Skocz do zawartości
janis12

Ursus 1222 wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

janis12    0

Mianowicie leci w nim olej z wydechu dokładniej z dwóch ostatnich kolektorów od kabiny. Na pewno jest to olej, nie paliwo, a silnik pracuje bardzo ładnie i trzyma optymalne ciśnienie. Co może być tego przyczyną? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl



Rafal29    9

Pewnie masz już wyrobione prowadnice zaworów wydechowych,i olej przedostaje się do kanału wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


janis12    0

Głowica jest raczej ok. bo silnik chodzi ładnie. Chcemy kupić taki ciągnik bo jest niedaleko na sprzedanie a nas właśnie martwi ta sprawa :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafff24    26

prowadnice zaworów, walnięta głowicam uszczelka lub zapieczone pierścienie,w najgorszym wypadku tłok się rozlatuje, miałem tak w 360, ale skoro nie tłucze się,

 

masz termostat?

 

na początek opisz dokładnie skąd ci ten olej cieknie obstawiam coś w głowicy, np prowadnice, odkręć kolektor to się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

janis12    0

Dwie komory od strony kabiny, które wchodzą do kolektora wydechowego, właśnie tam cieknie. Też mamy c-360 i jeszcze nie mieliśmy takiego przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drejsyk    0

Może byc pęknięty pierścień olejowy na ostatnim tłoku,dlatego bez wykręcenia kolektora nie wiadomo z ilu komór spalania cieknie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

pierścienie prowadnice zaworów wtryskiwacze albo uszczelki sąsiad tak miał w 1212 wymienił uszczelki pod kolektorem i się uspokoiło jak ci się podoba to go bierz lepiej patrz czy z odpowietrzenia silnika nie kopci z ale musisz go rozgrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

najprawdopodobniej pierscienie do wymiany, ja mam to samo. jak sie zrobi troszke cieplej to sie biore za remont bo jeszcze mam przednia os do roboty (swozen, tuleje i koncowki drazkow) no i moze orbitrol zaloze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

janis12    0

Fajny ciągnik, trochę nas powstrzymuje od kupna ta usterka bo tak naprawdę nie wiadomo co jest tego przyczyną, czy to jest jakaś grubsza sprawa ;[. Odmy nie było jak sprawdzaliśmy, ale miał temp. 45 stopni :lol:. Oleje nie wymieniane przez cały sezon a są czyste, i nadal mają swoje właściwości. W temperaturach minusowych nie tak łatwo jest szybko rozgrzać ciągnik, tym bardziej, że na pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Henius91    584

to raczej sie oplaca. ustereki to sobie zawsze naprawisz jak bedziesz chcial a cena jest taka ze nie masz co duzo wymagac od tego ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

powiedziałby dość drogo pod Wałbrzychem mieszkam za 1214 z 84r ostatnio dawali mi 17tyś jest bardzo ładna trzy opony nowe jedna z przodu słaba znajomy w tamtym roku sprzedał 1214 z81 bardzo ładną ledwo za 24 tyś z tapicerką wysoki dach ładne opony nowe maski taką jak moja popatrz się w autogiełdzie dolnośląskiej u nas tych ciągników nie chcą kupować handlarze szukają góra 912 najlepiej schodzą 60 i MF 255za mojego z 85r dawali bez targu 20 chyba że igła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

janis12    0

Nie ma co porównywać cen takich ciągników z małymi bo ceny małych to w ogóle teraz jest kosmos :rolleyes:, ale co poradzić, takie ceny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michal7010    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafff24    26

może za tanie zestawy naprawcze, jaki problemy po tych 100 mtg?? konkretniej, przedmuchy do skrzyni korbowej?? czy tyle, że pluje, może za szybko do ciężkiej roboty poszedł

 

to, że po remoncie oleju ubywało to norma, nawet jak po remoncie pluje w wydech też się zdaża, tyle, że po 100 mtg powinno się już unormować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michal7010    0

No własnie.przedmuchów do skrzyni korbowej niema.odpowietrznik jest czysty i suchy.co do zestawów naprawczych to ma włożone produkcji czeskiej,sporo droższe od tych naszych krajowych najtańszych tylko ze nie od wolnossącego tylko do turbo.ale to nie powinno robić różnicy bo prędzej też miał od turbo zakładane i było git.temperaturę utrzymuje na poziomie wiec o przegrzaniu nie ma mowy.myśle ze trzeba trochę nim pojezdzic i patrzec co bedzie sie dzialo.Póki co do wiosny ma przerwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

janis12    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

no i właśnie to samo dzieje się w tym ursusie 1222, a najgorsze jest to, że nie wiadomo czy to jakaś grubsza sprawa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michal7010    0

Grubsza to raczej nie.Jedynie troche roboty,bo albo pierścienie będą popękane albo zapieczone lub tez moze byc to wina uszczelki pod głowicą.innego wyjścia niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotruss    0

zmien uszczelki od kolektora i dokrec mocniej kolektor, przeczysc filtr powietrza i powinno grac jak nie to glowica do planowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×