Zaloguj się, aby obserwować  
rappek4

john deere 6510 problem ze skrzynią biegów (elektronika)

Polecane posty

rappek4    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    159

witam

 

my w zeszłym roku mieliśmy podobny problem - tylko że w modelu 8200 - przyczyną było uszkodzenie cewki elektromagnetycznej odpowiedzialnej za sterowanie skrzynią biegów


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

A sprawdziłeś na początek czy coś sie nie stało z wyłącznikiem do hamulca postojowego ?


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Kolego jedyne co to możesz zobaczyć wtyczki u dołu skrzyni od elektrozaworów czy kontaktują oraz dobrze było by sprawdzić dwignię rewersu czy rozłącza neutral a tak najprościej to by było trzeba odczytać kody diagnostyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

Hej

szukam miejsca gdzie pojawia się prąd, kiedy wybieramy bieg wsteczny.

Chodzi o to ze chcę podłączyć sygnalizator dzwiękowy jazdy do tyłu.

Chcemy zrobić coś takiego jak jest w kombajnach i innych duzych maszynach - maszyna zaczyna pikać w momencie kiedy jedzie do tyłu - chodzi tutaj o względy bezpieczeństwa.

Ktoś z was próbował coś takiego montować?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Nieznam mechanizmu zmiany biegów ale mozna to zrobić na kontraktronie- magnes - na dzwigni montujemy magnes -przy odpowiednim połozeniu dzwigni magnes przełaczy kontraktron -zwiera zasilanie do masy -podobna zasada jak czujnik oleju w C-330

 

Sygnalizator podpinasz pod zasilanie jeden kabel + a druga końcówka poprzez kontraktron zwierny podaje minus-mase i wtedy właczy sie sygnalizator Musiałbym widziec fotkę zmiany biegów w tym ciagniku.

 

Robiłem komuś w C-330 -podobnie ale zamontowałem włacznik w skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    6

Tylko że tu biegi wsteczne włącza się rewersem a nie dźwignią biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Jak jest rewers elektrohydrauliczny to można się wpiąć w kabel od ów wstecznego, bezpośrednio albo przez przekaźnik zależy ile prądu pobiera brzęczyk. Ja tak mam zrobione w ładowarce tylko u mnie się halogen na dachu zapala jak cofam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

rewers jest przy kierownicy wiec to raczej elektrohydrauliczny, muszę więc poszukać który kabel odpowiada za wsteczny


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rewers jest hydrauliczny sterowany linką. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

na jutro mam zamówiony serwis więc się dopytam chłopaka


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

mam brzęczyk w weidemannie ale odłączyłem na samym początku, za bardzo denerwujący dzwiek, w budynku nie do wytrzymania.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Nie słyszałem, aby któryś z producentów cięgników montował coś takiego bo i po co, skoro z ciagnika jest doskonała widoczność do tyłu oraz oświetlenie robocze na tył. Było by to pikanie trochę irytujące na polu. Zresztą kodeks ruchu drogowego nie wymaga tego od producentów ciągników rolniczych, a jedynie od samochodów ciężarowych gdzie są tzw. martwe pola widoczności.

A prądu nie szukaj bo go nie znajdziesz.

 

W razie czego jest zawsze klakson jeśli ktoś podchodzi pod koła.

 

W dominatorze zamontowałem wyłącznik krańcowy który jest uruchamiany cięgnem przy skrzyni przy włączeniu wstecznego biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

ale szeryf chce aby pikało kiedy cofa, on widzi co się dzieje wokoł ale bardzo czesto osoby - gapie nie widzą ze cofa, szczegoolnie jak trzeba spiąć jakies przyczepy albo cos - tu nie chodzi o bezpieczeństow kierowcy ale o bezpieczeństwo osob postronnych


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

a co klima ma ze wstecznym wspolnego?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukasMielec    0

Naprawiłeś ?? (to samo co stało sie u mnie-równiez z dnia na dzień)

Pozdrawiam.

Edytowano przez LukasMielec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj