Zaloguj się, aby obserwować  
michal1111111111

brak wom

Polecane posty

witam mam pronara 1025 padł w nim wom robiłem na polu agregatem aktywnym i nagle padł wom podejżewam taśmy wom no ale zabrałem się za wyciąganie wymiane ale nie wiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

nie na siłe bo pogniesz między zbiornikami odkręć mały dekielek odkręć dwie śruby palcami chyba raz musi być włączony wom raz wyłączony one są sklepane nimi regulujesz tarcze i wtedy wyciągasz wałek z sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0

Witam jesteś za szybki w naprawach jest wajcha pod siedzeniem od obrotów zależne i niezależne ale też pod ciągnikiem jest myk obroty 1000/500 ja miałem i jedno i drugie wyskoczyło sprawdz to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no zgoda ale czemu jak mam bieg właczony i jade wałek chodzi a jak przełącze na to że maq cały czas chodzic to chodzi pomołu a jak złape reką to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

traktor stoi bez kuł w garazu a jak go zapale i włacze bieg to walek się kreci ze go nie zatrzyma a jak wyłacze bieg i włacze niezalezne to powinien się kręcic a on leciutko się obraca jak go złape to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

miałem tak samo. było rozłączone na przełączniku 540 1000 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

pod siedzeniem masz przełącznik zależne- niezależne obroty wom. z tego co mówisz masz włączone obrotyzależne idlatego wałek obraca się tylko wtedy gdy traktor jedzie. nusisz poprostu przestawić tą dżwignie pod siedzeniem i powinno być wszystko w porządku


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Po kolei najpierw jest przełącznik 540/1000 po skrzynią (w 1025 przy biegach 16/8 to niewiem czy akurat tam)

drugi przełącznik pod siedzeniem od zależnych niezależnych

 

załaczanie możliwe tylko na włączonym silniku podobnie jak pompy

 

sprzęgło WOM to masz na tarcze czy na taśmy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na sto procent masz przełączone na zależne jak na biegu nie zatrzymasz wałka ręką ( na luzie kręci się dlatego bo olej jest gęsty i klei tryby lekko do wałka w zimie tak jest )zgaś silnik na luzie włacz WOM a druga osoba niech kręci wałkiem dopiero teraz napieraj z całej siły tą wajcho od przełączania obrotów jak wszystko ok to po załączeniu wałek sie zablokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj