tomzetor

wspomaganie kierownicy w 7211

Polecane posty

tomzetor    0

proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Zdaje się,że kiedyś na PPR opisywałem jak tą usterkę usunąć-ale musiałbyś sam przejrzeć moje posty bo jestem zrąbany jak koń po wyjątkowo długim westernie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

a u mnie nie chce krecic ani w lewo ani w prawo .wie ktos z kolegow jakie ma dawac cisnienie pompa serwo w6245 lub podobnych?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Ooo właśnie center i to chyba Tobie opisywałem -zgadza się ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

a mozliwe:D wiesz co u mnie wraz troszke źle chodzi to wspomaganie lepiej juz ale nie tak jak powinno mysle że coś z nim jest jeszcze nie tak ale sam tego chyba nie poprawie mze w tym akurat przypadku bedzie ok izobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    6

Mam prośbę odnośnie wspomagania. Może ktoś zerknąć do instrukcji obsługi jaki olej jest zalany do wspomagania układu kierowniczego ewentualnie jaki dolewacie? Chodzi o Zetorka 7711 rocznik 89.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

boksol lub inny hydrauliczny


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Ja mam boksol i taki był..

Mi troche ciekie z tego 'pierścionka' nie wiem jak to zlikwidować? Nie cieknie dużo ale mogłoby nie lać sie ; ]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    6

Też mam przeciek w tym samym miejscu. Co prawda niewielki ale zawsze to kilka kropel mniej co parę dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Wedle instrukcji powinien być to olej hydrauliczny 10 w ilości 4,8L. W innym miejscu znów pisze: trwały olej hydrauliczny OT-2 wg PND 23-128-74 (olej ten swoimi właściwościami odpowiada wysokociśnieniowym olejom hydraulicznym, oznaczonym za granicą jako oleje typu HLP wg 51 525 lub jako oleje klasy HM wg ISO/TC 28/SC4. Osobiście także zalewam boxol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja po wymieniałem w tym tłoku wszystkie uszczelniacze bo mi nie chciał skrecac na postoju i teraz jest to samo czyli to bedzie pompki wina????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

jesli masz dobrze ustawiony silownik.olej w normie, to niestety tak[pompa tuchola 400 zl].uszczelnienia nie maja nic do tego


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

hmm tam na pompie jest zawór z ustawieniem cisnienia do wspomagania ale to juz musisz z mnometrem sie bawić morze być to pompa lecz nie koniecznie:P sprawdz filter w zbiorniku może nowy olej jak brudny:D a jak nie to morze też być zła regulacja tłoka ściaągasz ten pierścionek i kręcisz tłokiem ble ble ble ( patrz gdzies jest to na forum opisne). te serwa lubią się wypracowywac i trzeba robic mu regulację cisnieniową:/ takie coś w lbn 370zł:/ mnie czeka:/ pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To mnie zaciekawiło z ta regulacja zaworu w pompce moze po prostu po latach sie sprężyna zuzyła lub zawór nie trzyma i wraca olej powrotem

Sterowanie tłokiem mam ok bo było sprawdzane i uszczelniane

A ten zawór to jest w górnej części pompki??????

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

mozesz uciac plombe na zaworze,rozkrecic go i wyjac jedna podkladke,tak sie zwieksza cisnienie lub odkrec weza ktory idzie od pompy do silownika daj jakis manometr -moze byc od opryskiwacza i sprawdz cisnienie jesli nie ma 10-12 atm to pompa slaba


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rozbierałem zaworek który jest przy pompce i chyba kolega wyżej źle pisze bo to jest zaworek zwrotny(bezpieczeństwa) tam podkładki nie było ja dołozyłem taka cienka i jest poprawa ale jeszcze za mało bede szykał takiej nowej sprzyny bo ta juz przez ponad 20 lat straciła swoje właściwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Cześc, mam takie pytanko czy w zaworze bezpeiczenstwa pompy wspomagania w zetorze 7245 pod sprezynką  powininen byc jakis element zamykajacy przezpływ np kulka? W tym miejscu 

Bez tytułu.jpg

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

chyba nie-mam cos takiego w garazu,jeszcze ze starego ciagnika i jutro zobacze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Podkrecalem ostatnio cisnienie na tym zaworze poprzez dodanie podkladki, i etz chyba nie zauwazylem ze nic nie bylo, ale co by dawala ta sprezyna jezeli by nie bylo kulki domykajacej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

a widzisz tam taki dzyndzel ???, w innych zaworach bezpieczenstwa tez nie ma kulek.

sprawdzilem-zadnej kulki nie ma ma, widac tylko cienki trzpien 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szakul91    0

Czy oprócz zaworu bezpieczeństwa może być też wine ustawienie pierścieni metalowych w siłowniku serwomechanizmu?? W którą stronę powinny być łączenia pierścieni (zamki ) w tym samym kierunku czy po przeciwleglych stronach.  Co myślicie?? Jak ustawiacie 

received_1114238145721189.jpeg

received_891374168316338.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

to jest dziadostwo i tym zostanie -zadne naprawy nic nie daja, zaluje kazdego tysiaca ktore wydalem lata temu na naprawe tego poronionego wynalazku, gdy pekl oring to malo z mostu nie spadlem.

pierscienie -podobnie jak w silniku powinny isc naprzeciwko.

zawor bezpieczenstwa to ostatnia rzecz ktora ma wplyw na dzialanie tego gowna.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj