Skocz do zawartości
News
Gago

John Deere 5075M , Claas Axos340, Case JXU1070

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Gago    0

Witam szukałem podobnego tematu ale niby nie znalazłem.

A więc zastanawiam się nad tymi trzema ciągnikami John Deere 5075M , Claas Axos 340, Case JXU1070 który z nich bedzie najlepszym ciągnikiem jako ciągnik pomocniczy w gospodarstwie z ładowaczem i przy takich robotach jak transport orka i inne prace polowe typu kosiarka zgrabiarka. Który z nich bedzie najlepszy do ładowacza czołowego. Jak sądzicie może ktoś słyszał jakieś opinie o tych ciągnikach a może ktoś właśnie posiada taki ciągnik prosił bym o pomoc. Z góry mówię że INNE MARKI nie wchodzą w gre tylko te 3.

Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

jeżeli do tura to nie seria m tylko r JD będzie dużo lepsza w w wersji clasic kosztuje tyle co seria m w wersji comfort


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Gago trzeba było tamten temat odświeżyć i zmienić kryteria wyboru. ;) Moim zdaniem do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Własnie tu jest mały problem bo jak ostatnio byłem w Gravicie w Lublinie to seria R w takiej najtańszej wersji diler mi wycenił na 159tyś zł a serie M w ful na 145tyś zł. ogólnie do ładowacza ta skrzynia z elektrohydraulicznym rewersem byłe by lepszym rozwiązaniem ale mi chodzi o prosty ciągnik z mechaniczna skrzynią ponieważ miałem już kilka takich ciągników i u mnie są górzyste tereny a ciągnik niue bedzie tylko i wyłacznie pracował z ładowaczem i wiem z tamtych ciagfników że na tych skrzyniach jak się zgasiło ciągnik to nie miał żadnego biegu zostawał na luzie i aby go hamulec ręcfzny trzymał a to jest ryzykowne w moich terenach np. zostawić ciagnik z 2 przyczepami zboża z góry bo potem można go na dole szukać ;) i własnie tego decyduje sie na zwykło skrzynie. Teraz podobno weszły te położenia parkingowe ale to jest jak mi diler mowił za doplato ta skrzynia jakieś 6-7 tyś zł. Odrazu mówie że ciągnik nie musi mieć EHR ponieważ nie jest to tak bardzo potrzebne w takim małym ciągniku ponieważ nie bedzie chodził z jakimś agregatem uprawowosiewnym czy coś w tym stylu.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

Może opisz jeszcze jakie wyposażenie powinny mieć te ciągniki, bo jak do ładowacza czołowego to rewers elektrohydrauliczny musi być. Może ktoś wie jak wyglądają cenowo te ciągniki? czy JD 5M posiada te samo sprzęgło co 5R tzn. PermaClutch II. Dlaczego do porównania wybrałeś ciągniki o różnych mocach?

Axos ma 100. 5M - no właśnie podałeś model amerykański 5075M a w polsce sa modele 5100M, 5090M, 5080M, 5070M, więc najbliższy 5070M ma 68,4 według ECER24, Case 72 w ISO-TR14396

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Powiedz mi jak Ci wycenili jxu i w jakiej opcji. Ja bym właśnie ten traktorek wybrał. Jeżeli masz sprawne hamulce w przyczepie to w czym problem z zostawianiem ciągnika na górce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Gago-159 tys to cena brutto ?(tanio byłoby-bo jak się swego czasu pytałem to 5080 kosztował 180 i to z malutkim haczykiem).Moim zdaniem jednak R byłby lepszy z powodu posiadania pełnej ramy (wiem że ciągnik bez ramy też współpracuje z Turem biggrin.gif ) ale czasami tak sobie myślę że dobrze byłoby przerzucić ładowacz z Zetorka na JD (szczególnie po zaliczenu jakiegoś dołka z belą w chwytaku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Z tego co wiem to 5 M ma pół ramę... Ja bym rozważył 5R i MFa serii 5400 jak do ładowacza ze ściętą maską i przeszklonym dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

MF dobra opcja, tyle że to już kawał kloca porównywalny do forterry. Rogeryk - przytocz jakieś sumy za ten ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

wyposażenie standart 5425 cos około 36500 E netto ale najlepiej skontaktować sie z najblizszym dealerem ale MF nie jest taki strasznie duży... ale doładowacza ta skrzynia rewers bardzo fajnie pracuja. 4 biegi pod obciazeniem... standart w MF jest bardzo bogaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    3

Adikpl czym sie charakteryzuje sprzęgło o którym wspomniałeś, seria M go nie posiada Sprzedaż PHU ZAWADZKA Czy krótka rama w serii M wygląda podobnie jak w ursusach?


