Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomzetor

wspomaganie kierownicy w 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomzetor    0

proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163
proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Zdaje się,że kiedyś na PPR opisywałem jak tą usterkę usunąć-ale musiałbyś sam przejrzeć moje posty bo jestem zrąbany jak koń po wyjątkowo długim westernie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    95

a u mnie nie chce krecic ani w lewo ani w prawo .wie ktos z kolegow jakie ma dawac cisnienie pompa serwo w6245 lub podobnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163
w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Ooo właśnie center i to chyba Tobie opisywałem -zgadza się ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

a mozliwe:D wiesz co u mnie wraz troszke źle chodzi to wspomaganie lepiej juz ale nie tak jak powinno mysle że coś z nim jest jeszcze nie tak ale sam tego chyba nie poprawie mze w tym akurat przypadku bedzie ok izobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Mam prośbę odnośnie wspomagania. Może ktoś zerknąć do instrukcji obsługi jaki olej jest zalany do wspomagania układu kierowniczego ewentualnie jaki dolewacie? Chodzi o Zetorka 7711 rocznik 89.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Ja mam boksol i taki był..

Mi troche ciekie z tego 'pierścionka' nie wiem jak to zlikwidować? Nie cieknie dużo ale mogłoby nie lać sie ; ]]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Też mam przeciek w tym samym miejscu. Co prawda niewielki ale zawsze to kilka kropel mniej co parę dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Wedle instrukcji powinien być to olej hydrauliczny 10 w ilości 4,8L. W innym miejscu znów pisze: trwały olej hydrauliczny OT-2 wg PND 23-128-74 (olej ten swoimi właściwościami odpowiada wysokociśnieniowym olejom hydraulicznym, oznaczonym za granicą jako oleje typu HLP wg 51 525 lub jako oleje klasy HM wg ISO/TC 28/SC4. Osobiście także zalewam boxol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

Ja po wymieniałem w tym tłoku wszystkie uszczelniacze bo mi nie chciał skrecac na postoju i teraz jest to samo czyli to bedzie pompki wina????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

jesli masz dobrze ustawiony silownik.olej w normie, to niestety tak[pompa tuchola 400 zl].uszczelnienia nie maja nic do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

hmm tam na pompie jest zawór z ustawieniem cisnienia do wspomagania ale to juz musisz z mnometrem sie bawić morze być to pompa lecz nie koniecznie:P sprawdz filter w zbiorniku może nowy olej jak brudny:D a jak nie to morze też być zła regulacja tłoka ściaągasz ten pierścionek i kręcisz tłokiem ble ble ble ( patrz gdzies jest to na forum opisne). te serwa lubią się wypracowywac i trzeba robic mu regulację cisnieniową:/ takie coś w lbn 370zł:/ mnie czeka:/ pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

To mnie zaciekawiło z ta regulacja zaworu w pompce moze po prostu po latach sie sprężyna zuzyła lub zawór nie trzyma i wraca olej powrotem

Sterowanie tłokiem mam ok bo było sprawdzane i uszczelniane

A ten zawór to jest w górnej części pompki??????

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

mozesz uciac plombe na zaworze,rozkrecic go i wyjac jedna podkladke,tak sie zwieksza cisnienie lub odkrec weza ktory idzie od pompy do silownika daj jakis manometr -moze byc od opryskiwacza i sprawdz cisnienie jesli nie ma 10-12 atm to pompa slaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

Rozbierałem zaworek który jest przy pompce i chyba kolega wyżej źle pisze bo to jest zaworek zwrotny(bezpieczeństwa) tam podkładki nie było ja dołozyłem taka cienka i jest poprawa ale jeszcze za mało bede szykał takiej nowej sprzyny bo ta juz przez ponad 20 lat straciła swoje właściwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×