zimny90

New Holland T6050 Delta

Polecane posty

yarecki12    2

Range Command ma 3 zakresy - A,B,C i na każdym 6 biegów co daje 18 biegów, a nie 2 razy 9. W przypadku skrzyni 50 lub eko, na zakresie C mamy 7 biegów czyli razem 19.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

To nie jest tak że kurs euro nie wpływa na cenę NH. Zależność złotówki do euro jest brana przy ustalaniu cenników NH , jest też zależność czasowa, czyli ceny tak nie skaczą z dnia na dzień -wszystko jest rozciągnięte w czasie. Przykładem był rok 2008 gdy euro spadło mocno i tanio szło kupić Fedna a NH trzymał jeszcze stary cenik i różnica między tymi markami nie była duża. Za 6050 RC dobrze wyposarzonego według katalogu dealerzy chcieli w grudniu 260 tys netto. W marcu będą zmiany w serii T6000 podobne do tych z Case. Moder 6030 RC i PC zostanie z likwidowany z powodu małego zainteresowania i RC i PC będzie się zaczynał od modelu 6050. Model 6030 RC w pewnym sesię zastąpiony będzie modelem ELIT bodaj że 6070(z RC będzie tylko posiadał silnik natomiast reszta będzie ta sama co w Elit czyli najlepsza skrzynia to electro comand). W modelach T6080 i T6090 będzie zmieniony jojstik. Krążą też pogłoski że pod konie 2010 roku ma wejść seria T6500 czyli odpowiednik AUTO COMAND(wreszcie będą ciekawe vario w mniejszej mocy w NH).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

pożyjemy zobaczymy ale jesli by wprowadzili T 6500 to by bylo bardzo interesujace :D

 

Sory yarecki moj blad :) pomylilem skrzynie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Ciągnik który zamówiłem ma opony jak dobrze pamiętam 420 z przodu i 520 z tyłu więc nie jest zle, tak nam doradzili bo po co do ciągnika o mocy 126KM szersze opony???? Faktem jest że delta nie jest tak wypasiona jak Elite czy Plus ale mi nie jest potrzebne tyle elektroniki w ciągniku. A i tak jest jej dość duzo w DELCIE. Nie chciałem silnika 4 cylindrowego bo jednak 6 garów to 6 garów, Według mnie nie ma sensu kupować ciągnika o mocy np 130KM i wadze 3800kg :) Waga delty bez balastu wynosi 5030kg, a ja będę miał na TUZ powieszone dodatkowe prawie 860kg :) Znajomy ma Forterre i z agregatem musi bardzo uważać, już nie wspomnę o pługu obrotowym 4 skibowym. A co do ceny to dokładnie wyszedł mnie ten ciągnik 198000zł netto (doszło jeszcze pare rzeczy za które było trzeba dopłacić niestety), ale myślę, że i tak cena jest dobra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Podobną mają być likfidowane serię delta ,plus i elite ma zostać tylko Range command i Power command :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

a ja slyszalem ze maja usunac 4 cylindrowe bo maja bardzo male zejscie no i sie nie dziwie bo kazdy woli dolozyc kilka tys i miec pozadna maszyne :) 6 to 6 wiekszy moment obrotowy i wogule traktor jest bardziej elastyczny i zrywny no i ciezszy przod co jest bardzo wazne jesli ma pracowac np. z plugami i agregatami uprawowo siewnymi i itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

U mnie ten ciągnik ma chodzić z pługiem, agregatem itd. Do lżejszych prac jest 80-konny Zetor, U niektórych taki 126KM NH spełnia zadania najmniejszego ciągnika w gospodarstwie wiec wtedy można sobie go wziąć w CR-4cylindry, ale u mnie bedzie to najwiekszy ciągnik i ma robić ciężkie zadania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

zimny90 jesli ten ciagnik ma pracowac w uprawie orce itp. to bym bral jak najszersze opony poniewaz taki ciagnik bedzie mniejsze koleiny robil mniej dusil wieksza przyczepnosc i uciag co w trudnych warunkach jest bardzo wazne :) ja przy moim T6070 RC mam zamowione przod 520 tyl 650

