zimny90

New Holland T6050 Delta

Polecane posty

zimny90    1

Witam!

Jakie jest wasze zdanie na temat tego modelu? Ja wczoraj podpisałem umowe na zakup tego ciągnika w full opcji. Wybrałem skrzynie Electro Command 16x16, układ elektronicznej kontroli zagłębienia narzędzia w ziemi itd...Ma mieć wszystko;) A jak wasze opinie na temat tego modelu?posiada ktoś taki? Jak z awaryjnością, jaka ergonomia w kabinie? jak sobie radzi jednostka napędowa? no i ta skrzynia electro command?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    9

a dlaczego wybrałeś Deltę ? i do czego Ci pełzające biegi ? ja słyszałem że skrzynie electro command są dobre, też mam brać NH z taką skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    254

Nie rozumiem po co brac ciagnik z zalozenia najbradziej okrojony , a potem starac sie do niego wsadzic "wszystko" ? nie oplacalo sie bardziej wziac plusa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

No właśnie nie rozumiem, też sie dołączam do pytanie, które padło post wyżej. Przecież plus ma w standardzie elektro command, dach z chalogenami, obsługe danych z przycisków nad konsolą główną i sterowanie oświetlenia z wspólnego panelu. Większy udżwig podnośnika i możliwość zamontowania zawieszenia kabiny comfort ride i przedniej osi terraglide, standardowo klimatyzacja, układ podnośnika EDC - elektrohydrauliczny, i osiem wyjść hydrauliki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Plusy są dedykowane dla gospodarstw powyżej 100ha. Pozatym cena Plusa zaczyna się od 234 tys.PLN. Klime mam w standardzie, wszystkie halogeny, pneumatyka 2 obwodowa, kabina na zawieszeniu pneumatycznym itd itd jak pisał Piotrek. Jak nie widzieliście okrojonego ciągnika to kupcie sobie nową forterre gdzie w standardzie macie silnik, koła i skrzynie;)kabina w opcji;)hehehe;)Moja Delta różni sie od Plusa ciut mocniejszym podnośnikiem, miękką osią no i plus ma Common Raila a delta nie. Electro Command został wybrany spośród trzech skrzyń które proponowali.

 

Ps. Nie mozna miec wszystkiego;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

194 000zł netto z TUZem (TUZ kosztuje 10000zł), od nowego roku ciągniki drożeją od 3 do 5%, my dostalismy duzy upust ze względu na koniec roku oraz znajomy pracuje w Raitechu Brzoza :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

new holland 3-5 % w górę? nam powiedzieli że maksymalnie dwa i to na dodatek nie jest jeszcze pewne bo atrakcyjny kurs euro potęguje konkurencje ze strony john-deere, zetor zdrożał 5-6 % ale new holland nie aż tyle... po nowym roku będzie wiadomo :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

a co to duży przebieg? Moim zdaniem niewielki, 200 godzin rocznie co to jest. Ale powinien tańszy być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

ale to jest chyba taka bardziej wypasiona wersja... skrzynia Electro Command. mi np. nie potrzebny jest HTS. tak sie zastanawiam ze chyba Elite jest jak dla mnie za bardzo "nafaszerowany" tymi funkcjami ktore sa mi nie potrzbne. moze lepiej wziac ciagnik z wersji Plus i o wiekszej mocy, np. T6050. mi tam z wyposazenia wystarczyla by skrzynia electro command, przedni TUZ, amortyzowana kabina i moze os przednia, a jak by kasy styklo to nawet przedni WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@yarecki12 napisałem "że roczny traktor ale tylko 418mtg"

@henius91 na pewno lepiej wypasionego plusa (z silnikiem 6cylindrowym :lol: )niż gołą elite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I gdzieś na forum w galerii czytałem że jakiś użytkownik sprzedał New Hollanda (chyba t6030 ale w wersji delta)z powodów wysokich kosztów eksploatacji,we wszystkich tego słowa znaczeniu :lol:

W tym wypadku trzeba by było przeszukać temat "silnik 4 czy 6 cylindrowy".

Zawsze masz T6020 Plus do dyspozycji ;[

O znalazłem poczytaj sobie komentarze:

http://www.agrofoto.pl/forum/NH-T6030-image180823.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

zimny90 jestes pewien ze za ta delte dales 194 netto??? ;[ to niezle... bo ja za T 6070 Range Command + przedni tuz, amortyzowana kabina, przedni klocek, max szerokosc opon dalem 212 netto :lol: moj sasiad ktory tydzien temu przyprowadzil 6030 w delcie dal za nia cos ok 165 netto z skrzynia electro command wiec watpie zeby twoj kosztowal 194

 

a jesli ogolnie chodzi o ciagnik to silnik glosniej chodzi poniewaz jest na niema common railu, w kabinie tez jest glosniej. W podstawowej wersji dos waskie opony jak do pola za waskie mi sie wydaja. Ogolnie bardzo zwinny i dobry model ;[

 

gratuluje wyboru i pozdrawiam i oby chodzil jak najdluzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

ale on napisał, że "Ja wczoraj podpisałem umowe na zakup tego ciągnika w full opcji. Wybrałem skrzynie Electro Command 16x16, układ elektronicznej kontroli zagłębienia narzędzia w ziemi itd...Ma mieć wszystko;)"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

za T6070 RC tylko 212 netto?? :rolleyes: nie mozliwe... moze w standardzie ale tez raczej malo prawdopodobne. New Holland T6070 RC uzywany, roczny a kosztuje ponad 200k i na dodatek 1500 mtg. ten ciagnik ma 150 KM i nie mozilwe zeby nowykosztowal tylko 212k. jak tak to spokojniemoge myslec o T6050 RC. a Power Command jest drozszy i czym sie roznia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxlukas93xx    6

mala korekta :rolleyes: zapomnialem ze niedawno byly podwyzki i oglolnie i troche z powodu wzrostu euro a ciagnik byl juz zamowiony przed tymi podyzkami i tyle wyszlo z szkrzynia RangeCommand amortyzowana kabina przedni tuz szerokie opony i cos tam jeszcze bylo i zwracam honor zimny90 :D zapomnialem o tych podwyzkach :)

 

pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego roku!

 

PowerCommand od RangeCommand rozni sie tym ze w PC masz wszystkie biegi pod obciazeniem a w RC masz 3 zakresy po 6 biegow i zmieniasz zakresy "sprzeglem" na joyssticku. Aha a jesli masz skrzynie Eco lub 50km/h to masz 19 biegow i ten ostatni jest jako ten najszybszy

PC od RC jest chyba drozsza o 16 tys zl :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj