News
Jarecki21

Wymiana sprzętu na nowy w ramach gwarancji

Polecane posty

Jarecki21    20

A co w przypadku, gdy maszyna posiada wady konstrukcyjne uniemożliwiające bezawaryjne użytkowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    20

Mam jeszcze takie pytania:

1. Jak to jest z gwarancją na elementy wymienione w maszynie na nowe w okresie gwarancji? Okres gwarancji na ten element zaczyna się od nowa? Jak to wygląda, gdy nowy element/część została przez producenta zmodernizowany?

2. Czy jest jakiś bat/paragrafy na gwaranta, który nie chce usunąć wad produktu mimo formalnych zgłoszeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kazoo    5

W tym wydaniu topagrar jest opisane jak przebiegał zwrot pieniędzy za wadliwy rozrzutnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tym rozrzutnikiem to przeboje mieli... w gazecie ta sprawa jest opisana bardzo łagodnie. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    709

Przypadek z sąsiedniej wioski.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    20

No to znalazłem paragraf:

http://www.kodeks-cywilny.pl/581.html

Zalecam również wszelkie zgłoszenia usterek jak i naprawy dokonywać w sposób formalny. Bo siłę i jakość współpracy z dealerem poznaje się wówczas, gdy pojawiają się problemy, a nie jak wszystko jest ładnie, pięknie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

Witam ,mama problem z Deutzem AGROFARMEM 410GS jest jeszcze miesiąc gwarancji a od nowości wyświetla się na panelu błąd związany z potencjometrem oraz rozłącza napęd w czasie jazdy.Serwis naprawiał już kilkanaście razy tą usterkę - kalibrowali sprzęgło wymieniali trzy razy potencjometr,jakieś lewe kable zasilające podłączali właśnie maja go drugi raz zabrać do siebie na wymianę części instalacji.

Mnie już ten wadliwy produkt irytuje ,a miał być ciągnikiem moich marzeń...

Oczywiście od chyba dwóch miesięcy domagam się wymiany ciągnika na nowy, ale oczywiście sprzedawca nie chce tego uczynić .Przysłał mechanika z Lublina a on też tego nie potrafi naprawić.Błąd T64 który się wyświetla łatwo udowodnić bo jest w komputerze ale przypadłość z rozłączaniem napędu już nie.Serwisant z Lublina(nazwiska i imienia nie podaję żeby ktoś nie miał jakiś pretensji)zapewnia ze SDF dba o swoich klientów i po gwarancji naprawiają usterkę która pojawiała się w czasie jej trwania nieodpłatnie ale ja w te bajki nie wierze.

Jedno jest pewne że zawiodłem się produktem firmy DEUTZ-FAHR a na ich stronie internetowej pisze wyraźnie że zadowolenie klienta jest rzeczą najważniejszą.

Proszę was forumowiczów o radę jak wymóc na sprzedawcy wymianę ciągnika na nowy wolny od wad dodam jeszcze że wymieniano w nim trzy razy wentylatory w kabinie i sprężarkę powietrza po zimie bo miała mikropęknięcie i olej leciał , zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego z decyzji producenta oraz dwa razy pompę hydrauliczną podnośnika a i tak pług obrotowy 4 na kołku czyli taki średniej ciężkości ok 1100-1200 kg ledwie podnosi jak jest rozgrzany olej.Czyli krótko mówiąc to prawie nowy a szrot.

Edytowano przez zizuza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    20

Jeżeli masz całość wymian udokomentowaną to proponuję:

1. Ostateczne pismo do dealera z żądaniem zwrotu pieniędzy.

Jeżeli się nie zgodzi to:

2. Poszukaj jakiegoś rzeczoznawcę, który by poprowadził sprawę, najlepiej z polecenia.

3. Zainteresuj sprawą prasę rolniczą (Top Agrar itp.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

dzięki - Jarecki21.

Zwrot pieniędzy nie wchodzi w grę bo ciągniki mocno podrożały od kwietnia 2011 bo wtedy zamawiałem u dealera,a poza tym kupowałem go na PROW a sami wiecie jakie w ARMiRze jest tempo rozpatrywania wszystkich zmian..

Jak do końca gwarancji nie naprawią to zadzwonię do Poradnika Rolniczego może się zainteresują sprawą.

Gdyby to u Niemca czy Francuza tak się posypał to od razu by wymienili i pewnie sprzedali Polakowi jako po pokazowy bez gwarancji pełno takich na allegro ale klient pierwotny był by zadowolony.

Edytowano przez zizuza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    709

Możesz jeszcze szukać pomocy u Rzecznika Praw Obywatelskich, w sieci znajdziesz gdzie się znajduje dla twojego miejsca zamieszkania.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzy    0

witam, mama ten sam problem co zizuza.w lipcu tego roku kupiłem agrofarma 410 i od nowości wyswietla mi sie bład t 64.serwisant wymienił mi już 2 potencjometry i błąd nadal jest.podczas trzeciej próby usunięcia błędu serwisant zadzwonił do fabryki w Lublinie i powiedzieli mu że to wina użytkownika.okazuje się że zbyt długo trzymam pedał sprzęgła.bardzo mnie to ubawiło no bo w końcu do czego on jest.zastanawiam się co będzie jeśli założę do niego tura gdzie pedału sprzęgła trzeba używać non stop.jeszcze nie poradziliśmy sobie ze wspomnianym sprzęgłem a już pokazują się nowe usterki.od jakiegoś czasu rozłącza mi napęd i niby mam wrzucony bieg i załączony rewers a ciągnik jest jakby na luzie.komplenie nie wiem o co w tym chodzi a i serwisant próbuje pomóc ale nie wie co z tym zrobić.może ktoś wie coś na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Kilka lat temu sąsiad kupił belownicę która ciągle się psóła to fabryka wymieniła na nową i sąsiad był bardzo szczęśliwy do czasu aż po spawie się nie zorientował że to ta sama tylko na nowo pomalowana i odpicowana ;[

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raf08ca
      Dzień dobry,  
      mam faktury za paliwo od sierpnia 2019 do stycznia 2020 - jaki ma wpisać rok i miesiąc na wniosku 
      oraz gdzie dokładnie znajdę informację o posiadaniu użytków rolnych (dokładna informacja)
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez sumek666
      Jak kształtują się ceny nieruchomości i działek rolnych w Waszych okolicach? Może planujecie zakup gruntów w tym roku? A może udało Wam się sprzedać jakieś grunty?
      Zapraszam do dyskusji o cenach i możliwości zakupu ziemi w Polsce i za granicą.
      Kontynuacja tematu:
       
    • Przez karol
      Zapraszam do wypowiadania się na temat prowadzenia rozrachunków z tytułu VAT w gospodarstwach rolnych. Jakie są Wasze doświadczenia?
    • Przez axe300
      Witam
      W styczniu podpisałem z dealerem zamówienie na maszynę (specyfikacja).
      Maszyna przyjechała zgodna z zamówieniem, ale z wadami fabrycznymi. Tzn Korozja, niedomalowane elementy, brak wszystkich podkładek które są uwzględnione z instrukcji, skorodowany ocynk. Na dodatek mocowanie dolne TUZ jest źle wykonane. Otwór na sworzeń 3/2kat ma znaczny luz (błąd wykonania) - po drugiej stronie tego nie ma. Wszystko zgłosiłem do fabryki (tak to ten sam producent bo u Rolnika z Hollywood). Zarządzałem wymiany maszyny na nową wolną od wad. Bo w siewniku od nich farba schodzi i nie tylko... 

      Pytanie czy w takiej sytuacji mogę nie opłacić FV za maszynę z powodu wad? Jak opłacę to będę się z nimi bujał a tak będą mieć presje żeby dostarczyć normalną maszynę.  Rozumiem że jest to błąd ludzki ale płacąc takie pieniądze nie mam zamiaru dostawać bubel! Jakie jest wasze zdanie?
    • Przez jaroWM
      https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/pieszkowo-rolnik-na-skraju-bankructwa-sciga-go-komornik/yrfx9l8#slajd-3
       
      spójrzcie, jak rolnika z moich okolic  w konia zrobił pewien producent sprzętu rolniczego. chłop nie dość, że nie ma paszowozu, to ma jeszcze komornika na karku...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj