Tadeusz1212

Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Genius9872    401

ale na pewno jednolita głowica czy suche tuleje tego wpływu niemają!

 

wałek rozrządu,

średnice gniazd zaworów, nie wiem czy kiedy kolwiek widziałeś głowicę od 3p, 7211 i c360 i jakie gniazda zaworów zetorowskie są ogromne

filtr powietrza jaki jest ogromny w zetorze

kolekto ssący idealnie wyprofilowany żeby stwarzał jak najmniejsze opory powietrza a nie jakaś tam lepianka z c360, 3p

końcówki wtryskiwaczy 

 

 

dobra skoo jesteś taki oblatany w perkinsach powiedz mi dlaczego ursus 5314 ma więcej koni jak 4512 chociaż mają te same silniki i te same pompy paliwowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a kto ci powiedział że maja te same pompy paliwowe? kupa ludzi tak uważa ale jakimś dziwnym trafem w katalogu czesci są 2 różne numery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Co rozwiązali? 90% ursusów i zetorów w okolicy ma super sprężarkę którą bez 1,5 metrowego drążka nic nie napompujesz bo wywala wodzik... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

że tak se któryś sklepik napisał w ofercie to... nie ośmieszaj sie.. ja tu mam na stole katalog a w garazu 5314. i jakimś dziwnym trafem na tabliczce zapis 3481f180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no to zaskocz wszystkich tymi róznicami w tych silnikach... bo dla mnie to zwykłe a4.236 perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    401

przecież ty jesteś znawcą kosmetycznych zmian które dają kilka koni więcej, a mf stoi przed tobą otworem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

4410 to już a4.248 a wiec wieksze tłoki o 2mm. szukam tabeli gdei po numerze silnika sie to sprawdza. widziałem ją godzine temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nie znalazłem potwierdzenia ale w 98r to chyba 4410 motora nie wkładali..... 4390 3 wersje mocowe z czego na tej pompie z końcówka f350 jest moj 5314.... ja tam w pompe nie zaglądał ale obiło mi sie o uszy o przekładaniu jakieś sprężynki dla podniesienia mocy w tej pompie... ot róznica z tego ma wynikac ale to by trzeba potwierdzić u pompiarza. końcówki wtrysków dla tych 3 wersji mocowych wg katalogu też są takie same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    401

różnica mocy podobno z obrotów wynika, części do pompy idą te same, wtryski też:) heh to jak do zetora 8540 i 9540 też takie same pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Proszę nie błaźnij się. Ta różnica mocy wynika z ustawień i jest to normalne na całym świecie że ten sam silnik może generować różne moce.

Swoją drogą to Ursus kupił licencję na serię 200. Jeśli wyrobiliby się z wprowadzeniem przed upływem okresu licencyjnego to mielibyśmy MF 265 (4512/14) i MF275 (5312/14). Poczytaj o tych ciągnikach trochę to się dowiesz więcej.

Co do filtru powietrza to MF ma suchy.  

A4.236 i A4.248 to silniki na tym samym bloku, tylko ten drugi ma trochę większą pojemność. W zależności od wersji są różne moce ale nie oszukujmy się nie jest to na tyle duża różnica. Mocniejsze wersje to silniki A4T - czyli z turbo i tu można doliczyć nawet ok 20KM więcej.

Adi - nie wiem po co ta misa i wiem że jest kłopotliwa ale szukałem różnic ( uważasz żę żeliwny odlew i blaszana wytłoczka to ta sama wytrzymałość?).

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pawel885 nie będę z tobą dyskutował bo znów bzdury piszesz.  Gdybyś choć spróbował poszukać informacji na ten temat takich bzdetów byś nie opowiadał. 

W każdym razie z tobą moja rozmowa na ten temat się kończy.

Nie spotkałem się z kompresorem w 60-ce którego trzeba by kijem szukać. Możliwe że jakaś dziadyga czy paprok któremu żal 20 złotych na naprawę albo zrobić tego nie umie taki ma. W moich stronach kompresory w zetorach czy 60-kach działają bez patyka. 

Faktem jest ze jego wydajność jest słaba. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

No to odpowiedz mi - co było szczytem techniki tej wielkości silników w 93r skoro silnik rovera to był skansen jak napisałeś.... Silnik łady ??? Seweryn zapomniałeś już jak wpajałeś mi/wszystkim że koncentrat do chłodnic wytrzyma większy mróz niż jego roztwór z wodą... Udowodniłem Ci że nie masz racji i udałeś głupa jak zwykle że nie o to Ci chodziło itp.... Więc daruj sobie i udzielaj się w tematach o których masz pojęcie czyli jak w 15 min na rowie wymienić sprzęgło w mtz-cie albo jak go uszczelnić na cały dzień orki... Nara 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Ursus kupił licencję na nową serię MF. To była nowość na owe czasy! To że ponad 10 lat zajęło im wprowadzanie tego w życie to już inna bajka. 

Mogli wybrać np. Deutza, Fendta, JD lub coś na normach metrycznych to zapewne byłby łatwiej. Ale to jakaś moda była na tego MF bo Renault z którym Ursus współpracował w zakresie silników do serii U też montował podzespoły z MF ( skrzynia i tylny most z MF a silnik MWM )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jaka blaszana misa w 60tce, w 4011 była blaszana później w c-355 c-360 żeliwna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie będę ci tłumaczył jaki był silnik rovera poczytaj sobie o nim na necie. Skoro w samym roverze to była kupa myślisz że w jakiś cudowny sposób w poldku był to cud techniki? Dla poldka tak choć już wtedy był zacofany a dla reszty europy to był grat. I taki jest do dzisiaj. A właściwie nie jest bo robiąc takie syfy doprowadzili do upadku marki. Tylko ty bronisz ten silnik a każdy inny kto go miał drugi raz by go nie kupił. 

Znów brakuje ci argumentów i wywalasz jakiś zdechlawy silnik z bloku wschodniego? Czemu nie porównasz go do  silników niemieckich czy japońskich? 

Powiem ci geniuszu... bo każdy z nich był lepszy od rovera. A znając ciebie pewnie zaraz wylecisz że jest lepszy.... od warburga czy trabanta,. No tak.

Tak więc dalej upajaj się myslą że silnik rovera był wspaniały i cudowny porównując go do ruskiego zabytkowego 1,6 czy polozenowskiego. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Adi - racja pomyliłem silniki. 

Koledzy seweryn20 i pawel885 - dajcie już spokój z tymi silnikami. Poloneza nie powinni już w latach 90-tych produkować, przynajmniej w takim wydaniu, a wy o silnikach. Przypominam że to forum rolnicze a temat o Ursusie C360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ok ja już siedzę cicho.

Miska była blaszana czy blaszana wstawka nad miską? 

Miałem 4011 i micha była żeliwna, możliwe że nie był to oryginał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

W sześćdziesiątce po moim Dziadku jest żeliwna misa olejowa w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Ja pamiętam duże fiaty 125p z biegami przy kierownicy i silnikiem 1300, więc nie ździwiłbym się, gdyby była C-4011 z blaszaną miską. Ale w blachami głębokotłocznymi zawsze był za komuny problem, więc jest to mało prawdopodobne. Raczej blaszane denko miski i to jako przeróbka, a nie fabryka.

 

Co do poldka - silnik poloneza wywodzi się wprost z fiata Berlina i nie był już nowoczesny ani oszczędny, gdy kupowaliśmy licencję na Fiata 125. Włosi oferowali dwuwałkowe silniki mirafiori 1300ccm 100KM, ale nasi chcieli taniej. Tak samo było z ciągnikami. Kupiliśmy całą serię MF a potem nie było zgody z Moskwy na uruchomienie produkcji, bo konkurowalibyśmy z zetorem, Belarusem i Fortschrittem w kategoriach 60, 70, 80 i 100KM. MF w swoim czasie był lepszy i nowocześniejszy, dlatego wstrzymano wdrożenie. Przeszedł tylko MF255 jako nie konkurujący z niczym poza C-360, bo już Zetor 5011 czy 5211 to inna kategoria mocy  i wagi.

Żeby oceniać co byłoby lepsze czy gorsze, trzeba wziąć pod uwagę realia gospodarcze i polityczne tego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

pawel885

Piszesz tak chyba mądry nie jesteś,

 

w c360 sprężarki są bardzo mało wydajne, a 3P ma świetną sprężarkę, ja mam ustawione na butli 0,7 MPa powietrza mi nigdy nie zabraknie, a co do silnika, to on jest tak sprawny, że przeskoczy c 360 jak nic, i to nie jest to że ja się chwalę tylko tak jest, mimo to że mniej koni, a spalanie 3p ma u mnie 40 litrów na ok 10 mtg, ja go tak rżnę że to nieporozumienie, obroty na silniku 2600obr/min i myślisz że się coś dzieje? Ja jeżdżę nim z beczką 6 tys, już rok, ostanie 2 tyg cały czas, i co? leje się mało i się jeździ, niezależnie jak ma ciężko nie zadymi,  a weź c360 jak ma ciężko zaraz kopci (i mi nie gadajcie że nie) bo sam mam c330 nową pompę wtryski, i jak przyładujesz mu to dymi na czarno, a czarny dym to straty niespalonego paliwa jakby założyć rotacyjną pompę do c360 to  by było coś, 

 

Nie jeden do mnie przychodził, co ty z nim zrobiłeś że to tak chodzi?? Chodzi i tyle ;) Nagram dla was kilka filmów :) 

 

 

zrobiłem nim przez pół roku przeszło 500 mtg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj