Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

Evenement51    0

Po primo nie ten dział oraz opisz bardziej ten problem z odpalaniem. Może to wina rozrusznika, akumulatorów, pompy i tak można wymieniać, także więcej szczegółów, znajdzie się na pewno osoba która zna sposób na rozwiązanie tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak najbardziej może być wina pompy ale też i zużytych pierścienie przez co mamy słabszą kompresję. Może być też wina zaworów jeśli nie były regulowane jak i wtrysków które po długiej eksploatacji mogą już dobrze nie rozpylać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przepraszam jestem nowy i jeszcze nie wiem co gdzie . A ciągnik już parę ładnych lat nie był robiony tylko wał. A akumulatory i rozrusznik były kupowane z pół roku temu rozrusznik jest szybko kręcący . dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0707    7

kolego na początek wymontuj pompę i wtryski zawieś do regeneracji po wymieniaj filtry paliwowe złóż i próbuj jak to nie pomoże no to wtedy trzeba będzie sprzęta rozebrać i trzasnąć mu generalkę to mu na pewno nie zaszkodzi ale moim zdaniem jak trzyma ci ciśnienie na silniku rozgrzanym i nie ma obiawów zużycia które by pokazywały potrzebę remontu silnika to pompa i wtryski załatwia sprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Kolego jestes zabawny lub nie masz pojecia co w trawie piszczy. Na jakiej podstawie karzesz mu wyciagac pompe do regeneracji bo napisal ze ciezko pali?.

 

Na poczatek to ja proponuje sprawdzic mu cisnienie sprezania najmniej kosztowny zabieg. No chyba ze jak chcesz wywalic prawie 1000zl w ciemno to prosze bardzo.

Mozesz wtryski wyciagnac na zewnatrz i wtedy podlacz pod pompe i zobacz jak pyla i jak szybko wyleci z nich paliwo. Byc moze paliwo ci sie cofa. Jak pompujesz pompka zasilajaca przy pompie to slyszysz brzeczenie? Masz dolny zbiornik?.

Od kiedy ci tak pali ciezko od dawna?

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0707    7

mówię to na takiej podstwie że miałem taki sam problem i w taki sposób to załatwiłem w swoim 904 a koszt regeneracji wyniósł mnie 700 zł brutto to naprawdę jest taki ogromny koszt ? nie każe mu robić pompy lukasa czy jd za 3 czy 5 tysięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

jak będziesz miał wyciągnięte wtryski to lepiej je zawieź do pompiarza lub może któryś z sąsiadów ma próbnik bo na ciągniku to można sobie sprawdzić nie powiem co, mogą mieć źle ustawione ciśnienie i wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Pisze do Was z prośbą o podsunięcie pomysłu na rozwiazanie problemu z moim C 385 . Posiadam silnik od zetora 8011 . Problem polega na odpalaniu gdy silnik jest zimny. Otóż podczas odpalania należy bardzo długo kręcić rozrusznikiem a gdy zaczyna łapąć wygląda tak jak zaczynałby wchodzić po koleii na wszystkich cylindrach. Gdy popracuje pare minut problem ustaje . Chwytajac się różnych pomysłów i rozwiązań zacząłem od sprawdzenia wtrysków . Wymieniłem wszystkie końcówki na WZM ustawione na 175 i pompa do regeneracji . Nowe sekcje , nowy regulator i ten sam problem :) Sprawdzałem rozrząd dwukrotnie . wszystkie znaki na kołach się pokrywają więc ten element wykluczyłem . Pompa w regulacji była kilkukrotnie aż skończyło się remontem . Próbowałem oczywiście przyspieszać jak i opóźniać kąt wtrysku co również nie przyniosło zamierzonego efektu . Prośba o doradzenie odpowiedniego wyjścia z sytuacji . Czy w dobrym kierunku zmierzam stawiając jednak zbyt słabe ciśnienie sprężania ? Czy mogłem coś pominąć ? Prośba o Waszą opinię i podpowiedzi . Z góry pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Zaworek ciśnienia w układzie paliwowym? Może po prostu gubi ciśnienie w układzie. Napompuj układ paliwowy ręczną pompką przed odpaleniem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Najlepiej to sprawdzić ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach i wtedy można jakieś wnioski wysnuć. Ja bym nie robił remontu całego bez sprawdzenia przyczyny nie odpalania (nie tyczy się np. zatartej panewki).

Edytowano przez misio2614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wW poniedziałek wymienię jeszcze pompke paliwa zobaczymy . Oleju nie pobiera wiec to po części w jakimś stopniu powstrzymuje mnie od remontu. Zastanawiałem się równiez nad głowicą , sprawdzę jeszcze luzy zaworowe . Czy jest możliwe aż tak duże zużycie np gniazd zaworowych i to mogłoby mieć wpływ na odpalanie przy zimnym silniku ?

Mało tego , to co mi jeszcze na myśl przychodzi to pomysł np obcietego klina na wałku napędzającym koło zębate rozrządu ( wałek od pompy )

ale nie wiem czy tu za bardzo fantazja mnie nie ponosi :) A tyle pytań bez odpowiedzi bo szczerze nie mam takiego próbnika do sprawdzania ciśnienia sprężania a z pewnością wyjaśniło by to bardzo wiele.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak, nie będzie miał dobrej kompresji bo będzie uciekać zaworami.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak nie pobiera oleju to będą zawory.Sprawdź luzy jak nie będzie luzu to będzie głowica do roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Próbnik można łatwo zrobić samemu, trzeba wyjąć iglicę z wtryskiwacza (końcówki) następnie wmontować wtryskiwacz i wykorzystując rurkę wysokiego ciś. lub inną redukcję (kawałek wężyka) przykręcić manometr ok. 40-60 bar i kręcić rozrusznikiem , obserwując wskazania manometru, silnik powinien być rozgrzany inne wtryski wyjęte a ciś. powinno wyjść miń ok 30 bar jak będzie niższe ok.25 bar to słaba kompresja. Jak będzie słaba kompresja to można sprawdzić gdzie puszcza na zaworach czy pierścieniach, ale to potem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zmieniłem pompke . Oczywiście efektów dodatnich nie przyniosło.ale powiem , że im jestbardziej ciepło tym odpalenie taje się coraz prostsze. A to wydawać się może , stawia mnie w corazśmielszym punkcie , że duża wina leży po stronie głowicy. Jak zawsze zwracam się do ludzi z doświadczeniem w moim temacie.

Swoją drogą , eliminując kąt wtrysku, układ paliwowy , układ elektryczny , pozostaje nam serduszko. A skoro odma nie daje oznak życia problem pewnie leży w głowicy. Pznowie i Panie :) dam znać co i jak wyszło . póki co licze na wasze podpowiedzi

 

serdecznie pozrawiam

Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    21

Witam Panowie rowniez mam problem przy odpalaniu mojej c385 tylko u mnie wyglada to troche inaczej otoz gdy odpalam ja po dluzszej przerwie trzeba dlugo krecic zeby załapala . Rozrusznik kreci, z komina idzie dym, a nie chce załapac , gdy juz zlapie to chodzi normalnie . Pompa jest po regeneracji, wtryski sa nowe . Co moze przyczyna tego problemu??? Serdecznie pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zapowietrza się.Gdzieś powietrze łapie i paliwo schodzi.Albo regeneracja tak zrobiona że tłoczki nie trzymają.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jonek132    0

Nie wiem czy jest taki temat bo nie mogłem znaleść takiego więc założyłem nowy.

Mój problem polega na tym że gdy wciskam starter to rozrusznik obraca dwa razy, parę sekund przerwy i znowu wolno obraca parę razy aż w końcu ,,złapie" trochę prądu i szybko obraca aż odpali. Dodam że ma nową stacyjke, akumulatory i rozrusznik ze starym elektrowłącznikiem. Może mi ktoś wytłumaczyć z czego bierze się ten problem? W razie wątpliwości odpowiem co trzeba ale ważny jest każdy pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jonek132    0

A może to być też od silnika?

W tamtym roku przy koszeniu kukurydzy z tlumika ogień poszedł i wymieniliśmy pierścienie bo się zapiekły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj