Skocz do zawartości
dapan123

Dlaczego woda niedochodzi do nagrzewnic w Zetorze 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
dapan123    0

Witam.

Mam problem bo w moim zetorze woda nie jest wypychana do nagrzewnic.Sprawdziłem wszystko pompe, termostat, nawet zalewałem nagrzewnice od góry ale woda się cofała i wylewała chłodnicą. Może ktoś wie co jest grane??? Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

W zetorku 7211 też miałem pare razy ztym problemy i tak:

1/Raz po założeniu nowej pompy pare lat temu oczywiście jakiejś polskiej bo wtedy ciężko było jeszcze o oryginalne pompy wirnik kręcił się lużno na wałku co jest normalnie nie do uwierzenia ale jak pisałeś to pompe sprawdziłeś

2/Termostat musi być i to sprawny najlepiej polecam WAHLER 78 stopni takie były zakładane oryginalnie

3/Sprawdż drożność chłodniczek tzn czy jest obieg na większych obrotach takich ok 1500 zdejmij jeden z węży ten co nachodzi na rurke od pompy wodnej.Raz miałem zawalone te przewody stalowe co idą w profilu kabiny na góre.Tak się dzieje po kilkunastu latkach szczególnie jak się jeżdzi na wodzie.A na dodatek jak się jeszcze wleje póżniej płyn to już całkiem d*pa bo płyn jakby nie było ma tam jakieś własności czyszczące no i wiadomo co za tym idzie.Wszelaki syf jest tłoczony i zostaje w chłodniczkach.Bo zawór ogrzewania mam nadzieje że masz otwarty.Bo w tej wersji kabiny z dwoma nagrzewniczkami często te linki sie urywały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Z pompą wodną miałem identyczne zdarzenie jak @Filemon2 i również proponuję sprawdzić drożność nagrzewnic.

Wyjaśnij jak wlewając wodę od góry wylewała się chłodnicą? Gdzie termostat i korek?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bialy1984    0

A odpowietrzałeś nagrzewnicę. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w 5011 jest przewodzik od nagrzewnicy, który schodzi w lewym słupku i na końcu jest śrubka do odpowietrzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

A czy nie zamieniłeś przypadkiem przewodów które doprowadzają płyn?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Jak wszystko jest ok. to sprawdź drożność tych nagrzewnic.

Jak masz możliwość to do przewodu zasilającego podepnij wąż z wodą i zobacz co i ile wylatuje z powrotnego.

Według instrukcji ani w praktyce nie ma potrzeby odpowietrzać tego układu tylko należy pamiętać o otwartym kraniku przy ewen. wymianie.

Coś podobnego było już tu poruszane.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    26

A tego zetora jak długo już masz?

W pierwszym poście piszesz że sprawdziłeś wszystko min. pompę a tu teraz piszesz że z pompy woda nie wychodzi na nagrzewnicę?

Może otwór zaszedł kamieniem? Bo woda powinna sie z tej rurki wylewać.

A co do termostatu skąd wiesz że jest dobry ?

Jeśli wszystko jest "drożne " to nie ma opcji -musi działać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

bo na pompie masz powrót (to i woda nie poleci) a zasilanie jest na kolektorze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tylko że w zetorku to jest taka dziwna sytuacja którą niedokońca rozumiem prawdemówiąc.Bo na wolych obrotach jak się ściągne węża tego niby powrotnego do pompy to z pompy przypływa płyn.A gdy zwiększymy obroty ustaje.Zresztą w Ursusie 914 jest tak samo.Ale prawidłowo jest to powrót a z głowicy dopływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dapan123    0

Bo według mechanika w pompie jest wszystko ok A termostat przełożyłem do drugiego zetora i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

A jak się miewa zawór nagrzewnicy, nie stanął w poz. zamknięte? Nie sugeruj się położeniem dźwigni, gdy linka lub zawór będą zapieczone to dźwignią można było ruszać ponieważ drut się zginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

W moim przypadku winowajcą okazał się termostat (a raczej jego brak), ale płyn zaczyna krążyć dopiero na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

W jaki sposob powinny byc prawidlowo podlaczone nagrzewnice jesli sa dwie? Z glowicy do tej na dole, nastepnie na góre i powrot do pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Majes897
      Witam, mam problem z wyjęciem wtrysków w zetorze 7745. Jeden wtrysk ładnie wyszedł, następne 3 wg nie chcą się ruszyć. Psikaliśmy wd-40 lecz nadal nic nie ruszyło. Macie jakiś dobry pomysł na wyjęcie ?
       
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez toobek
      Witam. Mam pytanie czy w Zetorze 7211 filtr paliwa powinien być podwójny czy pojedynczy? I czy powinny do niego iść rurki czy wężyki? Dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez woj_gothic
      Witam.

      Zakupiłem ciągnik, po niedługim czasie okazało się, że do remontu. No ale nic.... trzeba zrobić -będzie na lata.

      Głowice, pompa wał+blok poszły do regeneracji.

      Zrobiłem listę rzeczy do kupienia no i zaczynam dzwonić. Problem się stał w momencie jak przyszło do kupienia zestawu naprawczego tłoka . tj. tuleja tłok pierścienie . Dzwonie do różnych sklepów/firm o cene a tam rozbieżność o 200 zł na cylider.
      Jedni mają oryginał za 400 zł a inni oryginał za 220 zł . Teraz pytanei do was . O co tu chodzi ? Brać zestawy za 220 czy za 400 zł.Nie chcę wydać worka pieniędzy nie potrzebnie, ale też nie chcę komuś do kieszeni dać prawie tysiaka za nic.

      Druga sprawa to turbina.Moja nie nadaje się do regeneracji. Pytanie jakie turbiny do tego modelu podchodza aby koszta były normalne . Turbina oryginalna którą miałem to SCHWITZER 2 numer 311422 i za taką bądź też zamiennik niektórzy wołają po 2000 zł ....

      Bardzo prosze o szybką odpowiedź bo musze na dniach kupować części a nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić .
    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
×