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ramy to dobra sprawa bo poprawia stabilność i żywotność podzespołów.Cały ciężar spoczywa na ramie,a nie na misie olejowej,albo na blokach.Chcąc to już trzeba montować ramę pomocnicza co już jest większym kosztem zakupu tur-a;)Traktor nawet jak ma pół ramę to chyba do niej też możemy zamontować tur-a.Massey ma konstrukcję ramową??Ta ścięta maska i luk dachowy to pierwszorzędna sprawa przy pracy z turem.Jeszcze jednym dobrym plusem Masseya jest załączanie biegów i półbiegów.Pod kierownicą mamy rewers którym możemy załańczać półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Ja myślę że skrzynia z rewersem elektrohydraulicznym jest lepsza do tura, oszczędzasz sprzęgło - a z górki jak przyczepy zostawiasz to zaciągasz mocno ręczny i dodatkowo klina pod koło i nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

szukasz prostego ciągnika ze zwykła skrzynią, to w JXU podstawowa wersja chyba(o ile jest coś takiego jak zwykła skrzynia z mech rewersem dostępna), a nie myślałeś może nad JX bo za cenę JXU mógłbyś go doposażyć chyba we wszystko co możliwe jest w nim, a jak ze skrzynią już lepszą(eh rewers i jakis pólbieg pod obciażeniem) to tutaj chyba bym wybrał JXU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Te ciągniki wszystkie są w jednej mocy 75 km. A jeśli chodzi o ramy to JD seri M ma pół rame nie cało tylko pół tak jak Claas podobno jak zakladają do niego ładowacz to dostaje takie coś jak pół rama żeby ciągnik nie był tak narozony na awarie. Jeśli chodzi o MF to cena jest liczona w euro na kazdy dzień czyli czasami jest to kozystne a czasami nie. JD cenowo jest po srodku z ceno 159 i za klime trzeba dopłacić jakieś 6 tyś czyli jakieś 165tyś i skrzynia 30km/h a jak z 40km|h to już 169bedzie tak mi wyliczyli a najtańszy jest Claas z takie samo wyposarzenie jak JD i JXU czyli rewers mechaniczny (ale co mnie zdziwiło jak nim jezdziłem Claasem to z tych wszystkich ciagnikow rewers w nim najładniej chodził tak jak w innych elektro chydrauliczny bardzo płynne zmienianie i lekko to mi się spodobało)w Claasie klima to standart siedzenie pasarzera Fotell Grammera dodatkowe wyjścia hydrauliki haki tylne i szersze ogómienie to wynosi coś jak liczyli jakieś 152 tyś a najdroższy jest Case w takim wypasie kosztuje 172tyś zł tak mi wyliczyli w Asprimie to bardzo drogo chcą za niego.

A co do skrzyni to raczej mechaniczno wezme z tego co gadją dilerzy i gadałem z takim rolnikiem jak byłem w Claasie to ma 2 takie same ciagniki i jednego ma na zwykłej skrzyni a 2 na tych elektrohydraulicznej z półgiegami i mówi tak samo jak diler mi mówił czyli ciągnik ze zwykło skrzyni jest silniejszy bo ma mało tych trybów i sprzegieł w środku i ne traci na tym tyle mocy podobno jak mowił ten rolnik jest duża róznica w sile ten na zwykłej dużo lepiej sobie radzi chociaż może nie jest to tak komfortowe jak ta elektrohydrauliczna.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    3

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Mi się zdaje że są produkowane w fabryce JD wkońcu to są fabryczne ich ładowacze .


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Możliwe jest że nie masz racji, że źle Ci się wydaje, bo np fabryczne ładowacze New Hollanda to Stoll lub Quicke ( nie pamiętam który) malowany w barwy NH i zakładany przez fabrykę czy tam dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    3

Niekoniecznie, oryginalny ładowacz Valtry to nic innego jak Quick z innym oznaczeniem, podobnie jest z CNH i ładowaczami Stoll.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.

 

Jest to produkt JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Może być też tak jak @yarecki12 @ mówi bo na przykłada Claas to ma stola pomalowanego w swoje barwy a jak nie stola jak się go nie chce to jest jeszcze Maleux w takich barwach tu jest wybór 2 ładowaczy :lol:


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Korbanek sprzedaje Stoll'e w każdych kolorach :lol:

I jest sprzedawany jako Stoll a nie Claas [jak w przypadku Mailleux]

Claas ma swojego tylko Milleux'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika do gospodarstwa ma on głównie pracować w truskawkach ale i czasami pociągnąć pług 3 skibowy.
      Bardzo poważnie myślałem nad massyem 4707 jest on i bez DPF i bez Adblue, jedyną rzeczą która mnie w nim przeraża to jego zwrotność, która nie poraża promień zawracania po zewnętrznej to 7.7 m tym bardziej że po zwężeniu go tak aby pasował za c360 regulacja kątu skrętu została niewielka z racji tego że ciągnik posiada duże koła bo przód na R28.
      Polecicie coś innego? Najlepiej mało palącego i żeby nie było problemów z DPF-em bo lekka robota mu nie służy.
      Dowiadywałem się o zetora proxime maja nawet jakiś zamiennik oryginalny do DPF żeby gwarancji nie stracić, ale jest problem z rozstawem kół.
      Budżet 160 tys netto. Ciągnik o mocy od 75-90 km.
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocy 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.Chciałbym jeszcze dodać żeby mial 6 cylindrów.
       
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.