maras

Wspomaganie T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
perfect    0

witam chciałbym się zapytać czy wspomaganie od poloneza dało by rade z turem przy T-25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Chodzi ci o pompę wspomagania od Poloneza. Wydaje mi się, że będzie za słaba. To znaczy szybko siadzie i ma za małą wydajność, za długo będzie podnosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

A to się nie zrozumieliśmy :D

Raczej powinno działać, tylko jest to jak w innych samochodach z maglownicą wspomaganie, czyli bez działania silnika da się skręcać więc część siły trzeba będzie użyć, ale będzie nawiewno lżej niż teraz. Może jest śruba regulacyjna na tej przekładni do zwiększania siły działania.

Edytowano przez sawo10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Co działania to pewnie by dało radę , ale (sam miałem montowac na serwo mechanizmie i szukałem z różnych samochodów)kolumna z poloneza sie nie nadaje,bo gdy skrecamy w lewo to drązek powinien wysówac się do przodu,a koła w lewo ,a z poloneza to odwrotnie, czyli my skrecamy kierownico w lewo a koła w prawo,kolumne można by odwrócic i drązek zamontować z prawej strony , jednak przeszkadza rozdzielać (co innego w c-330):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Co Wy wszyscy tak z tym wspomaganiem do ruska? Nie rozumiem ja tam nigdy nie miałem problemów z kręceniem. Kumpel ze szkoły miał zetora chyba 7211 bez wspomagania to tam jak kręcił to mu gały na wierzch wychodziły ale Władek? Przecież to lekki ciągnik. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Ale kolega chce wspomaganie bo ma go z turem, który go trochę obciąża. Miał by ogólnie lżej kręcić a zwłaszcza przy manewrowaniu z pełną łyżką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

dzięki kolego Robert t25 za odpowiedz. a Jeszcze jedno a oryginalna pompa 10 z t25 jest na tulejach czy łożyskach ? Bo pisałeś ze tez może być 10 ale było by dobrze jak by była na łożyskach jak ma być na pasek . jak ty to masz rozwiązane.jak byś mógł zrobić parę fotek i mi wysłać to by było super z góry dziękuje mój; gustaw8023@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Oryginalna pompa NSZ10 nie ma łożysk, a nawet tulejek. Wałki zębatek obsadzone są w otworach obudowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

To niezła ta pompa :blink:. A o tym turze to nie pomyslałem, faktycznie bedzie ciężej. Widze,że rozebrałaś Władka na cześci pierwsze, niewiele dziewczyn może sie tym pochwalić. Szacunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

A jaki model pompy NSZ 10,14 a może 16?

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

NSZ 16 lewa będzie pasować. Użytkuję taką 2 rok z powodzeniem.Zasila też tura 2-sekcyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

Ja tam tura nie potrzebuje . dwa lata temu zrobiłem odciągi i nie narzekam dużo lepiej jest . A teraz remont silnika sprzęgło i hamulce a wspomaganie przy okazji bo oryginalny układ się już dawno posypał wymieniłem ślimak w i ten wałek w przekładni i nic nie dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Ja natomiast tura prawie nie zdejmuje, potrzebny jest przez cały rok, więc przodek dostaje po d... Zbieram części do wspomagania jak będę miał trochę czasu to może zrobię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

panowie coś z innego tematu .

wymieniałem szczęki hamulcowe w moim władku a żeby to zrobic to wiadomo trzeba odkręcić zwolnice z pochwą . szczęki wymieniłem poskładałem to ścierwo i jak odpaliłem to szok w skrzyni zaczeło coś zgrzytać jak pedał sprzęgła mam naciśnięty to jest ok ale jak puszcze to zgrzyta jak h.....j wiecie może co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Coś poknociłeś przy wkładaniu półosi,wiadomo po nacieknięciu sprzęgła rozłączany jest napęd do skrzyni.A z której strony robiłeś hamulce bo chyba po lewej stronie jest mechanizm od blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Co do wymiany taśm hamulcowych, to ja w swoim taśmy wyciągam górą. Władka mam z nieoryginalną kabiną, ale z oryginalną też idzie tak zrobić, kolega juz testował:)


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

ha i tu mamy problemik bo wymieniałem obie, próbowałem górą tak jak mówicie ale starą ledwo wytargałem a żeby nową włożyć to bym ją musiał chyba połamać . Blokada znajduje się z lewej strony masz racje kolego i półoś jest z tej strony dłuższa przy składaniu nie było problemów więc powinno być dobrze złożone Chyba że to jest od sprzęgła bo też było robione tylko przy składaniu były niby jakieś problemy ale złożyli przy tym akurat mnie nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Nie dawno przerabiałem to. Dwa dni mi zajęło wkładanie lewej pochwy ze zwolnicą. Jeśli wkładałeś z wciśniętą blokadą, ustawionymi dobrze frezami, a w międzyczasie nie wypadły widełki z tulei od blokady, to powinno wszystko działać. Ale postawiał bym skrzynię. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

witam już zrobione musiałem odkręcić pokrywe skrzyni i okazało się że jeden wałek z zębatką się trohe przestawił .Nie wiem czy jak zwolnice zakładałem czy jak oni te sprzęgło robili musiał się przestawić ,na szczęście jest rozkopany bo ma zdjętą kabinę i podłoge to nie było tak żle bo inaczej była by d*pa roboty w h.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj