Zaloguj się, aby obserwować  
coffey23

Sklep z częściami do MTZ Pronar

Polecane posty

coffey23    19

Witam wszystkich jeśli jest podobny temat to proszę o zamknięcie ;)

Poszukuje dobrze wyposażonego sklepu w okolicach Wrocławia ,Legnicy ,może być nawet koło Leszna jak znacie takie sklepy to pisać miejscowość i nr. tel z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

W okolicach Ostrowa Wielkopolskiego jest hurtownia części do Mtz i Pronar bardzo dobrze zaopatrzona i mają bardzo dobre ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fredf9    3

P.H.U SOPHIA

Biskupice Ołoboczne,ul.Ostrowska2a

Tel.062 762 13 81

 

Wysyłają części kurierem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

wielkie dzięki będe robił sprzęgło i nie zawsze wszystko jest u mnie w okolicy w Żmigrodzie więc lepiej mieć inne sklepy pod ręką ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Kiedyś robiłem zakupy w Żmigrodzie i wyszło bardzo drogo a wiec jak pojedziesz do nich to będziesz mile rozczarowany i weź sobie większe auto żeby ci się wszystkie części zmieściły hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidM    1

Zakupów dokonywałem już dwa razy bezpośrednio w firmie Pronar. Dzwonisz tam do magazynu, rozmawiasz z kolesiem, który podaje Ci numery katalogowe części oraz ceny (jeśli ich nie posiadasz) i piszesz maila z zamówieniem albo piszesz maila bez dzwonienia na adres magazyn@pronar.pl i tam podajesz numery katalogowe części, które chcesz zakupić oraz swój adres. Przesyłka pobraniowa dociera do Ciebie w 24-48 godzin. Płacisz przy odbiorze za wszystko i problem masz z głowy. Ja byłem zadowolony z takiego rozwiązania. Swoją drogą jeśli w sklepie brakuje jakiejś części, to zazwyczaj oni zamawiają w ten sam sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    444

MTZ i PRONAR Sobótka dokładnie Rogów Sobócki i drugi w Bolkowie tel 0757412020

 

Legnica Agrohanel mają też NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

a może znacie adresy sklepów internetowych z częściami do mtz?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezes24    0

Jest taki sklep w Lubartowie, ROLNEX. Posiadają całkiem zacne zaplecze jeśli chodzi o części do MTZ-ów,820,920,1221. Przyzwoite ceny.Poszukiwałem kiedyś wałka nietypowego do 82 wersji Duńskiej i oni mieli.Jestem z tej firmy bardzo zadowolony.Mają również sprzedaż wysyłkową ..................POLECAM.........

kontakt do nich

tel.0818555443

tel.0818555413

tel.0818542922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rbit
      Czy tak ma być, że na rozgrzanym oleju na jałowych obrotach ciśnienie spada do ok. 1,2 bara a przy obrotach na biegach dochodzi max. tak do 3,5 bara? Jakoś od nowości nie zwracałem na to uwagi szczególnej, ale wydaje mi się, że na początku było więcej na minimalnych obrotach. Ciągnik ma dopiero zrobione 670 godzin a ma już 8 lat więc dużo nie robi a przebojów różnych z nim miałem od nowości. Nie wiem też czy to może głupie z mojej strony, ale jeśli przy tak małych przebiegach rocznie ostatnie dwa razy wymieniałem olej raz na 2 lata - nie wiem czy nie wrócić do rocznej wymiany? Na bagnecie patrzyłem to wcale nie jest jak smoła tylko brązowawy. Czy przy tym bąku/filtrze są jakieś śruby regulujące ciśnienie oleju - patrzyłem to są jakieś 3 na korpusie filtra u dołu, ale dostęp do nich jakiś dziwny jest. Czy w tym bąku może się coś zepsuć co ma wpływ na ciśnienie i jak to poznać?  Gdzie tam dokładnie w 820 jest pompa wspomagania układu kierowniczego bo świeci mi się już od dłuższego czasu kontrolka - czy ja trzeba wymienić?
    • Przez darkowe1
      Witam mam problem chyba z rozdzielaczem . Sam podnosi podnośnik nieważne w jakiej jest pozycji . Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez aniszek1
      Wszystko zaczęło się od tego, że podczas pracy wywaliło mi uszczelkę na przewodzie zasilającym rozdzielacz, lecącym od pompy - ten przewód po prawej stronie pompy hydraulicznej ( teraz wiem, że tam powinien być tylko o-ring )  Więc spuściłem olej odkręciłem przewód i dorobiłem uszczelkę, jako że jest tam mało miejsca nie przyglądałem się za bardzo co i jak uznałem że jak była uszczelka to znaczy ze powinna być tam więc wszystko skręciłem. Było ok. Ciągnik cały dzień pracował bez problemu - pompa cicho chodziła. Na sam koniec dnia tylko przy podnoszeniu unoszeniu pługa rozdzielacz/pompa zaczęła głośno pracować normalnie jakby mieliło tryby przy neutralnej pozycji i opuszczaniu pompa cicho chodziła. Gdy zjechałem do domu zobaczyłem, że znów wywaliło tą uszczelkę a w zbiorniku zostało tylko 7l oleju. Znów  spuściłem olej, odkręciłem przewód od pompy i wtedy kapnąłem się po zobaczeniu w instrukcji, że tam musi być tylko o-ring - ciągnik mam od niedawna i poprzedni właściciel geniusz tak to skręcił - bez komentarza...
      A więc dobra, kupiłem o-ring i jako że starego oleju było mało, nie wiedziałem jaki to olej, poza tym był jakiś dziwny jakby przepalony, postanowiłem wymienić go. Czytając fora postanowiłem zalać hydraulikę milvusem takim jaki zalecają w instrukcji. Stary cięgnik słabe uszczelnienia więc chyba dobry wybór. Mam taki sam olej we wspomaganiu i jest ok.  Założyłem oring skręciłem wszystko i wlałem z 16 litrów. Odpaliłem cięgnik chwilę pochodził siłownik góra dół, sprawdziłem czy nic nie cieknie - było ok. Więc zapiąłem maszynę i pojechałem orać. Zrobiłem kilka kółek i znów i pompa/rozdzielacz znów przy podnoszeniu zaczęła głośno chodzić.  Ale podnośnik normalnie podnosił.
      Pytanie dlaczego tak ta pompa trzeszczy? Za mało płynu? pompa na śmietnik? Co może być przyczyną?
       
    • Przez karol19920
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z wydmuchiwaniem uszczelki pod nasadą kolektora ssącego. Wczoraj dmuchnelo mi ją po raz drugi. Nasadę sprawdziłem i splanowalem także krzywa nie powinna być. Miał ktoś podobne przypadki? Gdzie jest coś nie tak? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj