Skocz do zawartości
dapan123

Dlaczego woda niedochodzi do nagrzewnic w Zetorze 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
dapan123    0

Witam.

Mam problem bo w moim zetorze woda nie jest wypychana do nagrzewnic.Sprawdziłem wszystko pompe, termostat, nawet zalewałem nagrzewnice od góry ale woda się cofała i wylewała chłodnicą. Może ktoś wie co jest grane??? Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

W zetorku 7211 też miałem pare razy ztym problemy i tak:

1/Raz po założeniu nowej pompy pare lat temu oczywiście jakiejś polskiej bo wtedy ciężko było jeszcze o oryginalne pompy wirnik kręcił się lużno na wałku co jest normalnie nie do uwierzenia ale jak pisałeś to pompe sprawdziłeś

2/Termostat musi być i to sprawny najlepiej polecam WAHLER 78 stopni takie były zakładane oryginalnie

3/Sprawdż drożność chłodniczek tzn czy jest obieg na większych obrotach takich ok 1500 zdejmij jeden z węży ten co nachodzi na rurke od pompy wodnej.Raz miałem zawalone te przewody stalowe co idą w profilu kabiny na góre.Tak się dzieje po kilkunastu latkach szczególnie jak się jeżdzi na wodzie.A na dodatek jak się jeszcze wleje póżniej płyn to już całkiem d*pa bo płyn jakby nie było ma tam jakieś własności czyszczące no i wiadomo co za tym idzie.Wszelaki syf jest tłoczony i zostaje w chłodniczkach.Bo zawór ogrzewania mam nadzieje że masz otwarty.Bo w tej wersji kabiny z dwoma nagrzewniczkami często te linki sie urywały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Z pompą wodną miałem identyczne zdarzenie jak @Filemon2 i również proponuję sprawdzić drożność nagrzewnic.

Wyjaśnij jak wlewając wodę od góry wylewała się chłodnicą? Gdzie termostat i korek?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bialy1984    0

A odpowietrzałeś nagrzewnicę. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 5011 jest przewodzik od nagrzewnicy, który schodzi w lewym słupku i na końcu jest śrubka do odpowietrzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

A czy nie zamieniłeś przypadkiem przewodów które doprowadzają płyn?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Jak wszystko jest ok. to sprawdź drożność tych nagrzewnic.

Jak masz możliwość to do przewodu zasilającego podepnij wąż z wodą i zobacz co i ile wylatuje z powrotnego.

Według instrukcji ani w praktyce nie ma potrzeby odpowietrzać tego układu tylko należy pamiętać o otwartym kraniku przy ewen. wymianie.

Coś podobnego było już tu poruszane.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    26

A tego zetora jak długo już masz?

W pierwszym poście piszesz że sprawdziłeś wszystko min. pompę a tu teraz piszesz że z pompy woda nie wychodzi na nagrzewnicę?

Może otwór zaszedł kamieniem? Bo woda powinna sie z tej rurki wylewać.

A co do termostatu skąd wiesz że jest dobry ?

Jeśli wszystko jest "drożne " to nie ma opcji -musi działać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tylko że w zetorku to jest taka dziwna sytuacja którą niedokońca rozumiem prawdemówiąc.Bo na wolych obrotach jak się ściągne węża tego niby powrotnego do pompy to z pompy przypływa płyn.A gdy zwiększymy obroty ustaje.Zresztą w Ursusie 914 jest tak samo.Ale prawidłowo jest to powrót a z głowicy dopływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

A jak się miewa zawór nagrzewnicy, nie stanął w poz. zamknięte? Nie sugeruj się położeniem dźwigni, gdy linka lub zawór będą zapieczone to dźwignią można było ruszać ponieważ drut się zginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

W moim przypadku winowajcą okazał się termostat (a raczej jego brak), ale płyn zaczyna krążyć dopiero na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

W jaki sposob powinny byc prawidlowo podlaczone nagrzewnice jesli sa dwie? Z glowicy do tej na dole, nastepnie na góre i powrot do pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.