Skocz do zawartości
yacenty

Seria 6200 słabe i mocne punkty

Polecane posty

yacenty    676

Witam, prośba do posiadaczy ciągników z tej serii, możecie napisać słabe i mocne punkty tych ciągników?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Chyba coś w "Profi" o tym pisali ale będę mógł napisać dopiero wieczorkiem (obornik wożę na pryzmę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ariss    2

w top agrar był test 9 ciągników o mocy 140km i był MF 6290 w roku 2003 wydanie 2 i teraz otatnio tez coś pisali że to najbardziej udane seria MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Poczytałem co nieco-i ogólnie ten model ma niezłą prasę-jest parę spraw które można by poprawić,lubi sobie trochę oleju łyknąć i troszkę lubi spaść z obrotów (nie jest też najoszczędniejszy)-ale tak jak pisałem wypadł nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

też ten ostatni czytałem i niby dobre ciągniki dobre wyposażenie i kilka wad ale nie żadne poważne często z zachodu mozna dostać dobrze wyposażone wersje :lol: zresztą użytkownicy sobie chwalą tą serię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    6

Prosto z Top Agrar :)Znalazłem niedawno. tak ode mnie: seria 62XX jest bardzo udana, znajomy ma od nowości 6290 i złego słowa nie może powiedzieć :) Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

1stronacustom.th.jpg

img9902large.th.jpg

tabelacustom.th.jpg

img9906large.th.jpg

img9910large.th.jpg

caselarge.th.jpg

deutzlarge.th.jpg

jdlarge.th.jpg

mflarge.th.jpg

nhlarge.th.jpg

valtralarge.th.jpg

fendtlarge.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    0

Witam, mam pytanie czy komputer Autotronic w seri 6200 jest taki sam jak w serii 3000? Pytam dlatego, ze podczas jazdy ciagnikiem(6260), okolo 5okm, raz zapalila sie kontrolka od filtra oleju w skrzyni, zaraz zgasla wiec jechalem dalej. Po okolo 30min zapalila sie kontrolka od autotronic i ciagnik stanol :( Zgasilem, zaplalilem jeszcze raz i wszystko bylo wporzadku. Dojechalem do domu. Z instrukcji autotronic od 3000 dowiedzialem sie, ze wina moze byc po stronie oleju, trzeba go wymienic. Czy ktos ma jeszce jakies inne pomysly? Filtr tez sie wymienia czy wystarczy go przemyc? i gdzie on jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil103    0

michalmat wystarczy wymienić filtry są 2 jeden główny taka puszka biała znajduje się on z prawej strony patrząc od tyłu wymiana bardzo prosta nie trzeba spuszczać oleju wystarczy podłożyć wiaderko i odkręcać może z 2 l się uzbiera i założyć nowy olej wlać ponownie i jeszcze filtr o wspomagania tam wymienia się tylko wkład ta obudowa to taka rurka zakręcana napewno ją znajdziesz.Cena filtrów główny około 150zł wkład 80zł oczywiście oryginał MAN-owskie dostępny w każdym sklepie z olejami lub częściami.Wymiana trwa około 30 minut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Olej mimow szystko tez radził bym wymienić. Będzie kosztowało parę stów ale ten w ciągniku moze pod wpływem temperatury tracić swoje właściwoći lub je zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil103    0

pare stów!!!! :blink: tam wchodzi około 68 litrów 1 litr około 15zł=1200zł szkoda fatygi w silniku to tak rozumiem,a skrzynia to aby filtry były czyste takie zabiegi to w nowych ciągnikach :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Tak tak dobre rady dajesz. Kupuje się coągnik za kilkadziesiąt tys. Na olej szkoda 1200 raz na kilka lat. A potem na forum posty " ehr nie działa pomóżcie, rewers nie działa, półbiegi nie chodzą" Olej z czasem traci swoje własciwości także smarne. Skrzynia dyna to dość skomplikowane urządzenie z różnego rodzaju sprzęgłami mokrymi elektrozaworami itd. Radze olej mimow wszystko wymienić tym bardziej, że nie wiadomo kiedy był zmieniany. Oczywiście wlac taki jak producent zaleca nie żaden hipol bo tez komedie będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasada nr 1 kupujesz używkę nie znasz przeszłości pełna obsługa silnika i skrzyni i koniec. Dopiero później można składać winę na ciągnik.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano6270    0

Witam wiecie jak przeprowadzić kalibracje skrzyni po wymianie oleju w mf 6270 ? Wiem że trzeba ten zabieg przeprowadzić, i czy revers też sie kalibruje ? Proszę o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    52

Na farmie mamy jeden ciagnik ktory tylko kipruje przyczepy i z tych przyczep leje sie gdzie tylko moze nie mozna nastarczyc oleju.W tym roku mielismy JD 6430 i lelismy normalny silnikowy bo tanszy .Ciagnik normalnie jezdzil po firmie nic sie nie dzialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

po wymianie oleju kalibracje pierwsze słysze?????ja wymieniałem i bez kalibracji i wszystko oki

 

Kalibracje powinno się zrobić aby rewers mniej szarpał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jk33
      Witam czy moze mi ktoś kto ma katalog podać numer katalogowy szyby do drzwi lewa strona. Ewentualnie namiary gdzie taka można zamówić i orientacyjnie koszty ? Z góry dzięki...
    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa. 
      Pomóżcie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie czy da się to naprawić od ręki czy dzwonić po serwis? Dodam przeglądałem bezpieczniki i nic nie znalazlem
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez damix16
      Witam kolegów z forum. 
      Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 
      Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 
      Wracając do tematu. 
      Problem 1.
      Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 
      Problem 2.
      Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 
      Problem 3.
      Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 
      Problem 4. 
      Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 
       
      Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?
    • Przez minor15
      Witajcie prsiłbym o klika fotek jak skonstruwany jest uchwyt podwiszający górne cięgło gdy nie jest przypięte do maszyny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.