Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszbor    0

mam problem fortera 11441 przy wiekszych obrotach a szczegolnie na 3i4 biegu jak jade to do kabiny dobiega dziwne piszczenie ze strony silnika nie wiem co to moze byc czy moze ktos wie?

nie mam juz gwarancji :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie znam tego modelu, czy ma turbo? Jeśli tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym, na mocowaniu kolektor-turbina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi11    0

A na postoju ci nie piszczy tylko na 3 i 4 biegu??? próbowałeś na różnych obrotach??? Jak to była jakaś uszczelka to raczej by było syczenie, albo coś w tym stylu a nie popiskiwanie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Słyszy w kabinie przy tych obrotach, bo kabina działa jak filtr. Jakie syczenie z turbiny. W benzyniaku, na gaźniku przy lewym powietrze z pod gaźnika zasysane powietrze tez piszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    6

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszbor    0

mam taki sam ciągnik i identyczny był problem najprawdopodobniej spadła ci opaska z gumowego węża doprowadzającego powietrze z turbiny do takiego kolektora po drugiej stronie silnika a ujawnia sie to na wyrzszych biegach bo pod większym obciążeniem jest tam większe ciśnienie i stąd ten dzwięk ja usiebie zeby do tego dojść wyjełem turbine zawiozłem do sprawdzenia (była dobra) i wtedy przy montarzu zauważyłem że opaska metalowa przy kolektorze była lużna i nie łapała rurki pod wężem tylko wąż był luźno na rurce waszystko poskęcałem i jest git ale sie rozpisałem mam nadzieje że coś z tego zrozumiesz

Dokładnie tak jak pisze musz sprawdzic to co napisales :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    6

zorzyk2 ma racje!! tyle czasu miałeś, jak ty mogłeś spać po nocach mając niesprawny ciągnik, nawet troche czekałem aż pojawisz sie z odpowiedzią co było nie tak? a tu cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

A ja myślę,że temat jest taki typ po prostu opowiada bajki bo w między czasie pisał, ze miał,że ma serwis na podwórku bo niby robili mu hamulce i co raptem nie zainteresował serwisu tematem co mun śwista....??? (niby poważna sprawa)ciekawe dlaczego z obecnych na forum to się nie zdarza..... dopowiedzcie sobie sami ,stawiam na lewe konto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Witam, postanowiłem że z tym problemem dopne sie do tego tematu, żeby nie zakładać nowego. :blink:

 

Mam Forterre 11441, zauważyłem że nie chodzi blokada mechanizmów.... czy ktoś miał z tym też problem, albo do czego się dotknąc, żeby temu uporać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszbor    0

temat nie jest lipny i tak bylo tylko nie miałem kiedy napisać sory ;) problem tkwil w w łaczniku wezy powietrza od interkulera i turbiny zrobiła sie dziurka i ciągło lewe powietrze i stad ten swist

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miziun    7

Witam. Mam proximę 7441 i też mi dymiła i dawała odmą dym i gwizdało tak jak by turbina, zaprowadziłem i okazało się pierścionki olejowe poszły wymieniłem cały zestaw tuleje pierścionki tłok cały zestaw na 4 dziury i nową orginalną turbbine kupiłem, dymu nie ma w odmie i tylko na odpaleniu z tłumika a potem brak ale dalej coś gwiźdze turina nowa niby nie ona gwiżdze ale co to może być co za przyczyna przed popsuciem się ciągnikaa wcale jej nie było słychać tylko głos ciągnika. skąd ten gwizd jak turbo nowe i wydaje się że cicho chodzi a wydaje się tak jak by z strony tłumika ten gwizd był. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GloryMU    0

Witam mam podobny problem tyle że u mnie ten gwizd pojawia się i przestaje po jakimś czasie potem znowu się pojawia że wzrostem obrotów on też przyspiesza znajomy mówił że to może zacierac się łożysko igiełkowe na jednostce wywazajacej.:'( to jest sporo roboty więc dajcie znać czy ktoś miał i rozwiązał ten problem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj