Skocz do zawartości
zamiar

Schemat skrzyni biegów

Polecane posty

zamiar    0

okazalo sie ze jutro mam smigac URSUSem c -385 ale nawet niewiem jak go odpalic i nieznam sie na biegach a nim wiem ze ma dwie dzwignie jedna do biegow a druga ?? pomocy Z gory dzieki

Aaa i jeszcze jak by ktos znal schemat skrzyni biefow do MTZ 52 to tez bym prosil :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yarecki12    0

Luz możesz wbijać w dwojaki sposób, albo z lewej strony jak kolega wyżej napisał, albo z prawej strony dajesz luz na tej dźwigni co masz na niej 4 biegi główne.

Odpalić to trzeba dać na luz, wcisnąć sprzęgło, wcisnąć kluczyk, dodać gazu i nacisnąć starter, ustawić gaz ręczny aby nie zgasł, gasi się poprzez ujęcie gazu ręcznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartizi00m    0

Z tym to jest różnie u mnie jest w prawym górnym rogu taki duży biały, a u znajomego to jest koło dźwigni gazu ręcznego. Musisz popatrzec i poszukac tego startera ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    587

U mojego jednego sasiada to przekręca się kluczyk i pali, a u drugiego jak pierwszy raz wsiadłem to naciskałem wszystko pokolei :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zamiar    0

dobra chyba dam rade wstanie wczesnie i powciskam wszystkie, reszta bedzie spala to sobie przypalu nie narobie :lol::D a z biegami niepowinno byc problemu :D dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    83

w mtz powinno być tak

 

I 4/7..9.. 1/2

+--+---+---+

II 5/8 3/6 R1/R2

 

Na I Masz 1, 3, 4, 5, 9 i R1

na II Masz 2, 6, 7, 8, 9 i R2

 

pustym powinien z 6 ruszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zamiar    0

no i dalem rade :lol: nie niekupilem (niestety) wujas zostawil go u mnie a ja mialem go odwiesc do niego... pierwszy raz jechalem c-385 i umsze powiedziec ze maszyna zaje***ta ... :D a MTZ sprawdze puzniej :D Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Tak samo jak w innych.Prawa dźwignia cztery biegi, lewa do zmieniania kierunku jazdy przód-tył-terenowe.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

Jeśli ktoś nie wie jak tam są biegi,i zakłada do tego nowy temat to chyba nie sobie jaja robi a nie traktor kupuje...

  • Like 1

Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra sam sie dowiem bo widze ze to jest duzy problem dla Pect0r-a więc nie było tematu i tyle zeby taki to był problem normalnie nie wiem co powiedziec ja nie pytam sie o skrzynie do ursusa c330 bo wiem ale jak ktos cos ma jakis problem to ja dziekuje ten ursus jest 3 biegowy i sorry że wam nie powiedzałem

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybekk    16

Locke, patrz, a u mnie jest odwrotnie. Nie dość że mam 3-biegową to jeszcze obydwie dźwignie mam po prawej stronie siedzenia i wybór między szosowymi-polowymi-reduktorem mam po prawej, a 1-2-3 mam po lewej. Tak w 1634 bywało, Ty pewnie pomyliłeś się z 1614 gdzie takiego ustawienia nie spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No w nowszych było tak jak mówisz.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radiosiek    0

Idę do jednego człowieka co ma taki ciągnik i chcę zaświecić że wiem takie rzeczy, a w necie nie mogę znaleźć.

