krzysiek3008

Którego wybrać MF5435 czy NH 6010

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arek92    5

MF5435 ma 96 KM jak dobrze pamiętam a NH T6010 ma 101 KM, za NH chcą brutto 195tyś, przynajmniej tyle chcieli we wrześniu. Wydaje mi się że jakościowo są podobne do siebie. Jak bym miał kupować to wziął bym NH, sam zastanawiałem się nad kupnem nowego NH tyle że T5050 lub T5040...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

to ma być główny ciągnik w gospodarstwie na jakim areale??

[/quot

Za pomniałem dodać że ma mieć ładowacz czołowy,będzie pracował przy obsłudze trzody i na 18h jako główny ciągnik presa zwijająca MF itd;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawloursus    0

Wiesz co ja mam dwa NH ale nie mam MF ale jesli ty chcesz do trzody to bym ci polecił MF bo poniewaz mniej pali paliwa . A znowu NH lubi paliwko a do prasy tylko MF .Jak ci sie swieci kontrolka u NH to musisz przynajmiej wlac ze 4 wiadra 10l zeby zgasła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MF5435 ma 96 KM jak dobrze pamiętam a NH T6010 ma 101 KM, za NH chcą brutto 195tyś, przynajmniej tyle chcieli we wrześniu. Wydaje mi się że jakościowo są podobne do siebie. Jak bym miał kupować to wziął bym NH, sam zastanawiałem się nad kupnem nowego NH tyle że T5050 lub T5040...

 

 

 

 

 

Mam przyznane od 90 do 100KM a NH ma101KM a wersja T5050 jest troche ubosza niż MF5435 myślałem też nad MF5445 ogłądałem rówierz JD z serii 5100R tylko te plastiki jak u trabanta?A znajomy mówił żebym kupił wszystko oprucz NH on jezdził wszystkimi chyba markami i wrucił spowrotem do MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

ja bym wzioł 5090m i ci starczy do takich prac i dobra firma a jak tak to NH bo w MF to tej skrzyni dyna nie wierze podobno ze jak durzej popracuje to z nią jaja są a wiec to moje zdanie szczesicia ci w nowym roku zycze i wam wszystkim :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marc28    0

ja bym wzioł 5090m i ci starczy do takich prac i dobra firma a jak tak to NH bo w MF to tej skrzyni dyna nie wierze podobno ze jak durzej popracuje to z nią jaja są a wiec to moje zdanie szczesicia ci w nowym roku zycze i wam wszystkim :rolleyes:

 

 

Znasz kogos komu taka skrzynia sie zepsuła?

Pewnie nie bo to jest mit awaryjnosci skrzyn Mf nad innymi

Troche siedze w naprawach i weim

Kazdą z marek znajde nowa lub nowsza w ktorej było cos nie tak

A Dyna 4 mysle ze jest jedna z najlepszycj gdyz ma najmniejsze straty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie,zdecydowałem sie na MF tylko teraz nie wiem którego wybrać 5435 zasilany pompom czy 5445na comon rail,prosze o opinie może już ktoś je użytkuje.Dziękuje i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxiben    17

wybralbym pompowtrysk sprawdzony i mniej pali a jakie paliwa mamy wszyscy wiedza a comon rail lubi czysciutkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1554

5445 ma chyba ponad 100 km. Więc nie zmiescisz się w limicie i ponoc te z cr więcej palą gdzies tak czytałem. Mysle tez że prestiz marki mf jest jednak większy niż nh ale to jest kwestja drugozędna tu decydują parametry techniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@krzysiek3008 mógłbyś podać cenę netto za 5435?

 

Na dzień dzisiejszy to nie wiem ale w grudniu jak byłem u korbanków to 38000 ojro.

 

5445 ma chyba ponad 100 km. Więc nie zmiescisz się w limicie i ponoc te z cr więcej palą gdzies tak czytałem. Mysle tez że prestiz marki mf jest jednak większy niż nh ale to jest kwestja drugozędna tu decydują parametry techniczne.

 

Witam 5445 ma równe 100KM,właśnie nie wiem jak z awaryjnością tych systemów zasilania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1554

Jak bedziesz lal dobre paliwo z pewnego źródła Cr bedzie działał bez problemu. Te systemy zasilania to tylko kwestja czasu we wszystkich silnikach tak jak w samochodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

krzysiek3008

Z tych dwóch modeli, które cię interesują najbardziej przychylałbym się do NH, gdyż z MF nie mam zbyt dobrych doświadczeń. Znajomy miał, co prawda ok 200 KM to ciągle mu się psuł, a jak siadła pompa wody czy paliwa (nie pamiętam która) to zapłacił kilkadziesiąt tys zł (20 lub 40)- miał go od nowości, aczkolwiek teraz kiedy go chciał sprzedać zaczął "chodzić" jak głupi- ciekawe co nie. Kuzyn kupił ok 70 KM (nowego) to strasznie narzeka- miał już w nim 3 awarie. Ma również JD i żałuje że nie wybrał ponownie tej marki. Sąsiad kupił kilkuletniego to ciągle mu się psuł i go zaraz "opchnął". Dlatego nie mam dobrych opinii o tych ciągnikach, lecz może być to zbieg okoliczności lub jakieś wadliwe wersje. Ja natomiast zastanowił się na twoim miejscu nad NH lub (niestety są droższe)- DF, JD lub Fendtem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    89

nie neguje że ciągnik mógł się psuć, ale pisanie że wymiana pompy czy wody, czy też paliwa za 20-40 tyś to brednie. Nowa pompa paliwa do MF 6260 zamawiana u Korbanka miała kosztować 7400zł, jednak po co płacić tyle skoro można ją naprawić za 2800zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1554

To tak jak głuchy telefon znajomy znajomemu powiedzial a cena rosła. A pozatym co do pomp w mf-ach ludzie rózne maja staem młode jak ktos dobre paliwo leje to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

b0gdan

Czy ja napisałem, że pompa do MF 6260 ??? Raczej nie. Pisałem o ponad 200- konnym i jest to fakt. Sam widzisz, że do takiego piź.zika jak MF 6260 głupia pompa kosztuje aż 7400 zł :)

 

hubertuss

To raczej głuchy telefon nie był, gdyż powiedział mi to właściciel. :) A co do paliwa to nie mam pojęcia jakie lali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    89

a od kiedy cena zależy od mocy??? zależy od jej rodzaju i liczby cylindrów które zasila. Pisałeś o ciągniku około 200KM, a teraz to już jest ponad 200KM :) .

