Skocz do zawartości
janis12

Ursus 1222 wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
janis12    0

Mianowicie leci w nim olej z wydechu dokładniej z dwóch ostatnich kolektorów od kabiny. Na pewno jest to olej, nie paliwo, a silnik pracuje bardzo ładnie i trzyma optymalne ciśnienie. Co może być tego przyczyną? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Jest w nim Turbo? ja miałem podobnie w 1014.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafal29    9

Pewnie masz już wyrobione prowadnice zaworów wydechowych,i olej przedostaje się do kanału wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Głowica jest raczej ok. bo silnik chodzi ładnie. Chcemy kupić taki ciągnik bo jest niedaleko na sprzedanie a nas właśnie martwi ta sprawa :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

prowadnice zaworów, walnięta głowicam uszczelka lub zapieczone pierścienie,w najgorszym wypadku tłok się rozlatuje, miałem tak w 360, ale skoro nie tłucze się,

 

masz termostat?

 

na początek opisz dokładnie skąd ci ten olej cieknie obstawiam coś w głowicy, np prowadnice, odkręć kolektor to się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Dwie komory od strony kabiny, które wchodzą do kolektora wydechowego, właśnie tam cieknie. Też mamy c-360 i jeszcze nie mieliśmy takiego przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Może byc pęknięty pierścień olejowy na ostatnim tłoku,dlatego bez wykręcenia kolektora nie wiadomo z ilu komór spalania cieknie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

pierścienie prowadnice zaworów wtryskiwacze albo uszczelki sąsiad tak miał w 1212 wymienił uszczelki pod kolektorem i się uspokoiło jak ci się podoba to go bierz lepiej patrz czy z odpowietrzenia silnika nie kopci z ale musisz go rozgrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    637

najprawdopodobniej pierscienie do wymiany, ja mam to samo. jak sie zrobi troszke cieplej to sie biore za remont bo jeszcze mam przednia os do roboty (swozen, tuleje i koncowki drazkow) no i moze orbitrol zaloze,


"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Fajny ciągnik, trochę nas powstrzymuje od kupna ta usterka bo tak naprawdę nie wiadomo co jest tego przyczyną, czy to jest jakaś grubsza sprawa ;[. Odmy nie było jak sprawdzaliśmy, ale miał temp. 45 stopni :lol:. Oleje nie wymieniane przez cały sezon a są czyste, i nadal mają swoje właściwości. W temperaturach minusowych nie tak łatwo jest szybko rozgrzać ciągnik, tym bardziej, że na pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    637

to raczej sie oplaca. ustereki to sobie zawsze naprawisz jak bedziesz chcial a cena jest taka ze nie masz co duzo wymagac od tego ciagnika.


"Ernte gut, alles gut" ...:::KRONE:::...
Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

powiedziałby dość drogo pod Wałbrzychem mieszkam za 1214 z 84r ostatnio dawali mi 17tyś jest bardzo ładna trzy opony nowe jedna z przodu słaba znajomy w tamtym roku sprzedał 1214 z81 bardzo ładną ledwo za 24 tyś z tapicerką wysoki dach ładne opony nowe maski taką jak moja popatrz się w autogiełdzie dolnośląskiej u nas tych ciągników nie chcą kupować handlarze szukają góra 912 najlepiej schodzą 60 i MF 255za mojego z 85r dawali bez targu 20 chyba że igła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Nie ma co porównywać cen takich ciągników z małymi bo ceny małych to w ogóle teraz jest kosmos :rolleyes:, ale co poradzić, takie ceny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

może za tanie zestawy naprawcze, jaki problemy po tych 100 mtg?? konkretniej, przedmuchy do skrzyni korbowej?? czy tyle, że pluje, może za szybko do ciężkiej roboty poszedł

 

to, że po remoncie oleju ubywało to norma, nawet jak po remoncie pluje w wydech też się zdaża, tyle, że po 100 mtg powinno się już unormować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

No własnie.przedmuchów do skrzyni korbowej niema.odpowietrznik jest czysty i suchy.co do zestawów naprawczych to ma włożone produkcji czeskiej,sporo droższe od tych naszych krajowych najtańszych tylko ze nie od wolnossącego tylko do turbo.ale to nie powinno robić różnicy bo prędzej też miał od turbo zakładane i było git.temperaturę utrzymuje na poziomie wiec o przegrzaniu nie ma mowy.myśle ze trzeba trochę nim pojezdzic i patrzec co bedzie sie dzialo.Póki co do wiosny ma przerwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

no i właśnie to samo dzieje się w tym ursusie 1222, a najgorsze jest to, że nie wiadomo czy to jakaś grubsza sprawa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

Grubsza to raczej nie.Jedynie troche roboty,bo albo pierścienie będą popękane albo zapieczone lub tez moze byc to wina uszczelki pod głowicą.innego wyjścia niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruss    0

zmien uszczelki od kolektora i dokrec mocniej kolektor, przeczysc filtr powietrza i powinno grac jak nie to glowica do planowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Filipoo
      witam chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
×