Skocz do zawartości
News
Gago

John Deere 5075M , Claas Axos340, Case JXU1070

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Gago    0

Witam szukałem podobnego tematu ale niby nie znalazłem.

A więc zastanawiam się nad tymi trzema ciągnikami John Deere 5075M , Claas Axos 340, Case JXU1070 który z nich bedzie najlepszym ciągnikiem jako ciągnik pomocniczy w gospodarstwie z ładowaczem i przy takich robotach jak transport orka i inne prace polowe typu kosiarka zgrabiarka. Który z nich bedzie najlepszy do ładowacza czołowego. Jak sądzicie może ktoś słyszał jakieś opinie o tych ciągnikach a może ktoś właśnie posiada taki ciągnik prosił bym o pomoc. Z góry mówię że INNE MARKI nie wchodzą w gre tylko te 3.

Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

jeżeli do tura to nie seria m tylko r JD będzie dużo lepsza w w wersji clasic kosztuje tyle co seria m w wersji comfort


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Gago trzeba było tamten temat odświeżyć i zmienić kryteria wyboru. ;) Moim zdaniem do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Własnie tu jest mały problem bo jak ostatnio byłem w Gravicie w Lublinie to seria R w takiej najtańszej wersji diler mi wycenił na 159tyś zł a serie M w ful na 145tyś zł. ogólnie do ładowacza ta skrzynia z elektrohydraulicznym rewersem byłe by lepszym rozwiązaniem ale mi chodzi o prosty ciągnik z mechaniczna skrzynią ponieważ miałem już kilka takich ciągników i u mnie są górzyste tereny a ciągnik niue bedzie tylko i wyłacznie pracował z ładowaczem i wiem z tamtych ciagfników że na tych skrzyniach jak się zgasiło ciągnik to nie miał żadnego biegu zostawał na luzie i aby go hamulec ręcfzny trzymał a to jest ryzykowne w moich terenach np. zostawić ciagnik z 2 przyczepami zboża z góry bo potem można go na dole szukać ;) i własnie tego decyduje sie na zwykło skrzynie. Teraz podobno weszły te położenia parkingowe ale to jest jak mi diler mowił za doplato ta skrzynia jakieś 6-7 tyś zł. Odrazu mówie że ciągnik nie musi mieć EHR ponieważ nie jest to tak bardzo potrzebne w takim małym ciągniku ponieważ nie bedzie chodził z jakimś agregatem uprawowosiewnym czy coś w tym stylu.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    192

Może opisz jeszcze jakie wyposażenie powinny mieć te ciągniki, bo jak do ładowacza czołowego to rewers elektrohydrauliczny musi być. Może ktoś wie jak wyglądają cenowo te ciągniki? czy JD 5M posiada te samo sprzęgło co 5R tzn. PermaClutch II. Dlaczego do porównania wybrałeś ciągniki o różnych mocach?

Axos ma 100. 5M - no właśnie podałeś model amerykański 5075M a w polsce sa modele 5100M, 5090M, 5080M, 5070M, więc najbliższy 5070M ma 68,4 według ECER24, Case 72 w ISO-TR14396

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Powiedz mi jak Ci wycenili jxu i w jakiej opcji. Ja bym właśnie ten traktorek wybrał. Jeżeli masz sprawne hamulce w przyczepie to w czym problem z zostawianiem ciągnika na górce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Gago-159 tys to cena brutto ?(tanio byłoby-bo jak się swego czasu pytałem to 5080 kosztował 180 i to z malutkim haczykiem).Moim zdaniem jednak R byłby lepszy z powodu posiadania pełnej ramy (wiem że ciągnik bez ramy też współpracuje z Turem biggrin.gif ) ale czasami tak sobie myślę że dobrze byłoby przerzucić ładowacz z Zetorka na JD (szczególnie po zaliczenu jakiegoś dołka z belą w chwytaku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Z tego co wiem to 5 M ma pół ramę... Ja bym rozważył 5R i MFa serii 5400 jak do ładowacza ze ściętą maską i przeszklonym dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

MF dobra opcja, tyle że to już kawał kloca porównywalny do forterry. Rogeryk - przytocz jakieś sumy za ten ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

wyposażenie standart 5425 cos około 36500 E netto ale najlepiej skontaktować sie z najblizszym dealerem ale MF nie jest taki strasznie duży... ale doładowacza ta skrzynia rewers bardzo fajnie pracuja. 4 biegi pod obciazeniem... standart w MF jest bardzo bogaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Adikpl czym sie charakteryzuje sprzęgło o którym wspomniałeś, seria M go nie posiada Sprzedaż PHU ZAWADZKA Czy krótka rama w serii M wygląda podobnie jak w ursusach?


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ramy to dobra sprawa bo poprawia stabilność i żywotność podzespołów.Cały ciężar spoczywa na ramie,a nie na misie olejowej,albo na blokach.Chcąc to już trzeba montować ramę pomocnicza co już jest większym kosztem zakupu tur-a;)Traktor nawet jak ma pół ramę to chyba do niej też możemy zamontować tur-a.Massey ma konstrukcję ramową??Ta ścięta maska i luk dachowy to pierwszorzędna sprawa przy pracy z turem.Jeszcze jednym dobrym plusem Masseya jest załączanie biegów i półbiegów.Pod kierownicą mamy rewers którym możemy załańczać półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Ja myślę że skrzynia z rewersem elektrohydraulicznym jest lepsza do tura, oszczędzasz sprzęgło - a z górki jak przyczepy zostawiasz to zaciągasz mocno ręczny i dodatkowo klina pod koło i nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

szukasz prostego ciągnika ze zwykła skrzynią, to w JXU podstawowa wersja chyba(o ile jest coś takiego jak zwykła skrzynia z mech rewersem dostępna), a nie myślałeś może nad JX bo za cenę JXU mógłbyś go doposażyć chyba we wszystko co możliwe jest w nim, a jak ze skrzynią już lepszą(eh rewers i jakis pólbieg pod obciażeniem) to tutaj chyba bym wybrał JXU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Te ciągniki wszystkie są w jednej mocy 75 km. A jeśli chodzi o ramy to JD seri M ma pół rame nie cało tylko pół tak jak Claas podobno jak zakladają do niego ładowacz to dostaje takie coś jak pół rama żeby ciągnik nie był tak narozony na awarie. Jeśli chodzi o MF to cena jest liczona w euro na kazdy dzień czyli czasami jest to kozystne a czasami nie. JD cenowo jest po srodku z ceno 159 i za klime trzeba dopłacić jakieś 6 tyś czyli jakieś 165tyś i skrzynia 30km/h a jak z 40km|h to już 169bedzie tak mi wyliczyli a najtańszy jest Claas z takie samo wyposarzenie jak JD i JXU czyli rewers mechaniczny (ale co mnie zdziwiło jak nim jezdziłem Claasem to z tych wszystkich ciagnikow rewers w nim najładniej chodził tak jak w innych elektro chydrauliczny bardzo płynne zmienianie i lekko to mi się spodobało)w Claasie klima to standart siedzenie pasarzera Fotell Grammera dodatkowe wyjścia hydrauliki haki tylne i szersze ogómienie to wynosi coś jak liczyli jakieś 152 tyś a najdroższy jest Case w takim wypasie kosztuje 172tyś zł tak mi wyliczyli w Asprimie to bardzo drogo chcą za niego.

A co do skrzyni to raczej mechaniczno wezme z tego co gadją dilerzy i gadałem z takim rolnikiem jak byłem w Claasie to ma 2 takie same ciagniki i jednego ma na zwykłej skrzyni a 2 na tych elektrohydraulicznej z półgiegami i mówi tak samo jak diler mi mówił czyli ciągnik ze zwykło skrzyni jest silniejszy bo ma mało tych trybów i sprzegieł w środku i ne traci na tym tyle mocy podobno jak mowił ten rolnik jest duża róznica w sile ten na zwykłej dużo lepiej sobie radzi chociaż może nie jest to tak komfortowe jak ta elektrohydrauliczna.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Mi się zdaje że są produkowane w fabryce JD wkońcu to są fabryczne ich ładowacze .


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Możliwe jest że nie masz racji, że źle Ci się wydaje, bo np fabryczne ładowacze New Hollanda to Stoll lub Quicke ( nie pamiętam który) malowany w barwy NH i zakładany przez fabrykę czy tam dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Niekoniecznie, oryginalny ładowacz Valtry to nic innego jak Quick z innym oznaczeniem, podobnie jest z CNH i ładowaczami Stoll.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.

 

Jest to produkt JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Może być też tak jak @yarecki12 @ mówi bo na przykłada Claas to ma stola pomalowanego w swoje barwy a jak nie stola jak się go nie chce to jest jeszcze Maleux w takich barwach tu jest wybór 2 ładowaczy :lol:


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Korbanek sprzedaje Stoll'e w każdych kolorach :lol:

I jest sprzedawany jako Stoll a nie Claas [jak w przypadku Mailleux]

Claas ma swojego tylko Milleux'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.