciężko, ale zapalił, więc na pewno jest to rozrusznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to jak wiesz to po co sie pytasz.Jak zapalił ci na innym rozruszniku to rozkręć ten stary i wyczyść,zobacz w jakim stanie są szczotki i juz.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Małe sprostowanie, dziś rano nie chciał zapalić na tym drugim rozruszniku, a później zapalił, zapomniałem powiedzieć, że mam przerobione z 12V na 24V i być może jest to wina skrzynki, którą mam pod siedzeniem, może ktoś też ma tak przerobione to będzie wiedział o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To jest zwykłe podłączenie jak w cześcio cylindrowych.Jak mówisz że nie możesz odpalić bo nie ma prądu znaczy że nie są naładowane akumulatory.Masz dwa,naładuj dwa,sprawdź poziom i gęstość elektrolitu.Wsadź je do ciągnika i odpal.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

bardziej sprawdz połączenie masy akumulatorów bo jak nie ma masy to też nie dopalisz... miałem tak w 914...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr63a    2

witam wszystkich

jak Wam zapalaja w zimie Wasze ursusy i zetory 6 cylindrowe, na dotyk czy troszke trzeba pokrecic?

z gory dziekuje za odpowiedzi, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dotyk - aby wałem przekręcić.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tylko pyk i chodzi :D


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    498

jak musisz parę obrotów pokręcić zanim zaali, to albo poma wtryskowa mocno wyłechtana, albo sprężanie juz nie takie jak być powinno.

Zacząlbym od pompy, bo sprawdzenie kosztuje koło stówki, wiec nie ma tragedii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Pompa z wtryskami,oczywiście.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9886

Ja mam w 932 rozruch na 24v narazie w 10 stopniach mrozu odpaliła jak ciepła. U nas sie mówi ze osiemdziesiątka jak zajdzie słońce to juz nie odpali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217
Napisano (edytowany)

Witam. W moim ursusie 902, silnik nowego typu, jest taki problem, że gdy temperatura spada poniżej 0 stopni ma już problem z odpaleniem, jak powyżej to zakręci 3 razy wałem i zapali, a tak to trzeba czekać z minutę conajmiej żeby zapalił, a poniżej -10 to bez grzałki wogóle nie chce zapalić..... był w nim przeprowadzany remont silnika, nowe gary, głowica po regeneracji, pompa też dawałem do regeneracji, wtrski były sprawdzane, były ustawione na 140, ale ten co je sprawdzał przestawił je na tyle co w c-360 175 atm chyba i dobrze rozpylały. Nie wiem co mam robić, czy zostawić tak jak jest, czy dać pompę spowrotem do roboty, jeszcze ma gwarancję, dodam jeszcze że uciąg jej po tym remoncie też się średnio poprawił... proszę o pomoc z góry dzięki

Edytowano przez Piotr1216

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj