Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja nie był wyrejestrowany a był kiedyś zarejestrowany to powinno dać rade bo po nim jest jakiś ślad ,tylko trzeba mieć nerwy :D , czas i jakieś wtyki :D

Opublikowano

Witam. Zastanawiam sie z ojcem czy jest możliwość zarejestrowania ciągnika na mnie i na niego tzn współwłaściciel, tylko że ja mam 16 lat i nie posiadam prawa jazdy. Czy jest taka możliwość i jeśli jest czy ktoś tak ma zarejestrowane, czy mogę zarejstrowac po zdaniu na prawo jazdy, dzięki za odp :)

Opublikowano

Witam forumowiczów!

 

Mam pytanie, może ktoś już rejestrował pierwszy raz ciągnik rolniczy używany sprowadzony z zagranicy??

Jakie dokumenty muszę otrzymać od sprzedawcy, żebym bez problemowo zarejestrował ciągnik w Polsce?

Chcę kupić ciągnik sprowadzony z Czech, zetor 7245 89rok, jakie dokumenty powinienem otrzymać wraz z ciągnikiem?

Oraz jakie szacunkowe koszty poniosę podczas rejestracji ciągnika w Polsce?

 

Z góry dziękuje za pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Idz wo Wydzialu Komunikacji pod ktory podlegasz i dowiesz sie wszystkiego. Dobra rada. Koniecznie popros, lub sam ZAPISZ sobie to co ci powiedza. Jezeli to mozliwe dopiisz imie i nazwisko osoby, ktora udzielila ci informacji.Bajecznie jakby sie pod tym podpisala. W razie W masz papier z podpisez ze to i to miales miec.

 

Tak to chyba najszybciej sie dowiesz i z pewnego zrodla.

  • AgroTeam
Opublikowano

Ja co nie co mogę Ci powiedzieć. Ogólne zasady są identyczne jak w przypadku rejestracji auta z zagranicy. Różnice są tylko w opłatach. Nie wykupuje się bodaj książki pojazdu i na 100% nie płaci się opłaty recyklingowej. Z tego co pamiętam to Pani w wydziale komunikacji podała Mi kwotę całkowitą 130zł?

 

Tak mniej więcej potrzebujesz:

- umowa (jeśli w innym języku to tłumaczenie)

- opłata podatku lub zaświadczenie o zwolnieniu (płatne bodaj 21zł DEBILIZM!!)

- nie jestem pewny jak to jest z urzędem celnym

- naturalnie przegląd techniczny ( ważne kupując sprawdź czy jest wybity nr nadwozia gdzieś na ramie a nie tylko na tabliczce (byłem świadkiem jak jakiś koleś nie mógł na przeglądzie znaleźć w FENDT-cie tego nr i diagnosta nie chciał podbić przeglądu)

 

Łączny koszt powinien się zamknąć w kwocie ok 400zł (przynajmniej tak Ja wyliczyłem jak chciałem zetora rejestrować tyle że on jest już zarejestrowany na mnie w UK więc troszkę różni się postępowanie ale koszty są takie same)

Opublikowano

Ja sprowadziłem z Holandi Case i jak wiadomo tam traktorów nie rejestróją miałem tylko fakture na niego i to jeszcze na niej w nr. nadwozia brakowało jednego 0 a w tej przetłumaczonej brakowało już dwóch 0 ale to jakoś po przetabiałem i przeszło ( posprawdzaj sobie nr nadwozia.

- koszty tłumaczenia 50 zł

- poszeżony przegląd techniczny 118 zł

- koszt rejestracji ok 112 zł

- ubezpieczenie dajmy na to 50 zł ( jeśli ubezpieczasz w PZU to gdzieś ok 70 zł)

 

Ja w skarbówce niec więcej nie zapłaciłem , w celnum też nie

A więc podsumując gdzieś koło 330 zł

Opublikowano

Witam moje pytanie tez jest takie cy ciągnik bez dokumentów itd można jakoś zarejestrować. Nawet nie wiem czy jest tabliczka na ciągniku ale załóżmy że nie ma czy coś więcej wiecie czy da rade zarejestrować? Pozdrawiam

Opublikowano

wszystko się da - tyle powiem ;)

 

masz samą blachę rejestracyjną - w starostwie powiedzą Ci od czego zacząć.

masz sam dowód pojazdu bez blachy - tez w starostwie Ci powiedzą.

nie masz nic oprócz sprzętu - wątpie abyśmy żyli w kraju gdzie po nr VIN (skrzynia/tylny most) da się z bazy wyciągnąć dane szczególnie jesli pojazd był wyrejestrowany czasowo.

 

mieliśmy wyrejestrowaną czasowo przyczepę d46 - dowód w starostwie pozostawiony chyba ale wygrzebałem w garażu blachę i odnaleziono dokumentacje, sporządzono kartę pojazdu i wydano dowód.

 

ogólnie sprawa rozchodzi sie o to czy jest szansa na znalezienie jakiejs dokumentacji (dowód, blacha, lub znajomi w starostwie co pogrzebią i znajdą) czy też trzeba kombinować jako zabytek czy w inny sposób (te już nie są legalne bo kupowanie dokumentów i przebijanie nr seryjnych/VIN jest przestępstwem).

 

a i jeszcze jedno - tabliczka na ciągniku - jeśli nie ma takiej ładnej z numerami itp to i tak na bloku jest nr seryjny tylko sprzęt na lawetę i do stacji kontroli pojazdów a oni znajdą no chyba ze przywiezie się diagnostę na podwórko (czasem taniej wychodzi) a najtaniej to zapytać go gdzie ten nr jest.

Opublikowano

Wiem tak. CIągnik fendt 308lsa 88r kupionby za małe pieniądza prawdopodbnie z tartaku. Brak dokumentów a gdzie jest blaszka z numerami itd to niewiem. Ale mówicie ze jak są nr nadwozia to da rade zarejestrowac? Pozdrawiam

Opublikowano

Jesli znajdą w bazie numery to tak jeśli nie to chyba nic z tego

 

A jak myślicie czy coś w mojej sprawie by wyszło, bo c 330 po śmierci dziadka została wyrejestrowana i tyle a czy teraz po ponad 20 latach dało by się ją zarejestrować, tzn podobno dało by sie ale ile musiał by ojciec zapłacić za taką przyjemność w urzędzie skarbowym jak myślicie? bo w papierach o przekazaniu gospodarstwa jest że przekazuje wraz z c 330 wiec jeśli po śmierci dziadka została wyrejestrowana to teraz jakbyśmy chcieli zarejestrować to za 20 lat jakiejś kary czy odsetek urząd skarbowy nie naliczy?

Opublikowano

Witam. Kupiłem c 360 z dowodem rejestracyjnym w którym ostatnia wbita data przeglądu to 1987 rok. Póżniej Facet sprzedał ten traktor kolejnemu gościowi który z kolei nie rejestrował go gdyż nie miał takiej potrzeby. Teraz ja kupiłem ten traktor od tego gościa co nie miał takiej potrzeby i chce go zarejestrować dowód mam ale brak ciągłości umów. Bo nie ma poprzedniej. Może ktoś pomoże jak z tego wybrnąć. Jak to zrobić aby go zarejestrować. Czy konieczna jest ciągłość umów? Jeśli ktoś wie bardzo proszę o odpowiedz.

Pozdrawiam

Opublikowano

po pierwsze musisz miec umowe miedzy toba a ostatnim wlascicielem kupno-sprzedaz

 

po drugie zrobic przeglad w stacji diagnostycznej (oni wydadza Ci nowe papiery ze ciagnik mial przeglad i jest sprawny)

 

po trzecie potrzebna jest karta pojazdu jezeli byla wydana bo bez niej nic nie zrobisz (ale z tego co piszesz to pewnie drugi wlasciciel nie wyrabial. czy byla wyrobiona to w urzedzie beda wiedziec

 

po czwarte wszystkie oplaty i potem dostajesz tymczasowke a po 2tydniach (niepoprawiac tydnie :):) ) dostajesz staly.

Opublikowano (edytowane)

Najprościej kupić od "papierowego właściciela" inni nie dopełnili obowiązku czyli nie byli właścicielami lub muszą dopełnić formalności czyli sporządzić umowy opłacić itp. itd . Można na skróty lub odtworzyć rzeczywistą ścieżkę właścicieli.

 

 

"Papierowo " kto jest OSTATNIM WŁAŚCICIELEM

Edytowane przez andrzej2110
łaczenie postów
Opublikowano

@Benn - a ktoś ostatnio szukał na allegro dowodu do czwórki zetora czy ursusa :)

opchałbyś i kupił taki jak Ci potrzeba :)

tak wiem - głupi pomysł.

 

@RSM32 - edytuj posty a dwa - najlepiej kupić od właściciela z dowodu (o ile żyje) z datą sprzedaży dzisiejszą oby nie wplątac się w OC.

Opublikowano

kolego @Nikita ten pierwszy post mozna bylo by inaczej zinterpretowac.

 

Ostatnio 4dni temu ukradli ursusa, i to samo jest zlodziej go nie rejestrowal bo niemial takiej potrzeby i jak kolejny wlasciciel go moze zarejestrowac??

 

proponowalabym usunac ten temat kolego @benn wiesz co i jak z rejestracja, wiec rejestruj ale zeby ten zlodziej go nie zarejestrowal.

*

pozdrawiam Basia

Opublikowano

dołączę się do tematu i zapytam.

Mamy jedną c-360 która kiedyś była wyrejestrowana aby nie płacić OC

teraz gospodarka jest na mojego brata

i w przyszłości chcemy go zarejestrować

traktor jest opłacony lecz nie ma przeglądu a dowód widnieje na tatę który nie żyje

czy w tym wypadku da się go zarejestrować??

Opublikowano

co do wyrejestrowanego sprzętu - ciekaw jestem czy ciągnik wyrejestrowany (czasowo bądź na stałe) da się ponownie zarejestrować po czerwcu 2009.

 

banan575 - pisze co wiem a jesli ja coś wiem to wie o tym każdy a złodziej to już napewno wie co i jak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v