Skocz do zawartości
dapan123

Dlaczego woda niedochodzi do nagrzewnic w Zetorze 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
dapan123    0

Witam.

Mam problem bo w moim zetorze woda nie jest wypychana do nagrzewnic.Sprawdziłem wszystko pompe, termostat, nawet zalewałem nagrzewnice od góry ale woda się cofała i wylewała chłodnicą. Może ktoś wie co jest grane??? Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

W zetorku 7211 też miałem pare razy ztym problemy i tak:

1/Raz po założeniu nowej pompy pare lat temu oczywiście jakiejś polskiej bo wtedy ciężko było jeszcze o oryginalne pompy wirnik kręcił się lużno na wałku co jest normalnie nie do uwierzenia ale jak pisałeś to pompe sprawdziłeś

2/Termostat musi być i to sprawny najlepiej polecam WAHLER 78 stopni takie były zakładane oryginalnie

3/Sprawdż drożność chłodniczek tzn czy jest obieg na większych obrotach takich ok 1500 zdejmij jeden z węży ten co nachodzi na rurke od pompy wodnej.Raz miałem zawalone te przewody stalowe co idą w profilu kabiny na góre.Tak się dzieje po kilkunastu latkach szczególnie jak się jeżdzi na wodzie.A na dodatek jak się jeszcze wleje póżniej płyn to już całkiem d*pa bo płyn jakby nie było ma tam jakieś własności czyszczące no i wiadomo co za tym idzie.Wszelaki syf jest tłoczony i zostaje w chłodniczkach.Bo zawór ogrzewania mam nadzieje że masz otwarty.Bo w tej wersji kabiny z dwoma nagrzewniczkami często te linki sie urywały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Z pompą wodną miałem identyczne zdarzenie jak @Filemon2 i również proponuję sprawdzić drożność nagrzewnic.

Wyjaśnij jak wlewając wodę od góry wylewała się chłodnicą? Gdzie termostat i korek?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bialy1984    0

A odpowietrzałeś nagrzewnicę. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 5011 jest przewodzik od nagrzewnicy, który schodzi w lewym słupku i na końcu jest śrubka do odpowietrzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

A czy nie zamieniłeś przypadkiem przewodów które doprowadzają płyn?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Jak wszystko jest ok. to sprawdź drożność tych nagrzewnic.

Jak masz możliwość to do przewodu zasilającego podepnij wąż z wodą i zobacz co i ile wylatuje z powrotnego.

Według instrukcji ani w praktyce nie ma potrzeby odpowietrzać tego układu tylko należy pamiętać o otwartym kraniku przy ewen. wymianie.

Coś podobnego było już tu poruszane.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    31

A tego zetora jak długo już masz?

W pierwszym poście piszesz że sprawdziłeś wszystko min. pompę a tu teraz piszesz że z pompy woda nie wychodzi na nagrzewnicę?

Może otwór zaszedł kamieniem? Bo woda powinna sie z tej rurki wylewać.

A co do termostatu skąd wiesz że jest dobry ?

Jeśli wszystko jest "drożne " to nie ma opcji -musi działać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tylko że w zetorku to jest taka dziwna sytuacja którą niedokońca rozumiem prawdemówiąc.Bo na wolych obrotach jak się ściągne węża tego niby powrotnego do pompy to z pompy przypływa płyn.A gdy zwiększymy obroty ustaje.Zresztą w Ursusie 914 jest tak samo.Ale prawidłowo jest to powrót a z głowicy dopływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

A jak się miewa zawór nagrzewnicy, nie stanął w poz. zamknięte? Nie sugeruj się położeniem dźwigni, gdy linka lub zawór będą zapieczone to dźwignią można było ruszać ponieważ drut się zginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

W moim przypadku winowajcą okazał się termostat (a raczej jego brak), ale płyn zaczyna krążyć dopiero na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

W jaki sposob powinny byc prawidlowo podlaczone nagrzewnice jesli sa dwie? Z glowicy do tej na dole, nastepnie na góre i powrot do pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.