Skocz do zawartości
News
KACZOR12

Który lepszy HYDRAMET TUR 16 CZY HYDROMETAL AT 30

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Hydramet

Wiadomość z agroFakt.pl

KACZOR12    0

RÓŻNIICA MIĘDZY CENAMI NIEJEST DUŻA INTERESUJE MNIE RUŻNICA MMIEDZY ICH TRWAŁOŚCIĄ I JAKOSĆĄ WYKONANIA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Według mnie to hydramet lepszy jakościowo bo ładowacze produkują już sporo czasu a hydrometal to niedawno zaczął produkować. Sam zastanawiam się nad nowym ładowaczem i u mnie na pierwszym miejscu będzie hydramet :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miczu    15

Ludzie ja mam tur Hydrometal 4 lata i jest to lekki i mocny ładowacz a Hydramet jest ciężki co dobrze nie wpływa na ciągnik a także na nośność ciągnika mniej weźmie w osprzęt tzn lżejszą belę a tył już będzie bardziej zwietrzać. Tak więc ja jako jedyny jestem przy Hydrometalu


"Ziemia człowieka wydała
i Ziemia człowieka zje,
ale za to trzeba ją wielbić..."
Piękne słowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    3

Ja tez mialem ten problem tyle jest tych firm i sie zastanawialem ktory tu wybrac, ale decyzja padla na hydrometal AT20 mysle ze bede zadowolony z niego tak jak Miczu. Ale to jest tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stawiam na hydrometal tur jest lekki nic dodać nic ując jest mało wysunięty więc nie obciąża ciągnika tak bardzo w udźwig ma do 1700kg ja mam 1200 kg i podnosiłem worek z granulkami w którym było 1500 kg tylko tył mi trochę bujało

ale zrobisz jak zechcesz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    119

Panowie ale ta mała masa w hydrometalu została osiągnięta pewnym kosztem. To nie jest Stoll w którym dla obniżenia masy zastosowana specjalne wytrzymalsze i lżejsze stopy żelaza. Hydrometal jest zrobiony z podobnych materiałów co inne polskie ładowacze, a mniejsza masa wynika tylko z mniejszej ilości materiału użytego do konstrukcji tego ładowacza. A skoro profile są cieńsze a materiał taki sam, to bardzo odbija się na wytrzymałości tego ładowacza. Konstrukcja jest bardzo mizerna o czym niektórzy moi znajomi już się przekonali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

Jak po głupiemu się jeździ to każdy sie rozwali, coś się wygnie, poluzują się śruby, ja tyle jeździłem swoim i nie mogłem wydziwić jaki masywny ładowacz, rama a tylko wystarczyło że dałem znajomemu pojeździć i spawy na ramie poszły hehe plus kilka węży, nie ma mocnych panowie, ważna jest prawidłowa eksploatacja i co jakiś czas ogólny przegląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
NOWY Ładowacz Czołowy TUR 16 15 HYDRAMET GRATIS (858230321) - Aukcje internetowe Allegro jeśli chodzi o sam hydramet to też chyba troche się pozmieniał te mocowania na ciągnik teraz są jakieś inne, stare hydramety były chwalone za bardzo solidne i mocne mocowanie na ciągniku które pomimo że delikatnie ograniczało skręt bo przebiegało nisko obok silnika było bardzo dużym wzmocnienie dla konstrukcji ciągnika, a te jakoś delikatniej wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

Nie wiem jak Wam ale dla mnie ładowacze z hydrametu ograniczają zbytnio widoczność(takie jest moje wrażenie) ale chyba rzadko kiedy rama zmniejsza skręt w ciągniku, jedynie co to błotniki mogły sie odzierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja użytkuję ładowacze hydrometal i hydramet.Hydramet pracuje u mnie jakieś 8 lat i było widać na mocowaniu pod ciągnikiem przy przednim kole pęknięcie wujek zaspawał i na razie dobrze.Ładowacz ten jest codziennie używany.Od niedawna zaczęło troszkę z przewodów kapać.Jestem z niego bardzo zadowolony.Hydrometal-a użytkuję dopiero parę lat ale praktycznie od samego początku leci olej z złączek niego.Odkręcały się śruby u ładowacza i mocowania ale się na razie uspokoiły.Gdy ramię np.z łapami do bel i belą jest w pionie to się kołysze i to dość sporo że jak chcę żeby się nie machało to jak nacisnę joystic-em to aż ciągnikiem szarpnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ostatnio zastanawiamy się nad kupnem do naszego Zetora ładowacza czołowego. Już trochę poprzeglądałem internet i według mnie najlepiej cenowo wychodzi ładowacz z Hydrametu. Ostatnio nawet na allegro napotkałem się na promocje. Tur 15 bodajże na promocji kosztował niecałe 14 tys. zł. Mam kilka pytań do użytkowników tych ładowaczy. Czy sterowanie joystickiem jest elektroniczne czy za pomocą linek. Jak wam się one sprawuję? I czy ma ktoś zamontowanego go na Ursusie 904/914 bądź Zetorze 8045/8145 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to TOENDT: ja mam hydrometal na u 902 sterowanie jest na zasadzie tzw linek Bowmana. Linki podłączone i popychane przez mechanizm w joy-u. Bardzo dobrze to smiga zadnych kłopotów, jest opcja podkrecenia czułości. jakies pytania chętnie odpowiem (dodam TUR chodzi codziennie)


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Ładowacz Hydrometalu jest wykonany ze stali drobnoziarnistej przez co osiągnięto tak niską masę a nie tak jak kolega ,,katator''napisał ze jest wykonany z cieńszego materiału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

to TOENDT: ja mam hydrometal na u 902 sterowanie jest na zasadzie tzw linek Bowmana. Linki podłączone i popychane przez mechanizm w joy-u. Bardzo dobrze to smiga zadnych kłopotów, jest opcja podkrecenia czułości. jakies pytania chętnie odpowiem (dodam TUR chodzi codziennie)

Kolego nie wiem o jakim 902 pisałeś ale na tym w swojej galerii to masz hydramet a nie hydrometal :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak chciałbym wziąć go na joysticku elektronicznym, gdzie jest sterowanie za pomocą impulsów. To dużo drożej wychodzi. Na linki nie chciałbym brać, ponieważ znajomy ma ładowacz czołowy na dżoju elektronicznym i jest to fajna sprawa. Wszystko masz w jednej ręce. Linki też lubią pękać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    119

Ładowacz Hydrometalu jest wykonany ze stali drobnoziarnistej przez co osiągnięto tak niską masę a nie tak jak kolega ,,katator''napisał ze jest wykonany z cieńszego materiału

Kolego profile w tym ładowaczu są cieńsze. A to , że jest wykonany ze stali drobnoziarnistej nie oznacza, że materiał ma automatycznie większą wytrzymałość. Stali drobnoziarnistych jest co najmniej kilkanaście rodzajów. Nie mam zielonego pojęcia jakiej stali drobnoziarnistej używają, ale widząc co się dzieje z ładowaczami u znajomych przy niezbyt długiej i intensywnej eksploatacji, nasuwa się wniosek, że nie jest ona najlepszej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

To jak będę zamawiał ładowacz to powiem żeby zrobili mi go z szyny kolejowej to na pewno mi nie popęka heheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    119

Ładowacz może nie popęka, ale za to ciągnik popęka w dosyć szybkim tempie, bo masa tego ładowacza będzie ogromna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzik
      Witam.  Przymierzam się  do kupna ładowacza czołowego i padło na firmę  Stoll i stąd moje pytanie. Jakie macie doświadczenia że sterowaniem elektronicznym? Czy jest warte swojej ceny? Z mojej dotychczasowej pracy ładowaczem (trac lift przy zetorze proxima) wiem że bardzo często nie otwiera się zaworów do końca aby precyzyjniej operować turem. Rozumiem, że siłą rzeczy przy sterowaniu elektronicznym nie da się zrobić czegoś  takiego.  Jak wtedy wygląda praca? Czy nie ma problemu z precyzyjnymi pracami? Nie występuje zbytnie rzucanie, szczególnie lekkim ciągnikiem? Dodam tylko że mam zamiar założyć ww ładowacz do Kuboty m7040. Z góry  dzięki za odpowiedź. 
    • Przez ferdek3085
      Witam poszukuje tura do fergusona 3080 i znalazłem mailleux 6000 cena 4000 z adaptacją w necie takie chodza po 7-9 tys. zł. nigdzie nie widac pekniec itd. tylko jest mankament ze nie ma 3 silownikow : 1 do podnoszenia, 2 do przechyłu.. czy za te cene oplaca sie go kupic i dokupic te 3 silowniki czy dac spokoj i szukac czegos innego ?
    • Przez skatuuu
      Witam, mam problem z ładowaczem mx8. Kiedy podnoszę go do góry wszystko gra ale gdy chce opuścić to opada ze 40 centymetrów po czym się blokuje. Aby opuścić go o kolejne 40 centymetrów muszę wykonać ruch joystickiem od siebie wtedy puszcza. To samo dzieje się gdy chce zmienić położenie łyżki, kiedy daje joystick do siebie nie reaguje dopiero kiedy kilka razy machnę od siebie wtedy się odblokowuję. Co może być tego przyczyną ? Czy to coś z tymi elektrozaworami ? Jedna z tych czarnych cewek była zapieczona.  

    • Przez ferdek3085
      witam, szukalem ale nie znalazlem.. mam tura 6 przy ursusie 912 i chcialbym przelozyc go do masseya 3080.. oczywiscie rama nie pasuje.. ale czy ktos juz coś kombinowal jak przełozyc ladowacz.. ? czy jakas firma robi ramy do zagranicznych ciagnikow na polskie ladowacze ? prosze o podpowiedzi..
    • Przez noris2000
      Witam! Mam nie lada problem po kilku latach od zamontowania ładowacza w mf 255, do tej pory wszystko było ok raptem pojawił się problem ładowacz nie chce opuszczać, a im większe obciążenie tym gorzej. Poprostu się zacina i stoi w miejscu. Siłowniki od pierwszej sekcji są jednostronnego działania, wszystko podłączone przez rozdzielacz pod siedzeniem i spływ bezpośrednio do skrzyni.  Pozostałe sekcje działają idealnie, rozdzielacz zwykły 3-sekcyjny. Pomoże ktoś? Może potrzebna jakaś regulacja. Z góry dziękuję za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.