Skocz do zawartości
Cichy94

Deutz Fahr Agrotron 150 czy New Holland TM150?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Cichy94    72

Witam chce zakupic ciągnik o wiekszej mocy mianowicie ok 135-150km mam na oku pare ciagników,ale nie wiem,który byłby lepszy moze cos doradzicie.dodaje link z allegro tych Trzech co mnie interesuja :lol:

 

Ciągnik NEW HOLLAND TM 150 z 2003 - POLECAM (855771266) - Aukcje internetowe Allegro

DEUTZ FAHR AGROTRON 150 (864171950) - Aukcje internetowe Allegro

Deutz-Fahr Agrotron 150 (854024674) - Aukcje internetowe Allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Jeśli Deutza to 150.7 z większą pojemnością silnika. Z tego co nawet mówił dealer jak ojciec go kupował że te wszystkie Agrotrony z kropka są robione z większą dokładnościa i w mocy jest duza różnica między 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie tyle wykonaniem co większym silnikiem, co za tym idzie rozstawem osi i masą. Wiadomym jest, że większy silnika ma więcej momentu i większy jego wzrost. Spalanie modelu 150.7 będzie rzecz jasna większe, ale da się odczuć mocniejszego ducha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Pamiętam że gdzieś w "Profi" było porównanie tych dwóch modeli-różnice były tak właściwie kosmetyczne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na stronie dlg są testy obydwu modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Kolega ma 150 i jeździł naszym 150.7 to w mocy stwierdził że jest duża różnica. W porównywalnej ziemi jego 150 w Lemkenie 2,2m spala więcej na godzinę orki niż nasz w 5 Kverneland z Pacomatem. Ta sama prędkość orki i obroty 1800. Z tego co nasz dealer mówił to że te ''.7'' są robione na innej linii i są jakościowo dużo lepsze. Myślę że chyba nie kłamał bo jaki by miał w tym interes...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy ktoś pisze o kłamaniu? Niieee :lol: Sam wiesz, że dilerzy głoszą często, gęsto ciemnotę. :D Inna linia jest to rzecz pewna, bo przecież idzie inny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Właśnie... z tego co mówił sprzedawca to na Niemcy idzie większość i że niby są dopracowane w każdym calu i podnośnik bodajrze 12 ton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Akurat-12 ton biggrin.gif (8,5 tony a i to dzięki zastosowaniu w miejsce standardowych 80 milimetrowych siłowników 100 milimetrowych) -właśnie przekopałem się przez ten test (Profi lipiec 2006)-podsumowanie tego testu jest mniej więcej takie-tam gdzie potrzebne jest maksimum mocy przez cały czas owszem 150.7 -ale tam gdzie częściej pracuje się też ze średnimi obciążeniami-zdecydowanym faworytem jest 150 tym bardziej że testowa wersja kosztowała o 8200 Euro taniej od 150.7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Tego nie powiedziałem-w 150.7 ogólnie rzecz biorąc płacisz mniej za wszelkie dodatki-np.za wersję "profiline" płacisz w nim 4940 E a w 150 6520 E,masz mechaniczną amortyzację kabiny w standardzie (800 E dopłaty w 150)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Za naszego 2,5 roku temu zapłaciliśmy 320 tys brutto z amort. osią przednia, przednim TUZ i WOM kabiną amort. pneumatycznie, szerszym ogumieniem, podłokietnikiem wilofunkcyjnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

sprowadżcie rogeryka na ziemie, :lol: 7 litrowe lepsze? to niby czemu je wycofali z produkcji i nawet w TTV630 jest 6 litrowy.skąd tyś wziąl 12 ton udżwigu??? jak maks. 9 ton miały te modele,fakt że miały troche więcej momentu ale jak już ktoś pisal więcej palił, a rogeryk pokaż jak twój ciągnik podnosi ten pług z tym pakomatem.a i co ty za bzdury wygadujesz na temat gorszej jakości 6 litrówek,człowieku ty masz coś nie tak z głową chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

iron opanuj się bo widze, że się mocno unosisz... może masz problemy zdrowotne? co do tych SDF z 7200 pojemności to jeśli maja większy moment to chyba lepiej??? Po co fabryka dawała silniki o większej pojemności? Co do pługa to nie mam w tej chwili filmu z orki ale na wiosne napewno nagram. Pług i ciągnik sa w mojej galeri z tym że Pacomat był odpięty gdyż nie ma potrzeby orać z nim na zimę. W orce pod ozime szedł bez problemu na 2,75 szerokości 9km/h. Nie ma najmniejszych problemów z obrotem. Podpinaliśmy nawet bez gruszki i da się jechać po drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wycofali ze względów dublowania oferty. Poza tym takie działanie jest zgodne z idea downsizingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

nie unoszę sie tylko widzę że sam nie wiesz co gadasz czasami np. z gorszą jakością itd. co do tego że 5 skib pociągnie to nie ma wątpliwości ,tak jak i z obrotem ale co do jazdy bez obciążenia z podniesionym pługiem to przeginasz no chyba że 20 km/h po równiutkiej drodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Chcesz się założyć o wartość tego pługa??? Podepnę podniosę i pojadę nim po równej drodze 43 km/h. Jak się kupuje ciągnik to warto zainwestować też w oś amortyzowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

a co ty myślisz że tylko ty masz miękką oś?nie wiem ile twój pług waży ale ja zanim kupiłem swój to próbowaliśmy taką samą wersję jak mam podnieść tylko 5 skibowy to uniósł bez problemu ale było widać że dużo nie brakuje do utraty przyczepności przednich kół a ty mówisz że bez gruchy pojedziesz po drodze,cięzko mi w to uwieżyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

JAki masz rozstaw korpusów? A po drugie 20 ha na wiosnę gdzie był dawany obornik pod QQ jeszcze gruchy nie mieliśmy a z Pacomatem brat orał :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×