Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to jak pompa rotacyjna to na "oranżadzie" długo nie pojeździ ;)

 

 

Powiem Ci kolego że nie musi być na "oranżadzie". Pompa VP 44 wystarczy że dostanie trochę wody i pada.

 

A jezęli chodzi o rotacyjną to szybciej wtryski zatrzesz jak pompę uszkodzisz.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Jestem tutaj nowiciuszem, ale może pomogę w temacie. Sam nabyłem używaną VALTRĘ N92 i 6800 jeszcze niezniszczalnego kanciaka. Jestem zadowolony bardzo. Jest po podniesieniu mocy i regulacji zaworów.

Może to dziwnie brzmi ale zaczęło się od problemów z mocą i przegrzewaniem.

Trudno w to umierzyc ale zawory ustawiał człowiek który pracuje w serwise ciagników.

Powiedział zę pierwszy raz spotkał sie z takim problemem ze nie można ustawić zaworów.Ustawiał jeszcze mój Szwagfier, który jest niezłym specem i stwierdził to samo ze nie można ustawić idealnie bo jest różnica.

Po przekręceniu o 360 stopni jeden z zaworów zawsze był podparty.

Ustawiane były na mijankę i inne sposoby i nie można było ustawic w żaden sposób.Dopiero po jakimś czasie okazało się ze ten myk polega na tym ze trzeba było ustawić zawory w jakiś przeciw fazch czy coś takiego, wówczas za każdym razem są idealne luzy na kazdym z zaworów.

W końcu się udało.

Jezeli chodzi o podniesienie mocy to faktycznie to działa w mojej n-ce.

Czuć róznicę mocy.

Wszystlko zalezy od pompy jaką masz.

Jezeli zwykła rotacyjna to zero problemu.

I jeszcze jedno.

Jezeli chodzi o tego człowieka o kórego pytasz i jezeli to człowiek z Lublina ten o którym myśle to pracuje nie w seriwsie Valtry a wiem ze pracował kiedyś tylko współpracuje z Panem Przemkiem P........skim z JOHNA właśnie tym który ustawił nam w końcu zawory.

A tak naprawdę to wiem, że zajmuije sie elektroniką samochodową w Lublinie tylko nie wiem w jakim serwisie czy zakładzie.

Jezeli jesteś zainteresowany to napisz mi na maila regardo@wp.pl Zapytam o telefon do tego człowieka.

Napisz skąd jeseś bo jezeli z lubelskiego to Ci mogę sporo pomóc i udzielić wielu rad oraz umożliwić kontakt naprawdę z fachowcami w temacie.

 

Kolego dlaczego robisz tajemnicę z nazwisk.

Przecież to najlepsza reklama.

Edytowane przez arodzys
Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jak polecacie Valtrę A82 czy A92 bo w planie jest...?

Opublikowano (edytowane)

Kolego dlaczego robisz tajemnicę z nazwisk.

Przecież to najlepsza reklama.

 

Nie bardzo rozumiem kolego o co Ci chodzi. Jak masz pytania to zapytaj normalnie. Chodzi o Pana Przemka Poniewierskiego????????????

Może chcesz do niego telefon ?

To grzecznie poproś a dostaniesz a nie robisz podchody.

Z wiadomego powodu nie podałem nazwiska ale najpierw zapytałem czy moge podać.

A swoją drogą polecam jak masz problem.

Edytowane przez regardo
Opublikowano

A jak polecacie Valtrę A82 czy A92 bo w planie jest...?

Witam.

Kolego wszystko zależy do czego potrzebujesz ten ciągnik.

Róznica tak naprawdę jest tylko w silniku a pozostałe parametry są podbne.

Valtra A 82 sprawdza się bardzo dobrze w gospodarstwach hodowlanych.

Jak potrzebujesz coś konkretnego do transportu lub ciężkiej orki to nie ta klasa.

Takim optymalnym rozwiązaniem jest seria N i tutaj szukałbym rozwiązania.

Ale to oczywiście tylko dywagacje.

===

Opublikowano

Witam po dłłuższej przerwie.

Czy komus wiadomo coś o nowym modelu Valtry z SCR na Adblue. Jaki koszt uzupełniania tego środka. Jak się będzie kształtować zużycie paliwa i koszt eksploatacji.

Opublikowano

Witam 

Potrzebuje namiary na jakiegoś dobrego szpeca od valtry dokładnie model N92 czytałem owy temat i widzę że nie tylko ja mam problem z brakiem mocy. Jeśli ktoś posiada namiary będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v