zamiar

Schemat skrzyni biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zamiar    0

okazalo sie ze jutro mam smigac URSUSem c -385 ale nawet niewiem jak go odpalic i nieznam sie na biegach a nim wiem ze ma dwie dzwignie jedna do biegow a druga ?? pomocy Z gory dzieki

Aaa i jeszcze jak by ktos znal schemat skrzyni biefow do MTZ 52 to tez bym prosil :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yarecki12    1

Luz możesz wbijać w dwojaki sposób, albo z lewej strony jak kolega wyżej napisał, albo z prawej strony dajesz luz na tej dźwigni co masz na niej 4 biegi główne.

Odpalić to trzeba dać na luz, wcisnąć sprzęgło, wcisnąć kluczyk, dodać gazu i nacisnąć starter, ustawić gaz ręczny aby nie zgasł, gasi się poprzez ujęcie gazu ręcznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartizi00m    0

Z tym to jest różnie u mnie jest w prawym górnym rogu taki duży biały, a u znajomego to jest koło dźwigni gazu ręcznego. Musisz popatrzec i poszukac tego startera ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1007

U mojego jednego sasiada to przekręca się kluczyk i pali, a u drugiego jak pierwszy raz wsiadłem to naciskałem wszystko pokolei :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zamiar    0

dobra chyba dam rade wstanie wczesnie i powciskam wszystkie, reszta bedzie spala to sobie przypalu nie narobie :lol::D a z biegami niepowinno byc problemu :D dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

w mtz powinno być tak

 

I 4/7..9.. 1/2

+--+---+---+

II 5/8 3/6 R1/R2

 

Na I Masz 1, 3, 4, 5, 9 i R1

na II Masz 2, 6, 7, 8, 9 i R2

 

pustym powinien z 6 ruszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zamiar    0

no i dalem rade :lol: nie niekupilem (niestety) wujas zostawil go u mnie a ja mialem go odwiesc do niego... pierwszy raz jechalem c-385 i umsze powiedziec ze maszyna zaje***ta ... :D a MTZ sprawdze puzniej :D Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

Tak samo jak w innych.Prawa dźwignia cztery biegi, lewa do zmieniania kierunku jazdy przód-tył-terenowe.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

Jeśli ktoś nie wie jak tam są biegi,i zakłada do tego nowy temat to chyba nie sobie jaja robi a nie traktor kupuje...

  • Like 1

Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra sam sie dowiem bo widze ze to jest duzy problem dla Pect0r-a więc nie było tematu i tyle zeby taki to był problem normalnie nie wiem co powiedziec ja nie pytam sie o skrzynie do ursusa c330 bo wiem ale jak ktos cos ma jakis problem to ja dziekuje ten ursus jest 3 biegowy i sorry że wam nie powiedzałem

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybekk    37

Locke, patrz, a u mnie jest odwrotnie. Nie dość że mam 3-biegową to jeszcze obydwie dźwignie mam po prawej stronie siedzenia i wybór między szosowymi-polowymi-reduktorem mam po prawej, a 1-2-3 mam po lewej. Tak w 1634 bywało, Ty pewnie pomyliłeś się z 1614 gdzie takiego ustawienia nie spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

No w nowszych było tak jak mówisz.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radiosiek    0

Idę do jednego człowieka co ma taki ciągnik i chcę zaświecić że wiem takie rzeczy, a w necie nie mogę znaleźć.

Prosiłbym o schemat do tych dwóch gałek, bo biegi zmienia obydwiema gałkami (najczęściej przy manewrze cofania)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radiosiek    0

Serdeczne dzięki ;)

 

u niego niema takiej rozpiski

Edytowano przez Radiosiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez houserdeejay
      Witam. Poszukuję wszędzie pełnej wersji instrukcji napraw do mojej 902'ki. Posiadam instrukcję od C385 i pochodnych, jednak jest to bardzo stare wydanie, jeszcze ze starym logiem ursusa, nie znalazłem tam potrzebnych informacji. Zakupiłem także instrukcję do nowszych typów ciągników 912 i pochodnych, jednak jest ona wydaniem z 1985, będącym jedynie załącznikiem do głównej instrukcji ciągników 902 itd - wydanie 1984, więc w opisie czynności bardzo często odsyła ona do tej brakującej instrukcji. Byłbym wdzięczny za informacje, ewentualnie skany rozdziału o skrzyni przekładniowej, wzmacniaczu momentu oraz tylnym moście. Jeśli ktoś byłby zainteresowany skanami lub fotografiami instrukcji posiadanych przeze mnie zapraszam także do kontaktu. Pozdrawiam
    • Przez saymon
      chciałbym aby ktoś powiedział mi jak używać wzmacniaczy aby go nie popsuć.
    • Przez kamiloo02
      Witam posiada ktoś częsci do skrzyni Deutz Fahr dx ? potrzebuje tryb pierwszego biegu 15 Zębów 
    • Przez TomekPL
      Mam problem nie wchodzi mi 1 (jedynka) czy to polowa czy szosowa. Żadnych zgrzytów nic wszystkie inne biegi wchodzą bez problemów.
       
      Co może być?
    • Przez taczka11
      Witam szukam instrukcji napraw skrzyni Ursus 164 synchron , 4 biegi szybka skrzynia.
      Potrzebuje też katalogu , możne ktoś podpowie   , dogadamy się ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj