Skocz do zawartości
Gago

John Deere 5075M , Claas Axos340, Case JXU1070

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Gago    0

Witam szukałem podobnego tematu ale niby nie znalazłem.

A więc zastanawiam się nad tymi trzema ciągnikami John Deere 5075M , Claas Axos 340, Case JXU1070 który z nich bedzie najlepszym ciągnikiem jako ciągnik pomocniczy w gospodarstwie z ładowaczem i przy takich robotach jak transport orka i inne prace polowe typu kosiarka zgrabiarka. Który z nich bedzie najlepszy do ładowacza czołowego. Jak sądzicie może ktoś słyszał jakieś opinie o tych ciągnikach a może ktoś właśnie posiada taki ciągnik prosił bym o pomoc. Z góry mówię że INNE MARKI nie wchodzą w gre tylko te 3.

Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

jeżeli do tura to nie seria m tylko r JD będzie dużo lepsza w w wersji clasic kosztuje tyle co seria m w wersji comfort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Gago trzeba było tamten temat odświeżyć i zmienić kryteria wyboru. ;) Moim zdaniem do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Własnie tu jest mały problem bo jak ostatnio byłem w Gravicie w Lublinie to seria R w takiej najtańszej wersji diler mi wycenił na 159tyś zł a serie M w ful na 145tyś zł. ogólnie do ładowacza ta skrzynia z elektrohydraulicznym rewersem byłe by lepszym rozwiązaniem ale mi chodzi o prosty ciągnik z mechaniczna skrzynią ponieważ miałem już kilka takich ciągników i u mnie są górzyste tereny a ciągnik niue bedzie tylko i wyłacznie pracował z ładowaczem i wiem z tamtych ciagfników że na tych skrzyniach jak się zgasiło ciągnik to nie miał żadnego biegu zostawał na luzie i aby go hamulec ręcfzny trzymał a to jest ryzykowne w moich terenach np. zostawić ciagnik z 2 przyczepami zboża z góry bo potem można go na dole szukać ;) i własnie tego decyduje sie na zwykło skrzynie. Teraz podobno weszły te położenia parkingowe ale to jest jak mi diler mowił za doplato ta skrzynia jakieś 6-7 tyś zł. Odrazu mówie że ciągnik nie musi mieć EHR ponieważ nie jest to tak bardzo potrzebne w takim małym ciągniku ponieważ nie bedzie chodził z jakimś agregatem uprawowosiewnym czy coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Może opisz jeszcze jakie wyposażenie powinny mieć te ciągniki, bo jak do ładowacza czołowego to rewers elektrohydrauliczny musi być. Może ktoś wie jak wyglądają cenowo te ciągniki? czy JD 5M posiada te samo sprzęgło co 5R tzn. PermaClutch II. Dlaczego do porównania wybrałeś ciągniki o różnych mocach?

Axos ma 100. 5M - no właśnie podałeś model amerykański 5075M a w polsce sa modele 5100M, 5090M, 5080M, 5070M, więc najbliższy 5070M ma 68,4 według ECER24, Case 72 w ISO-TR14396

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Powiedz mi jak Ci wycenili jxu i w jakiej opcji. Ja bym właśnie ten traktorek wybrał. Jeżeli masz sprawne hamulce w przyczepie to w czym problem z zostawianiem ciągnika na górce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Gago-159 tys to cena brutto ?(tanio byłoby-bo jak się swego czasu pytałem to 5080 kosztował 180 i to z malutkim haczykiem).Moim zdaniem jednak R byłby lepszy z powodu posiadania pełnej ramy (wiem że ciągnik bez ramy też współpracuje z Turem biggrin.gif ) ale czasami tak sobie myślę że dobrze byłoby przerzucić ładowacz z Zetorka na JD (szczególnie po zaliczenu jakiegoś dołka z belą w chwytaku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Z tego co wiem to 5 M ma pół ramę... Ja bym rozważył 5R i MFa serii 5400 jak do ładowacza ze ściętą maską i przeszklonym dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

MF dobra opcja, tyle że to już kawał kloca porównywalny do forterry. Rogeryk - przytocz jakieś sumy za ten ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

wyposażenie standart 5425 cos około 36500 E netto ale najlepiej skontaktować sie z najblizszym dealerem ale MF nie jest taki strasznie duży... ale doładowacza ta skrzynia rewers bardzo fajnie pracuja. 4 biegi pod obciazeniem... standart w MF jest bardzo bogaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ramy to dobra sprawa bo poprawia stabilność i żywotność podzespołów.Cały ciężar spoczywa na ramie,a nie na misie olejowej,albo na blokach.Chcąc to już trzeba montować ramę pomocnicza co już jest większym kosztem zakupu tur-a;)Traktor nawet jak ma pół ramę to chyba do niej też możemy zamontować tur-a.Massey ma konstrukcję ramową??Ta ścięta maska i luk dachowy to pierwszorzędna sprawa przy pracy z turem.Jeszcze jednym dobrym plusem Masseya jest załączanie biegów i półbiegów.Pod kierownicą mamy rewers którym możemy załańczać półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Ja myślę że skrzynia z rewersem elektrohydraulicznym jest lepsza do tura, oszczędzasz sprzęgło - a z górki jak przyczepy zostawiasz to zaciągasz mocno ręczny i dodatkowo klina pod koło i nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

szukasz prostego ciągnika ze zwykła skrzynią, to w JXU podstawowa wersja chyba(o ile jest coś takiego jak zwykła skrzynia z mech rewersem dostępna), a nie myślałeś może nad JX bo za cenę JXU mógłbyś go doposażyć chyba we wszystko co możliwe jest w nim, a jak ze skrzynią już lepszą(eh rewers i jakis pólbieg pod obciażeniem) to tutaj chyba bym wybrał JXU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Te ciągniki wszystkie są w jednej mocy 75 km. A jeśli chodzi o ramy to JD seri M ma pół rame nie cało tylko pół tak jak Claas podobno jak zakladają do niego ładowacz to dostaje takie coś jak pół rama żeby ciągnik nie był tak narozony na awarie. Jeśli chodzi o MF to cena jest liczona w euro na kazdy dzień czyli czasami jest to kozystne a czasami nie. JD cenowo jest po srodku z ceno 159 i za klime trzeba dopłacić jakieś 6 tyś czyli jakieś 165tyś i skrzynia 30km/h a jak z 40km|h to już 169bedzie tak mi wyliczyli a najtańszy jest Claas z takie samo wyposarzenie jak JD i JXU czyli rewers mechaniczny (ale co mnie zdziwiło jak nim jezdziłem Claasem to z tych wszystkich ciagnikow rewers w nim najładniej chodził tak jak w innych elektro chydrauliczny bardzo płynne zmienianie i lekko to mi się spodobało)w Claasie klima to standart siedzenie pasarzera Fotell Grammera dodatkowe wyjścia hydrauliki haki tylne i szersze ogómienie to wynosi coś jak liczyli jakieś 152 tyś a najdroższy jest Case w takim wypasie kosztuje 172tyś zł tak mi wyliczyli w Asprimie to bardzo drogo chcą za niego.

A co do skrzyni to raczej mechaniczno wezme z tego co gadją dilerzy i gadałem z takim rolnikiem jak byłem w Claasie to ma 2 takie same ciagniki i jednego ma na zwykłej skrzyni a 2 na tych elektrohydraulicznej z półgiegami i mówi tak samo jak diler mi mówił czyli ciągnik ze zwykło skrzyni jest silniejszy bo ma mało tych trybów i sprzegieł w środku i ne traci na tym tyle mocy podobno jak mowił ten rolnik jest duża róznica w sile ten na zwykłej dużo lepiej sobie radzi chociaż może nie jest to tak komfortowe jak ta elektrohydrauliczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Mi się zdaje że są produkowane w fabryce JD wkońcu to są fabryczne ich ładowacze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Możliwe jest że nie masz racji, że źle Ci się wydaje, bo np fabryczne ładowacze New Hollanda to Stoll lub Quicke ( nie pamiętam który) malowany w barwy NH i zakładany przez fabrykę czy tam dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Niekoniecznie, oryginalny ładowacz Valtry to nic innego jak Quick z innym oznaczeniem, podobnie jest z CNH i ładowaczami Stoll.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Czy oryginalne ładowacze John Deere są produkowane w ich własnych fabrykach czy może są to produkty innej firmy, zamawiane dla JD i malowane w ich barwy.

 

Jest to produkt JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Może być też tak jak @yarecki12 @ mówi bo na przykłada Claas to ma stola pomalowanego w swoje barwy a jak nie stola jak się go nie chce to jest jeszcze Maleux w takich barwach tu jest wybór 2 ładowaczy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Korbanek sprzedaje Stoll'e w każdych kolorach :lol:

I jest sprzedawany jako Stoll a nie Claas [jak w przypadku Mailleux]

Claas ma swojego tylko Milleux'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×