odyniec

Odpalanie Władimirca w mrozie -10 a-20 stopni

Polecane posty

st220    20

Znajomy który wypróbował już wiele samostartów, mówi że najlepiej działą zwykły Plak do czyszczenia desek rozdzielczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Ja do swojego władka kupiłem rozrusznik z przekładnią i wszystkim polecam w sobote było -17 i zapalił bez najmniejszych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Denaturat leje się by związał wodę, na rozrzedzenie depresatory, nafta, benzyna.

NIGDY NIE NALEŻY DODAWAĆ NAFTY,

Nafta ma właściwości zacierające , nie wolno jej dodawać do paliwa ani do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruda    0

ja ma wladymirca i mam problem z odpaleniem go przy mrozie ponizej 0 wogule nichce krecic rozrusznik jak na krutko chce zapalic to rozrusznik kreci ale bediks niezaskoczy i nw co sie dzieje jak temperatura jest powyzej0 to wtedy rozrusznik kreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

mój pali do -19*C za pierwszym obrotem,a jak mu się nie chce przy -20*C to palnik albo nagrzewnica w kolektor i nie ma ch*** we wsi żeby nie zapalił ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Sąsiad kiedy miał T 25 założył mu rozrusznik z przekładnią i na mrozy nie było bata - zapalał zawsze. Lecz kiedyś przy -27 po zapaleniu nie spojrzał na zegar od ciśnienia oleju i zatarł silnik.Lał do ruska superol a ten przy tak niskiej temperaturze jest jak smar i pompa nie dała rady zassać , po kilku minutach pracy na sucho zatarł się na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

ja ma wladymirca i mam problem z odpaleniem go przy mrozie ponizej 0 wogule nichce krecic rozrusznik jak na krutko chce zapalic to rozrusznik kreci ale bediks niezaskoczy i nw co sie dzieje jak temperatura jest powyzej0 to wtedy rozrusznik kreci

Pytanie jak odpalasz na krótko, łączysz które śruby na rozruszniku? Bo jak ci nie zazębia to coś mi się wydaje że nie te łączysz.

Jeżeli temperatura spada a ty nie możesz odpalić to wina może leżeć po stronie akumulatora(rozładowany, stary), przy niższej temperaturze spada jego wydajność,Przewody jak ich łączenia(klemy). Kuleć może również i rozrusznik, wytarte tulejki powodują koszenie się wirnika i on sam stawia duże opory, oraz złe przyleganie szczotek do komutatora. A to wszystko przy mrozie się ujawnia, jak ciepło będzie jeszcze palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Na bank to będzie wina rozrusznik-akumulator ogólnie z elektryka coś nie halo. Ja mamnowy rozrusznik ale aku już do wywalenia nawet obrotu nie wykona :huh:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu1991    0

Jakoś w swoim władku nie mam problemu z odpaleniem, aku już mam dobrych kilka lat stoi w garażu. Jak były te duże mrozy ponad 25stopni to rozpalałem go na dwa razy raz grzałem święcę i kręciłam na odprężniku niech go trochę rozbuja bo zimny. Potem za drugim razem już chwila na odprężniku i zapalił. Rozrusznik mam org i już swoje przeżył, ale nie mam problemu z odpaleniem. Jak bym miał lać wodę do ciągnika to bym chyba wolał płynem zalać (fakt ciężej jest zapalić) w moich warunkach nieraz odpalam ciągnik w zimę około 4-5 razy dziennie. A powracając do tematu idę go odpalić bo muszę bele przywieść hehe;)

Pozdro dla posiadaczy władków;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Przydał by sie do ruska taki silnik spalinowy jak by na wom założyć :) Cos jak w DT tylko uniwersalny. Nie głupie by było


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.Moj władek ma rozrusznik z przekładnią czeski.

Do tego dwuletni akumulator 88ah.wczoraj przy -12 zapalił od strzała,bez zadnych tam odprężników,

samostartów.Pompa wtryskowa nie ruszana od nowości,6700mth.Ciągnik ma 23 lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba1221    12

U mnie obydwa palą na dotyk.Chodz raz jak było -20 zgasiłem, po chwili chciałem odpalić i obrucić nie mogł, podpompowalem pompką paliwo i odrazu zakręcił i złapał, ciekawe czemu heh.

Edytowano przez kuba1221

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek82    0

Mój też pali teraz przy każdym mrozie ale w końcu nowy akumulator jest, w tamtym roku jak nie chciał zapalić przy wielkich mrozach to podgrzewałem mu miskę olejową ale teraz nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter83    0

UrsusCzesio ogólnie nie głupie to by było ale jak w przypadku mojego Władzia to mogą być mrozy i odpala.Ale zauważyłem ze akumulatory to podstawa.Jak obróci 2 razy wałem to odpali na bank.Ale jak by miał jakieś podgrzewanie w misce olejowej to wtedy nawet akumulatory nie musza być nówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Ja swojego palę w mrozy bez niczego rozrusznik z przekładnią litewskiej firmy Jubana jeden obrót na odprężniku i potem Władziu chodzi jak rakieta :P Świecę mało kiedy grzeje chyba że duże mrozy :):)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

U mnie rusek jest rzadko w zimie odpalany więc akumilatory na zimę wyjmuję. Gdy trzeba go odpalić, montuję akumulatory, w tym czasie opalarka grzeje miskę olejową, później trochę ciepłego powietrza w dolot, odpręźnik i pali, nie używam świecy żarowej, rozrusznik Jubana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Ja z kolei brzydzę się odprężnikiem,on służy do awaryjnego gaszenia silnika.Świeca żarowa trochę pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Że nie zrobiłem filmiku jak mój pali w mrozy. I bez żadnej świecy, bez żadnego podgrzewania(chociaż mam grzałkę w misie olejowej). Mam rozrusznik szybkoobrotowy dobry akumulator i musi zapalić. Odpalał nawet powyżej -20 bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

W czasie dużych mrozów najlepszy pomocnik to taki palnik http://www.pomet-wro...3d3fb&cms_id=10

Podgrzewam miskę olejowa,filtry,zdejmuję rurę od filtru powietrza i daję ogień w kolektor,musi zapalić.

 

To chyba często w zimie Ci nie jest władek potrzebny. Mi by się znudziło grzać miskę olejową opalarką i zdjemować rurkę od filtra. Już bym wolał grzałkę podłączyć do misy a w kolektorze świeca płomieniowa i nie trzeba grzebać na mrozach. Ale jak komuś trzeba tylko raz na tydzień dwa to nie jest to uciążliwe. Ale codziennie lub co drugi dzień to jak dla mnie męka :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Ciągnik palę co drugi dzień.Takie środki pomocnicze robię gdy temperatura przekracza minus 15.Przy minus 10 pali od strzała,bez

żadnego rechtania na wyprężniczku.Magneton plus centra futura 72Ah mają kopa

Całe grzanie palnikiem trwa około minuty i nie zabiera prądu...

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Witam!

Wygląda na to, ze mój zdezelowany Władek najlepiej palił przy -21 (niżej nie próbowałem)

Mam 2 aku ZAP 12v 125Ah 690A równolegle i rozrusznik R11a od C360. Jako pomoc tylko opalarka elektryczna. Kiedyś używałem samostartu, ale od poprzedniej zimy przstałem go używać, bo już 3 lata jeżdżę z przegwizdem spod którejś głowicy :lol: teraz jest tak mocny, że strach psikac czymkolwiek w dolot...

dam 2 filmy z palenia. pierwszy bez niczego, a drugi z opalarką (nie nagrywałem przy -20, bo aparat nie chciał sie włączać przy takiej temp :lol:)

 

Bez opalarki to tylko przewijał kompresje jak głupi, a nie chciał załapać.....

 

http://www.youtube.com/watch?v=nLCyDASlHbw

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Z77jzrq3ZY

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Ten przedmuch to spróbuj usunąć.Może ci się uda przy pomocy pasty do zaworów dotrzeć.

Gorące powietrza bardzo pomaga zimą,ja wspomagam palnikiem na gaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj