Skocz do zawartości
News
Cichy94

Deutz Fahr Agrotron 150 czy New Holland TM150?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
Cichy94    81

Witam chce zakupic ciągnik o wiekszej mocy mianowicie ok 135-150km mam na oku pare ciagników,ale nie wiem,który byłby lepszy moze cos doradzicie.dodaje link z allegro tych Trzech co mnie interesuja :lol:

 

Ciągnik NEW HOLLAND TM 150 z 2003 - POLECAM (855771266) - Aukcje internetowe Allegro

DEUTZ FAHR AGROTRON 150 (864171950) - Aukcje internetowe Allegro

Deutz-Fahr Agrotron 150 (854024674) - Aukcje internetowe Allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Jeśli Deutza to 150.7 z większą pojemnością silnika. Z tego co nawet mówił dealer jak ojciec go kupował że te wszystkie Agrotrony z kropka są robione z większą dokładnościa i w mocy jest duza różnica między 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cichy94    81

Bedzie pracował na ok 60ha 3-5 klasa ziemi.Głównie bedzie do orki i do grubera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie tyle wykonaniem co większym silnikiem, co za tym idzie rozstawem osi i masą. Wiadomym jest, że większy silnika ma więcej momentu i większy jego wzrost. Spalanie modelu 150.7 będzie rzecz jasna większe, ale da się odczuć mocniejszego ducha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Pamiętam że gdzieś w "Profi" było porównanie tych dwóch modeli-różnice były tak właściwie kosmetyczne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na stronie dlg są testy obydwu modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Kolega ma 150 i jeździł naszym 150.7 to w mocy stwierdził że jest duża różnica. W porównywalnej ziemi jego 150 w Lemkenie 2,2m spala więcej na godzinę orki niż nasz w 5 Kverneland z Pacomatem. Ta sama prędkość orki i obroty 1800. Z tego co nasz dealer mówił to że te ''.7'' są robione na innej linii i są jakościowo dużo lepsze. Myślę że chyba nie kłamał bo jaki by miał w tym interes...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy ktoś pisze o kłamaniu? Niieee :lol: Sam wiesz, że dilerzy głoszą często, gęsto ciemnotę. :D Inna linia jest to rzecz pewna, bo przecież idzie inny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Różne rzeczy mówią ale naprawde jest wielka różnica w pracy tych ciagników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Właśnie... z tego co mówił sprzedawca to na Niemcy idzie większość i że niby są dopracowane w każdym calu i podnośnik bodajrze 12 ton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Akurat-12 ton biggrin.gif (8,5 tony a i to dzięki zastosowaniu w miejsce standardowych 80 milimetrowych siłowników 100 milimetrowych) -właśnie przekopałem się przez ten test (Profi lipiec 2006)-podsumowanie tego testu jest mniej więcej takie-tam gdzie potrzebne jest maksimum mocy przez cały czas owszem 150.7 -ale tam gdzie częściej pracuje się też ze średnimi obciążeniami-zdecydowanym faworytem jest 150 tym bardziej że testowa wersja kosztowała o 8200 Euro taniej od 150.7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Właśnie 8200 Euro tylko za większą pojemność silnika i nic poza tym???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Tego nie powiedziałem-w 150.7 ogólnie rzecz biorąc płacisz mniej za wszelkie dodatki-np.za wersję "profiline" płacisz w nim 4940 E a w 150 6520 E,masz mechaniczną amortyzację kabiny w standardzie (800 E dopłaty w 150)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Za naszego 2,5 roku temu zapłaciliśmy 320 tys brutto z amort. osią przednia, przednim TUZ i WOM kabiną amort. pneumatycznie, szerszym ogumieniem, podłokietnikiem wilofunkcyjnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    651

sprowadżcie rogeryka na ziemie, :lol: 7 litrowe lepsze? to niby czemu je wycofali z produkcji i nawet w TTV630 jest 6 litrowy.skąd tyś wziąl 12 ton udżwigu??? jak maks. 9 ton miały te modele,fakt że miały troche więcej momentu ale jak już ktoś pisal więcej palił, a rogeryk pokaż jak twój ciągnik podnosi ten pług z tym pakomatem.a i co ty za bzdury wygadujesz na temat gorszej jakości 6 litrówek,człowieku ty masz coś nie tak z głową chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

iron opanuj się bo widze, że się mocno unosisz... może masz problemy zdrowotne? co do tych SDF z 7200 pojemności to jeśli maja większy moment to chyba lepiej??? Po co fabryka dawała silniki o większej pojemności? Co do pługa to nie mam w tej chwili filmu z orki ale na wiosne napewno nagram. Pług i ciągnik sa w mojej galeri z tym że Pacomat był odpięty gdyż nie ma potrzeby orać z nim na zimę. W orce pod ozime szedł bez problemu na 2,75 szerokości 9km/h. Nie ma najmniejszych problemów z obrotem. Podpinaliśmy nawet bez gruszki i da się jechać po drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wycofali ze względów dublowania oferty. Poza tym takie działanie jest zgodne z idea downsizingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    651

nie unoszę sie tylko widzę że sam nie wiesz co gadasz czasami np. z gorszą jakością itd. co do tego że 5 skib pociągnie to nie ma wątpliwości ,tak jak i z obrotem ale co do jazdy bez obciążenia z podniesionym pługiem to przeginasz no chyba że 20 km/h po równiutkiej drodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Chcesz się założyć o wartość tego pługa??? Podepnę podniosę i pojadę nim po równej drodze 43 km/h. Jak się kupuje ciągnik to warto zainwestować też w oś amortyzowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    651

a co ty myślisz że tylko ty masz miękką oś?nie wiem ile twój pług waży ale ja zanim kupiłem swój to próbowaliśmy taką samą wersję jak mam podnieść tylko 5 skibowy to uniósł bez problemu ale było widać że dużo nie brakuje do utraty przyczepności przednich kół a ty mówisz że bez gruchy pojedziesz po drodze,cięzko mi w to uwieżyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

JAki masz rozstaw korpusów? A po drugie 20 ha na wiosnę gdzie był dawany obornik pod QQ jeszcze gruchy nie mieliśmy a z Pacomatem brat orał :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez gawela133
      Witam
      Zamierzam kupić ciągnik rolniczy początkowo byłem 100% pewny ze będzie to jd 6120m ponieważ już mam jd 6170m wiec były by tej samej marki lecz johne deere coś ostatnio podrożał rok temu na wiosnę wycenili cenę 250 000tys a na dzień dzisiejszy 277 000 netto

      W niższej cenie zaproponowal mi inny deler Valtre N114e ktora kosZtuje z wyposażeniem takim jak bym chciał 270000 netto. Valtra wyglada na bardziej zaawansowany ciągnik natomiast JD M to prosty ciągnik który mam i nie mogę złego słowa powiedzieć .

      Można prosić jakieś opinie na temat Valtry ?
      Co byście wybrali ?
      Z góry dziękuj
    • Przez picior4
      Witam, zamierzam zakupić nowy ciągnik rolniczy, za dotację z Młodego Rolnika. Posiadam 8ha pola, z czego 4 ha to porzeczka. Do tej pory uprawiałem wszystko MF-em 255, więc nie mam też dużej wiedzy na temat nowych ciągników. Ciągnik jaki szukam:
      -najlepiej żeby był to kompakt do 65km, max do 70
      - 4x4
      - w miarę wydajną pompę hydrauliki
      - ciągnik przejmie też trochę obowiązków od MF-a tzn. orka, agregat, karczowanie kemp (zamierzam poszerzyć areał uprawny, jeszcze o jakieś +/- 4-5 ha.
      -ziemia 3 klasy
      - ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym, głównie przy załadunku palet, lub kontenerów z owocami
      -ciagnik szeroki z tyłu (szerokość mierzona razem z oponami od brzegu bieżnika) max do 170cm.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.