Prawie taka sama pompa może być ciągniku 100KM i 300KM i żaden piź.dzik tego nie zmieni. Chyba że ten MF jest prawie nowy... zresztą jak juz to było pisane, trzeba mówić sąsiadom że drogo naprawy kosztują to wtedy żal im mniej d..ę ściska z zazdrości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piofigura
      Witam
      Stoję przed wyborem ciagnika na moje gospodarstwo ok 15ha uprawy sadownicze. W gospodarstwie do tej pory pracowała Kubota m8540n. W zeszłym roku kupiliśmy  Kubote m4072 niestety jest strasznie mułowata i  praca nie przypomina swojej starszej koleżanki. Ciągnik będzie pracował jako wół pociagowy rocznie ok 200h. Maszyny w jakich ma się sprawdzić to glebosz  3 lapowy z wałem pakera, pług 3 skibowy obrotowy(jeszcze nie wybrałem jaki Ale chyba to będzie Akpil 80km na zabezpieczeniu kołowym z 18"odkladnica i krojami przed każdym korpusem), brona aktywna 2,5m z walem pakera, agregat uprawowy 2.2m, brona talerzowa (2,2m albo 2.5m), w transporcie z przyczepa 6t czasami rozrzutnik do obornika 8t. Klasa gleby to 2-4 głównie gliny, teren mocno pofaldowany. We wniosku nie przejdzie żaden inny ciągnik pow. 115km.
      ZA Valtra przemawia duży silnik i brak EGR, niestety nie znam tej marki i odnośnie bezawaryjnosci seri A jest mało informacji. I zastanawiam sie co do skrzyni czy 12x12 wystarczy czy brac Hitecha?
      Kubote znam jako marke i  złego słowa jeżeli chodzi o awarie nie mogę powiedzieć choć w sadowniczej po 6 latach rozszczelnił się przewód paliwowy. Niestety boję się tego że m5 będzie mała za mała pojemność pod moje wzniesienia. Moment też o ok 100nm mniejszy z tego co dowiedziałem się od przedstawiciela Kuboty. Kubota jest również lżejsza o 600kg
      Cenowo Valtra droższa  o ok 30tys netto. Ale ciagnika nie kupuje się na rok. 
      Valtra A115
      Silnik MBTN-D5 44 MBTN-D5
      Liczba cylindrów 4
      Pojemność skokowa [l] 4,4
      Maks. moc przy obr. silnika [obr./min]2000
      Prędkość znamionowa [obr./min] 2200
      Maks. moment obr. przy obr. silnika [obr./min] 1500
      Prędkość obr. biegu jałowego [obr./min] 850
      Najniższa prędkość obr. (rewers na P) [obr./min] 700
      Interwał wymiany oleju silnikowego [h] 600
      Norma emisji spalin Stage V
      Układ oczyszczania spalin DOC + DPF + SCR
      KUBOTA m5112
      TECHNICZNE
      SILNIK Typ   3800 -CR-TIE5 Pojemność/liczba cylindrów cm3 3769 / 4 cylindry Obroty znamionowe obr/min 2600 Moc znamionowa (97/68/EC) KM (kW) 114,8 (84,4) Pojemność zbiornika paliwa / zbiornika AdBlue l 105 / 12
    • Przez włodek
      Cześć,
      Zaczynam się powoli rozglądać za nowym ciągnikiem który zastąpi w cięższych pracach mojego 3p. Początkowo myślałem nad Ursusem 914 ale to wszystko już dość mocno wypracowane. Później mi się przypomniało, że znajomy. użytkuje Ursusa 4514 na areale ok 50ha jako główny ciągnik. Mówi że jest zadowolony. Daje sobie spokojnie radę a że ma wyłącznie produkcję roślinną a działek ma dużo, różnej wielkości, na niektóre z nich mówi że większym by nawet nie wjechał. Pożyczyłem sobie od niego na weekend i na pewno komfort pracy na plus w porównaniu do 914. Spalanie również miło mnie zaskoczyło. Ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Dlatego też zakładam ten temat bo pomoże poradzicie mi coś innego. Moc myślę że 60 - 80km była by dla mnie ok. Ciągnik będzie pracował na ok 20ha. To co dla mnie jest teraz najważniejsze to napęd 4x4 i większy uciąg. Bo co z tego że mój 3p ma moc i daje radę skoro mało wiele i się grzebie bo jest za lekki. 
    • Przez marcin1993
      Witam, co sądzicie planuje zakupić ciągnik, który lepszy Belarus 820 czy Zetor major, ma być jako pomocniczy i do pługa do śniegu.
    • Przez Jacusiek
      Hejka, przymierzam się do kupna ciągnika i zastanawiam się nad dwoma, Renault 133.14 i Massey Ferguson 3090 oba o podobnej mocy, czy ktoś z was użytkuje te maszyny? Jak się sprawują jaką mają opinię i na co zwracać uwagę przy zakupie?
    • Przez zom3
      Jak w temacie co tu wybrać  Valtra T 195 versu. Massey Ferguson 8S,205 dyna 7 i ostatni zawodnik Steyr Absolut CVT 6200.
      Cenowo wygląda to tak że massey  najdroższy potem steyr i valtra.
      Jak tu wygląda awaryjność tych maszyn itp.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj