Skocz do zawartości
janis12

Ursus 1222 wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
janis12    0

Mianowicie leci w nim olej z wydechu dokładniej z dwóch ostatnich kolektorów od kabiny. Na pewno jest to olej, nie paliwo, a silnik pracuje bardzo ładnie i trzyma optymalne ciśnienie. Co może być tego przyczyną? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Jest w nim Turbo? ja miałem podobnie w 1014.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafal29    9

Pewnie masz już wyrobione prowadnice zaworów wydechowych,i olej przedostaje się do kanału wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Głowica jest raczej ok. bo silnik chodzi ładnie. Chcemy kupić taki ciągnik bo jest niedaleko na sprzedanie a nas właśnie martwi ta sprawa :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

prowadnice zaworów, walnięta głowicam uszczelka lub zapieczone pierścienie,w najgorszym wypadku tłok się rozlatuje, miałem tak w 360, ale skoro nie tłucze się,

 

masz termostat?

 

na początek opisz dokładnie skąd ci ten olej cieknie obstawiam coś w głowicy, np prowadnice, odkręć kolektor to się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Dwie komory od strony kabiny, które wchodzą do kolektora wydechowego, właśnie tam cieknie. Też mamy c-360 i jeszcze nie mieliśmy takiego przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Może byc pęknięty pierścień olejowy na ostatnim tłoku,dlatego bez wykręcenia kolektora nie wiadomo z ilu komór spalania cieknie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

pierścienie prowadnice zaworów wtryskiwacze albo uszczelki sąsiad tak miał w 1212 wymienił uszczelki pod kolektorem i się uspokoiło jak ci się podoba to go bierz lepiej patrz czy z odpowietrzenia silnika nie kopci z ale musisz go rozgrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    754

najprawdopodobniej pierscienie do wymiany, ja mam to samo. jak sie zrobi troszke cieplej to sie biore za remont bo jeszcze mam przednia os do roboty (swozen, tuleje i koncowki drazkow) no i moze orbitrol zaloze,



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Fajny ciągnik, trochę nas powstrzymuje od kupna ta usterka bo tak naprawdę nie wiadomo co jest tego przyczyną, czy to jest jakaś grubsza sprawa ;[. Odmy nie było jak sprawdzaliśmy, ale miał temp. 45 stopni :lol:. Oleje nie wymieniane przez cały sezon a są czyste, i nadal mają swoje właściwości. W temperaturach minusowych nie tak łatwo jest szybko rozgrzać ciągnik, tym bardziej, że na pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

powiedziałby dość drogo pod Wałbrzychem mieszkam za 1214 z 84r ostatnio dawali mi 17tyś jest bardzo ładna trzy opony nowe jedna z przodu słaba znajomy w tamtym roku sprzedał 1214 z81 bardzo ładną ledwo za 24 tyś z tapicerką wysoki dach ładne opony nowe maski taką jak moja popatrz się w autogiełdzie dolnośląskiej u nas tych ciągników nie chcą kupować handlarze szukają góra 912 najlepiej schodzą 60 i MF 255za mojego z 85r dawali bez targu 20 chyba że igła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

Nie ma co porównywać cen takich ciągników z małymi bo ceny małych to w ogóle teraz jest kosmos :rolleyes:, ale co poradzić, takie ceny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

może za tanie zestawy naprawcze, jaki problemy po tych 100 mtg?? konkretniej, przedmuchy do skrzyni korbowej?? czy tyle, że pluje, może za szybko do ciężkiej roboty poszedł

 

to, że po remoncie oleju ubywało to norma, nawet jak po remoncie pluje w wydech też się zdaża, tyle, że po 100 mtg powinno się już unormować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

No własnie.przedmuchów do skrzyni korbowej niema.odpowietrznik jest czysty i suchy.co do zestawów naprawczych to ma włożone produkcji czeskiej,sporo droższe od tych naszych krajowych najtańszych tylko ze nie od wolnossącego tylko do turbo.ale to nie powinno robić różnicy bo prędzej też miał od turbo zakładane i było git.temperaturę utrzymuje na poziomie wiec o przegrzaniu nie ma mowy.myśle ze trzeba trochę nim pojezdzic i patrzec co bedzie sie dzialo.Póki co do wiosny ma przerwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

w moim ursusie 1224 dzieje sie dokładnie to samo.Na dwóch garach od strony kabiny leci olej.silnik jest po remoncie,nowe tłoki,tuleje pierscienie,głowica po regeneracji,nowe zawory prowadnice i uszczelniacze.na poczatku lekko olej ubywał.Po około 15 mtg wszystko sie unormowało i było ok.a po nastepnych 100 zaczely sie problemy i tak mysle czy to nie wina uszczelki pod głowicą.moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tego stanu rzeczy?

no i właśnie to samo dzieje się w tym ursusie 1222, a najgorsze jest to, że nie wiadomo czy to jakaś grubsza sprawa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal7010    0

Grubsza to raczej nie.Jedynie troche roboty,bo albo pierścienie będą popękane albo zapieczone lub tez moze byc to wina uszczelki pod głowicą.innego wyjścia niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruss    0

zmien uszczelki od kolektora i dokrec mocniej kolektor, przeczysc filtr powietrza i powinno grac jak nie to glowica do planowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.