Prosiłbym o schemat do tych dwóch gałek, bo biegi zmienia obydwiema gałkami (najczęściej przy manewrze cofania)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CIAPEK1981
      Witam, jako że nie mogę znaleźć jakiegoś posta na temat wyciągnięcia wzmacniacza momentu więc pisze nowy temat. A więc chce usunąć wzmacniacz momentu i wstawić wałki. Pytanie jest następujące jak to zrobić? Rozjechać ciągnik, odkręcić skrzynie pośrednią, odkręcić i wyciągnąć wzmacniacz w miejsce wzmacniacza momentu wstawić dwa wałki zastępcze (sprzęgłowy i taki krótki) podobno trzeba jeszcze coś zaślepić, żeby olej nie leciał i zrobić coś z podstawą wzmacniacza (wybić tulejke i coś odciać). W pokrywie górnej skrzyni biegów z tego co wiem jest rozdzielacz który rozdziela olej podawany z mikropompki na wzmacniacz momentu i sprzęgło WOM. Czy trzeba zaślepić ten przewód który idzie do wzmacniacza momentu żeby olej nie leciał do wzmacniacza którego tan naprawde juz tam nie ma? Według instrukcji obsługi ursusa 912 (schemat str 148) olej z wzmacniacza oleju idzie znowu do rozdzielacza (po co) i czy to też trzeba zaślepić. I następna sprawa w pokrywie skrzyni biegów jest rozdzielacz tam jest taka sprężyna (taka dosyć duża ze śrubą przechodząca przez środek z dużą podkładką i nakrętką ) czy jest to zawór bezpieczeństwa, który przy zbyt dużym ciśnieniu w rozdzielaczu upuszcza nadmiar oleju? Bo jeżeli bym miał zaślepić jakis przewód (jeszcze nie wiem jaki) to żeby ten olej czegoś nie rozsadził w przypadku gdy bym przez przypadek przestawił dźwignie na żółwia.
      To moze jeszcze jedno pytanie a mianowicie na zimnym oleju (lato ranem, jesień, zima) podnośnik mi nie podnosi albo podnosi skokowo (szarpie ale podnosi) latem jest prawie dobrze ale jesienia albo zimna to nie raz nie podnosi. Jak jest zimno olej jest gęsty i nie ma siły zaciagnąć i zaciaga gdzieś lewe powietrze tylko gdzie? Tylko niech mi nikt nie mówi że to filtry albo pompa albo podnośnik bo wszystko zrobione. Jak odkręciłem śrube zaraz za pompą olejową to olej był taki jakiś szary i z pęcherzykami powietrza. Wieć zaciąga gdzieś lewe powietrze. Na starej pompie było tak samo jak na nowej czyli pompa odpada.
       
      Z góry dziękuje i pozdrawiam.
    • Przez patrykmmt
      Witam.Posiadam  ursusa 904 ,od jakiegoś czasu gdy ciagnik już trochę pochodzi i  chce ruszyć słychać dziwny dzwięk ,tak jakby wycie z okolic skrzyni biegów.Dodam ,że ciagnik wtedy ma problem z ruszeniem tak jakby coś go trzymało ,najgorzej jest na 1 i 2.Na zimnym tego problemu nie ma ,słyszałem że może to być wina mikropompki ale chce się  upewnić ,może ktoś miał podobny problem .Pozdrawiam .
    • Przez frytass
      Cześć! Kilka tygodni temu kupiliśmy Ursusa 914 z 1989 i teraz poprawiamy go trochę wizualnie i przy okazji wymieniamy to co zepsute do około. Do rzeczy... chcemy wymienić koło pasowe na wale z przodu silnika. Niestety po zapięciu biegu silnik dalej się obraca tak jakby sprzęgło nie trzymało w ogóle i nie mogę odkręcić śruby która trzyma koło. Przed rozkręceniem przodu ciągnik normalnie jeździł i nie wykazywał zużycia sprzęgła. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką maszyną i nie mam pojęcia czy tak ma być czy sprzęgło jest do wymiany czy co? 
    • Przez DawidPatek
      Witam,
      Od 1984 w gospodarstwie posiadam ciągnik ursus 1212. Niestety w czasie ostatniego sezonu czterokrotnie urwaniu uległy widełki wyciskowe łożyska oporowego. Traktor jest z turem ale od jakichś 10 lat więc myślę, że to nie ma wpływu, bo nic takiego wcześniej się nie działo. Ciężko znaleźć mi przyczynę takiego stanu rzeczy. Nie było takiej awarii przez ponad 30 lat, a teraz taka czarna seria. Mechanik rozkłada ręce. Dodam jeszcze, że oczywiscie łożysko działa bez zarzutu.
      Liczę na Waszą pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Folenka
      Mam pytanie - jak powinna być prawidłowo założona tarcza sprzęgłowa dłuższą stroną piastki do silnika czy do skrzyni biegów?
      Dodam, że to Ursus 912.
      Dzięki za odpowiedźi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.