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

xxlukas93xx ale Twój ciągnik ma większą moc więc możesz sobie pozwolić na szersze oponki ;) Za szerokie opony mogą mieć zły wpływ na żywotność skrzyni biegów itp. Jeśli ja miałbym wziąć takie opony jak Ty zamówiłeś, to Ty powinieneś zamówić jeszcze szersze hehe :P Jak to się mówi... "Co za dużo to nie zdrowo"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Słuchajcie , takie trochę OT , ale nie do końca , mianowicie będziemy wpłacać zaliczkę , chyba na Steyr-a Profi 6115 , lub Maxxuma 115 Multicontroller , chyba że się w kasie nie zmieścimy to się ewentualnie przeskoczy na 4 gary lub zrezygnujemy z MC , ale Moje pytanie jest takie : czy jak wezmę 6 cylindrowego z Common Rail -em to spalanie bedzie mniejsze w porównaniu z 6-stką bez CR ?? bo inaczej jest dopłacać za 6 cyl i potem jeszcze za duże spalanie , a inaczej za 6 w CR , która spalała by mniej . Różnica jest w cenie duża , ale jeśli spalanie by spadło to byłby ogromny plus w tej sytuacji , z resztą i tak na PROW , więc to połowa ceny .


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

No niby Common Rail ma mniejsze spalanie ale tu zaduzo sie nie wypowiadam bo dopiero zaczynam przygode z tymi silnikami wiec lepiej zeby wypowiedizal sie ktos z doswiadczeniem na ten temat a powracajac do szerokosci opon zimny90 to juz jest max szerokosc jaka byla do wyboru :/... gdyby były szersze to pewnie bysmy brali ;) a jesli chodzi o zywotnosc skrzyni to tez duzo od uzytkowania zalezy bo jesli bedziesz jezdzil rozsadnie bez zadnych wariacji to bedzie bardzo trwala ale jesli bedziesz szalal to wiesz.... ;) a szerokosc opon mocno nie wplywa jedynie tyle ze wieksze zapracie i opory ale takie skrzynie sa do tego przystosowane :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plusy są dedykowane dla gospodarstw powyżej 100ha. Pozatym cena Plusa zaczyna się od 234 tys.PLN. Klime mam w standardzie, wszystkie halogeny, pneumatyka 2 obwodowa, kabina na zawieszeniu pneumatycznym itd itd jak pisał Piotrek. Jak nie widzieliście okrojonego ciągnika to kupcie sobie nową forterre gdzie w standardzie macie silnik, koła i skrzynie;)kabina w opcji;)hehehe;)Moja Delta różni sie od Plusa ciut mocniejszym podnośnikiem, miękką osią no i plus ma Common Raila a delta nie. Electro Command został wybrany spośród trzech skrzyń które proponowali.

 

Ps. Nie mozna miec wszystkiego;)

t6030 plus 194 tys. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

T6030 ma 117KM a 6050 126KM, mi jest potrzebna MOC a nie BAJERY! A po drugie 194tys jest ceną za 6030 PLUS a nie 6050 PLUS!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kłóćmy się o 9 KM.

Chodziło mi tylko o różnice w cenie w stosunku do ciut większej mocy.(Aż 40 tys. za 9KM )

(Ta cena T6030 PLUS była bez żadnych bajerów.)

Sam biore delte :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Zrobiłem już moim NH T6050 Delta prawie 100mtg i trzeba przyznać, że sprawuje się super.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w2004    0

Delta to ciągnik skierowany pod zielonkę (ma niedużą wydajność hydrauliki), Plus to bardzo dobrze wyposażony w standardzie ciągnik do cięzkich prac. Elite ma to samo wyposażenie co Plus ale silnik już z Common Rail, a Range/Power Command ma to co Elite ale lepszą nowoczęsniejszą skrzynię.

Osobiście brałbym do zielonki Deltę, do uprawy Plus'a lub Power Command (PC gdybym miał na tyle kasy).

Osobiście jeździłem tylko Plusem i Power Commandem u znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Witam Wszystkich

 

Mam NH T6050 wersja standard muszę przyznać że na początku ( przez okres gwarancji ) byłem zachwycony dosłownie nic się nie zepsuło 

 

Dopiero potem zaczęły się kłopoty :/

 

Otóż około pól roku po gwarancji coś się zepsuło ze wspomaganiem zupełnie nie działało nie miałem pojęcia jak to samemu zrobić a poza tym bałem sie przy prawie nowym traktorze a więc wezwałem serwis

 

Przyjechali po 5 dniach ( jak dla mnie długo kazali na siebie czekać ) i zabrali się do roboty trzeba przyznać że znali się na rzeczy i byli dobrze wyposażeni robili od około 9 rano i coś około 15 skończyli

 

Mój zachwyt minął gdy powiedzieli mi cenę za usługę...4000 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byłem mocno zaskoczony i pytam czemu a ich szef mi na to że oni takie mają stawki i że jeszcze powinienem się cieszyć bo to była drobna awaria i właściwie to za darmo to zrobili za inne sprawy biorą dużo więcej

Potem jeszcze miałem okazję porozmawiać z szeregowym pracownikiem z tej ekipy i on mi powiedział że właśnie na tym polega polityka tej firmy że sprzedają maszyny po kosztach a nawet poniżej a ich zysk polega na sprzedaży części i na naprawach tym bardziej że prawie wszystko jest zrobione tak że samemu nie da się tego naprawić trzeba wzywać serwis a oni wtedy mogą śpiewać cenę jaką tylko chcą

 

Jak sobie pomyśle że koszt wymiany pompy wodnej w Ursusie 4514 wyniósł mnie 300 zł ( 250 pompa i 50 uszczelka i inne pierdoły) to mnie krew zalewa

 

Mam nadzieję że NH będzie chodził dalej jak na gwarancji bo jak się okaże że to dopiero początek serii awarii to bez zastanowienia go sprzedaje i kupuję coś nowego ale na pewno innej marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Napisz dla potomnych co to za serwis i skad, Ci to naprawiał,niech potencjalni nabywcy uważają na takich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6RoLnIk9    0

@Eryko dlaczego mają uważać na takich bo nie rozumie? Moim zdaniem powinno wiedzieć że jak sie kupuje nowy ciągnik to ceny serwisowania są o wiele droższe niż poczciwego ursusa w którym kupisz część i sam go naprawisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Dlatego żeby ktoś z nas nie dał się naciągnąć na podobne koszty naprawy/serwisu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Ceny serwisów są kwestia sporną. Ja kupiłem ciągnik u dilera na mój rejon i ceny serwisu są nazwijmy to rozsądne, natomiast znajomy kupił ciagnik z daleka zza Częstochowy, czy Łodzi i płaci za serwis 2-3 razy tyle co ja, po 2-3 odwiedzinach kumpel ma dość. Więc nie wazna jest marka a raczej to kto u kogo sie kupuje i kto Cie serwisuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Co myślicie na temat 6030 delta za 169tys? To dobra cena? W tej samej cenie 6010 plus a to jednak 17km mniej i 2 cylindry. Skrzynia 16x16 biegi pod obciążeniem. Ewentualnie 6010 z 2010r za 160tys, prawie się zdecydowałem na new hollanda miała być seria 5000, ale raczej 6000 kupie co myślicie o tych cenach?

Kurcze nie w tym temacie się wpisałem a nie wiem jak przeniieść.

Edytowano przez PawelWlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

Kolego zimny pokaż mi tą delte na zawieszeniu pneumatycznym kabiny, bo nigy w życiu o czymś takim nie słyszałem a sam posiadam delte, z tego co wiem to nawet plus i range command nie ma takiej opcji, jedynie kabinę zawieszoną na sprężynowych amortyzatorach monroe, a delta ma gumowe amortyzatory silent block, wiem bo sam posiadam delte, czy te wszystkie halogeny co ci dealer zaproponował to 10 szt? bo w standardzie jest dwa z przodu dwa z tyłu i dwa w masce, wstaw choć jedno zdjęcie tej wybajerzonej wersji, opony 520 tył to najwęższe jakie są przy tym modelu i to też standard choć producent zaleca 600 tak jak jest to w standardzie w t6050 plus i jeszcze jedno, różnica w cenie między 6030 plus a 6050 plus to 3 tys netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Trochę odświeze bo mam takowe pytania :D

Czy seria Delta ma oddzielny obieg oleju dla hydrauliki?

Jaka jest dopłata do skrzyni DualCommand a jaka do ElectoCommand?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj