krzysiek3008

Którego wybrać MF5435 czy NH 6010

Polecane posty

arek92    9

MF5435 ma 96 KM jak dobrze pamiętam a NH T6010 ma 101 KM, za NH chcą brutto 195tyś, przynajmniej tyle chcieli we wrześniu. Wydaje mi się że jakościowo są podobne do siebie. Jak bym miał kupować to wziął bym NH, sam zastanawiałem się nad kupnem nowego NH tyle że T5050 lub T5040...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ma być główny ciągnik w gospodarstwie na jakim areale??

[/quot

Za pomniałem dodać że ma mieć ładowacz czołowy,będzie pracował przy obsłudze trzody i na 18h jako główny ciągnik presa zwijająca MF itd;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawloursus    0

Wiesz co ja mam dwa NH ale nie mam MF ale jesli ty chcesz do trzody to bym ci polecił MF bo poniewaz mniej pali paliwa . A znowu NH lubi paliwko a do prasy tylko MF .Jak ci sie swieci kontrolka u NH to musisz przynajmiej wlac ze 4 wiadra 10l zeby zgasła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MF5435 ma 96 KM jak dobrze pamiętam a NH T6010 ma 101 KM, za NH chcą brutto 195tyś, przynajmniej tyle chcieli we wrześniu. Wydaje mi się że jakościowo są podobne do siebie. Jak bym miał kupować to wziął bym NH, sam zastanawiałem się nad kupnem nowego NH tyle że T5050 lub T5040...

 

 

 

 

 

Mam przyznane od 90 do 100KM a NH ma101KM a wersja T5050 jest troche ubosza niż MF5435 myślałem też nad MF5445 ogłądałem rówierz JD z serii 5100R tylko te plastiki jak u trabanta?A znajomy mówił żebym kupił wszystko oprucz NH on jezdził wszystkimi chyba markami i wrucił spowrotem do MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

ja bym wzioł 5090m i ci starczy do takich prac i dobra firma a jak tak to NH bo w MF to tej skrzyni dyna nie wierze podobno ze jak durzej popracuje to z nią jaja są a wiec to moje zdanie szczesicia ci w nowym roku zycze i wam wszystkim :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marc28    0

ja bym wzioł 5090m i ci starczy do takich prac i dobra firma a jak tak to NH bo w MF to tej skrzyni dyna nie wierze podobno ze jak durzej popracuje to z nią jaja są a wiec to moje zdanie szczesicia ci w nowym roku zycze i wam wszystkim :rolleyes:

 

 

Znasz kogos komu taka skrzynia sie zepsuła?

Pewnie nie bo to jest mit awaryjnosci skrzyn Mf nad innymi

Troche siedze w naprawach i weim

Kazdą z marek znajde nowa lub nowsza w ktorej było cos nie tak

A Dyna 4 mysle ze jest jedna z najlepszycj gdyz ma najmniejsze straty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie,zdecydowałem sie na MF tylko teraz nie wiem którego wybrać 5435 zasilany pompom czy 5445na comon rail,prosze o opinie może już ktoś je użytkuje.Dziękuje i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxiben    23

wybralbym pompowtrysk sprawdzony i mniej pali a jakie paliwa mamy wszyscy wiedza a comon rail lubi czysciutkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

5445 ma chyba ponad 100 km. Więc nie zmiescisz się w limicie i ponoc te z cr więcej palą gdzies tak czytałem. Mysle tez że prestiz marki mf jest jednak większy niż nh ale to jest kwestja drugozędna tu decydują parametry techniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@krzysiek3008 mógłbyś podać cenę netto za 5435?

 

Na dzień dzisiejszy to nie wiem ale w grudniu jak byłem u korbanków to 38000 ojro.

 

5445 ma chyba ponad 100 km. Więc nie zmiescisz się w limicie i ponoc te z cr więcej palą gdzies tak czytałem. Mysle tez że prestiz marki mf jest jednak większy niż nh ale to jest kwestja drugozędna tu decydują parametry techniczne.

 

Witam 5445 ma równe 100KM,właśnie nie wiem jak z awaryjnością tych systemów zasilania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jak bedziesz lal dobre paliwo z pewnego źródła Cr bedzie działał bez problemu. Te systemy zasilania to tylko kwestja czasu we wszystkich silnikach tak jak w samochodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

krzysiek3008

Z tych dwóch modeli, które cię interesują najbardziej przychylałbym się do NH, gdyż z MF nie mam zbyt dobrych doświadczeń. Znajomy miał, co prawda ok 200 KM to ciągle mu się psuł, a jak siadła pompa wody czy paliwa (nie pamiętam która) to zapłacił kilkadziesiąt tys zł (20 lub 40)- miał go od nowości, aczkolwiek teraz kiedy go chciał sprzedać zaczął "chodzić" jak głupi- ciekawe co nie. Kuzyn kupił ok 70 KM (nowego) to strasznie narzeka- miał już w nim 3 awarie. Ma również JD i żałuje że nie wybrał ponownie tej marki. Sąsiad kupił kilkuletniego to ciągle mu się psuł i go zaraz "opchnął". Dlatego nie mam dobrych opinii o tych ciągnikach, lecz może być to zbieg okoliczności lub jakieś wadliwe wersje. Ja natomiast zastanowił się na twoim miejscu nad NH lub (niestety są droższe)- DF, JD lub Fendtem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

nie neguje że ciągnik mógł się psuć, ale pisanie że wymiana pompy czy wody, czy też paliwa za 20-40 tyś to brednie. Nowa pompa paliwa do MF 6260 zamawiana u Korbanka miała kosztować 7400zł, jednak po co płacić tyle skoro można ją naprawić za 2800zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To tak jak głuchy telefon znajomy znajomemu powiedzial a cena rosła. A pozatym co do pomp w mf-ach ludzie rózne maja staem młode jak ktos dobre paliwo leje to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

b0gdan

Czy ja napisałem, że pompa do MF 6260 ??? Raczej nie. Pisałem o ponad 200- konnym i jest to fakt. Sam widzisz, że do takiego piź.zika jak MF 6260 głupia pompa kosztuje aż 7400 zł :)

 

hubertuss

To raczej głuchy telefon nie był, gdyż powiedział mi to właściciel. :) A co do paliwa to nie mam pojęcia jakie lali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a od kiedy cena zależy od mocy??? zależy od jej rodzaju i liczby cylindrów które zasila. Pisałeś o ciągniku około 200KM, a teraz to już jest ponad 200KM :) .

Prawie taka sama pompa może być ciągniku 100KM i 300KM i żaden piź.dzik tego nie zmieni. Chyba że ten MF jest prawie nowy... zresztą jak juz to było pisane, trzeba mówić sąsiadom że drogo naprawy kosztują to wtedy żal im mniej d..ę ściska z zazdrości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj