maras

Wspomaganie T25

Polecane posty

Marecki2922    514

ja zrobiłem wspomaganie ze wspomagania od mercedesa 123

 

w miejsce kolumny wstawiłem serwo pompę w miejscu spręrzarki ogólnie koszt to około500 zł ślusaż ,olej,serwo przewody itp

od 5 lat działa idealnie

 

ja zrobiłem wspomaganie ze wspomagania od mercedesa 123

 

w miejsce kolumny wstawiłem serwo ,pompę w miejscu spręrzarki ogólnie koszt to około500 zł ślusaż ,olej,serwo przewody itp

od 5 lat działa idealnie


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Jestem posiadaczem tego Władimirca T25A Plus .Wspomagania ; orbitrol 80,pompa wspomagania oryginalna 10 z Władimirca może byc z MTZ-a wraz z tulejką na wrezy,(

najlepiej jakby była ułożyskowana,jeśli ma byc montowana na pasek), koło do pompy dobrane do szerokosci paska,roztoczone na tulejke,podstawa pompy zrobiona z blachy 5mm, dotoczone podwojne koło pasowe wału(oczywiście jeśli jest spreżarka,musi być podwójne tak jak u mnie)siłownik z Bizona i zamontowany jak na filmiku ,mocowanie siłownika zrobione z blachy 10mm,zbiorniczek z jakiegoś samochodu dostawczego ok.2litrów,wystarczająco,podstawa orbitrola zrobiona również z blachy 10mm i zamontowana na miejscu starej kolumny,olej superol i cztery przewody.Troche częsci miałem,reszte dokupiłem koszt 400zł.Montowałem znajomemu też wspomaganie i zamówiłem cały komplet od wózka widłowego koszt 700zł.Co do odciągów to mam takie same jak na linku,a według mnie nie ma potrzeby przerabiania rewersu na lewą ręke,ponieważ nikt nie siądzie juz obok ,a tam gdzie jest wcale nie przeszkadza, sam miałem kiedyś jedną wajche i to dopiero było wajchowania więc przerobiłem początkowo na 3 a potem na 2 i teraz jest ok,wszystko zależy od gustu.pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

RobertT25 Nic się nie dzieje z tym wspornikiem? Chodzi mi o mocne szarpnięcia boczne w przypadku nieco poluzowanych łańcuchów i gdy mamy coś ciężkiego na podnośniku. Ile masz obrotów kierownicą od max prawego skrętu do max lewego?

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Pokażę ci, jak można zrobić bardzo przemyślanie łańcuchy odciągające do ramion podnośnika (odciągi). Przykręcanie do zwolnicy (do tego dekla) to głupie rozwiązanie, bo grozi wyrwaniem tych dekli. Odwiedź tokarza- weźmie ci po znajomości 40-60zł, potem idź do Agromy i kup odciągi do c330 (gotowe do skręcenia). I już masz gotowe- ale wypada to potem wzmocnić- wyginasz jakiś płaskownik do pasującej ci dziury z tyłu, wiertasz, spawasz i gotowe na życie :D

Zerknij na zdjęcie :rolleyes:

post-21992-0-98769400-1297602945_thumb.jpg


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Właśnie i ja mam w zamiarze to zrobić w ten sposób, tylko jak piszesz trzeba wzmocnić bo bolce wyrobią otwory, ja myśle tam dać szpilki m24 i skręcić na loctite i bedzie bez toczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Kolego gelo707 te odciągi mam już jakieś 5 lat i nic sie nie dzieje ,jedynie łańcuch urwał się 2 razy(miałem z 30tki,a teraz z 60tki)gorąco polecam .Co do obrotów to coś koło 5,któregoś dnia sprawdze i napisze dokładnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Te rozwiązanie ze zdjęcia jest nic nie warte. Zastosuj te pierścienie przykręcane do zwolnic tylko stosuj śrubu stalowe, utwardzane. Ja mam to załozone już lat 5 i nic się nie dzieje. Założyłem też łańcuch od 60 bo od 30 strzasznie się rwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Te rozwiązanie ze zdjęcia jest nic nie warte. Zastosuj te pierścienie przykręcane do zwolnic tylko stosuj śrubu stalowe, utwardzane. Ja mam to załozone już lat 5 i nic się nie dzieje. Założyłem też łańcuch od 60 bo od 30 strzasznie się rwie.

 

Jest warte i to w dodatku dużo :D Poza tym bardzo mocne po wzmocnieniu :rolleyes: i przynajmniej nie grozi wyrwaniem dekli :lol:


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Wiesz mi miałem takie i miło ich nie wspominam. Przez 24 lata posiadania Władka pare rozwiązań testowałem, rozwiązanie z pierścieniami przy zwolnicach jest najlepsze, zresztą było montowane w najnowszych wypustach Władymirców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego miecho123 pierścienie przy zwolnicach nie sprawdzają sie przy niskim ustawieniu władka.

Poza tym łańcuchy szarpaniem obrywają zwolnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

volvo nie wiem co ty wieszasz że ci obrywają zwojnice,jeżeli wszystko jest idealnie przykręcone to nie prawa nic wyrwać.Ja inaczej na rozwiązane odciągi i jeszcze nigdy łańcucha nie urwałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Ja właśnie mam obniżonego i nic sie nie obrywa trzeba przykręcić utwarszonymi śrubami. Przy tych swożniach które proponuje kolega Volyo miałem problem przy odorywaniu od miedzy, wieszał się. Pozatym uważam że są za krótkie jest zbyt mały kąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego miecho123 przeczytaj uważnie mój post,ja nie proponuje sworzni.Ja mam inaczej to rozwiązane-

pospawałem belke z płaskownikami z boku przykręconą z tyłu do dolnego zaczepu.Można szarpać do woli,

nic sie nie uszkodzi,co najwyżej łańcuch pęknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Kolego Volvo na zdjeci wyraźnie widać przedłużone sfożnie mocowania belki podnośnika, wg mnie są stanowczo za krótkie. To rozwiązanie miałem oczywiście plus wzmocnienia i wież mi nie zdawało egzaminu. Jeżeli możesz wstaw zdjęcia Twoich wzmocnień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Chetnie wstawie ale nie mam czym fotek zrobić niestety...

Mocowanie uciągów do zwolnic jest najgorszym rozwiązaniem,

miałem tak kiedyś i przerobiłem na tą belke.Teraz mam święty

spokój z uciągami

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

To to do zwolnic to nie przemawia do mnie a dlaczemuż? 4 śrubki a pełną sadzarka przez miedze przejedziesz i można wiercic dziury w zwolnicach a druga rzecz żeby łańcuch idealne pracował to musi byc środkowe położenie zwolnic B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego UrsusCzesio popieram ale wiesz jak to jest,każda pliszka swój ogonek chwali.

I choćbyś pękł to nie przegadasz takiego co wie wszystko najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Będzie pracowało przy różnych ustawieniach. Są specjalne pierścienie do wersji obniżonej. Mój Ojciec ze Stryjem w latach 80, można powiedzieć że specjalizowali się w przerabianiu Władymirców, w naszych stronach był to dominujący ciągnik. Przerobili wszystkie możliwe warianty, doświadzczalnie wyszło że pierścienie są najlepsze. Spokojnie wytrzymują nie tylko sadzarkę ale też kombajn do ziemniaków, rotacyjną, wszystkie maszyny przystosowane do Władymirca. Jeżeli możesz kolego Volvo to napisz jak długo stosujesz swoje rozwiązanie, ja pierścienie mam od lat ok 5 w ciągniku Stryja są lat 7 i nic się nie dzieje. Prawidłowe zamontowanie a przedewszystkim nie dopuszczenie do powstania luzów i nic nie ma prawa się urywać. Pozdrawiam i zmojej strony temat uważam za zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Drogi kolego miecho123 w czerwcu minie 15 lat.Sadzarka czeska,rotacyjna 165,opryskiwacz,siewnik

poznaniak,dużo robi ten władek.Ciągnik jest opuszczony.Jedyne co nie wytrzymuje to te nowe uciągi-ja ramiona i uciągi mam od C 360.Gdybym miał przy zwolnicach to juz pewnie musiałbym je dawno wymieniać razem z pochwami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Ja mam podobnie jak na filmiku przykręcone do zwolnicy ale mam blachy podobne jak w c330 ale troszke inne jak je kupiliśmy byly mocowane na 3 sruby ale perzerobiliśmy na 4 powzmacnialiśmy i nie ma prawa sie urwac. Władek pracuje z rotacyjną poznaniakiem talerzówką i z wieloma innymi maszynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja mam zrobioną taką rame na dole pod zaczepem do tego odciągni przykręcane do ramy silnika a i tak się lekko ugięło ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ugnie się albo urwie coś innego jeśli punkt mocowania łańcucha odciągu nie będzie w osi mocowania ramion.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

To ja wiem, mam idealnie tylko po prostu jeszcze za słabe to troche mamy i od bujnięcia się ugięło ale to była hardcorowa jazda z trollem


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj