Zaloguj się, aby obserwować  
slawek36

Pomocy!

Polecane posty

slawek36    0

Witam! Dzisiaj odpalałem Renault 106.14 po 2-3 tygodniach postoju. Kilka razy pokręcił i odpalił, chodził jakieś mniejwięcej 10 minut i go zgasiłem. Po ok. 1,5h przyszedłem i odpalił za 1 przekręceniem wału. Wyjechałem nim i pojechałem się przejechać. Jak jechał było wszystko ok, reagował żwawo na gaz itd. przy zmianie biegu nagle zgasł. Próbowałem go odpalić, kręcił normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodziło bo wogóle nie dymił jak go chcialem odpalić. Udało mi się go ściągnąć C-330. Nie wiem czy to może być wina pompy paliwa, czy może coś zamarzło. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radeks    4

napewno cos z paliwem bo od tak to napewno nic by innego sie nie stalo jesli kreci to paliwo nie dochodzi.

ja jak odpalalem mojego zetora to pochodzil chwile i zgasl paliwo bylo zamarzniete jeszcze letnie ale troche podgrzalem pompe i puzniej juz bez problemu chodzil.

ja bym stawial na paliwo moze nie dochodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

wygląda na blokadę filtra paliwa przez parafinę, ewentualnie korek z lodu. Nagrzej wody i polej po odstojniku, filtrach paliwa, pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ile było mrozu jak nim jeżdizłes? jak masz jeszcze letnie paliwo to poprostu sie kasza zrobila i zablokowało wężyk.


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Tak,to napewno paliwo.Może woda sie dostała. Mi kiedyś tak zgasł zetor, w zimie.Poczekaliśmy na cieplejsze dni i wszystko wróciło do normy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

Paliwo ci przymarzło ja mojego pronara jade jutro robić stoi u mojego sasiada


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3

U mnie w zetorze też się tak zrobiło ostatnio. Jak ktoś wyżej napisał po prostu lenie paliwo i zrobiła się kasza ;)


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jak tak bardzo chcecie jeżdzić przy dużych mrozach to dolejcie troche benzyny albo nafty, wtedy parafina nie bedzie się odtrącać


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

albo kupić uszlachetniacza i wlac


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

U mnie jest identyczna sytuacja tyle, że w Fendtcie(silnik chyba nawet ten sam), dalej kombinujemy jak go zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w tamtym roku wyjechałem ciągnikiem na podwórko pochodził chwile i zaczął gasnąć na obroty bardzo wolno się wkręcał. Nagle zgasł i nie chciał zapalić. Nalałem denaturatu trochę poczekałem i zapalił. W tym roku od razu wlałem i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Ten stopogen czy uszczlachetniacz (jak zwał to zwał) to zapomniałem dopisać że trzeba przd mrozami bo gdy z paliwa wytrąci się już parafina to już pies pogrzebany.Jedynie tylko podgrzać paliwo ;) Tak już poza tematem.Polecam na zime te grzałki oryginalne do zetorów montowane w bloku to jest rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Nie wiecie gdzie można dostac instrukcje do ciągnika renault ceres 330X (seria ceres 300; produkowane w latach 1998-2001, z silnikiem John Deere) Mój akurat jest z 2000r. Bardzo bym prosił o pomoc z instrukcją było by o wile łatwiej dojśc jak bym miał jakieś wątpliwości. Z góry dzięki, mgilek1.

 

Post nie na temat - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj