Zaloguj się, aby obserwować  
rappek4

john deere 6510 problem ze skrzynią biegów (elektronika)

Polecane posty

rappek4    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    157

witam

 

my w zeszłym roku mieliśmy podobny problem - tylko że w modelu 8200 - przyczyną było uszkodzenie cewki elektromagnetycznej odpowiedzialnej za sterowanie skrzynią biegów


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

A sprawdziłeś na początek czy coś sie nie stało z wyłącznikiem do hamulca postojowego ?


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal3113    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Kolego jedyne co to możesz zobaczyć wtyczki u dołu skrzyni od elektrozaworów czy kontaktują oraz dobrze było by sprawdzić dwignię rewersu czy rozłącza neutral a tak najprościej to by było trzeba odczytać kody diagnostyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1658

Hej

szukam miejsca gdzie pojawia się prąd, kiedy wybieramy bieg wsteczny.

Chodzi o to ze chcę podłączyć sygnalizator dzwiękowy jazdy do tyłu.

Chcemy zrobić coś takiego jak jest w kombajnach i innych duzych maszynach - maszyna zaczyna pikać w momencie kiedy jedzie do tyłu - chodzi tutaj o względy bezpieczeństwa.

Ktoś z was próbował coś takiego montować?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    5

Nieznam mechanizmu zmiany biegów ale mozna to zrobić na kontraktronie- magnes - na dzwigni montujemy magnes -przy odpowiednim połozeniu dzwigni magnes przełaczy kontraktron -zwiera zasilanie do masy -podobna zasada jak czujnik oleju w C-330

 

Sygnalizator podpinasz pod zasilanie jeden kabel + a druga końcówka poprzez kontraktron zwierny podaje minus-mase i wtedy właczy sie sygnalizator Musiałbym widziec fotkę zmiany biegów w tym ciagniku.

 

Robiłem komuś w C-330 -podobnie ale zamontowałem włacznik w skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    6

Tylko że tu biegi wsteczne włącza się rewersem a nie dźwignią biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Jak jest rewers elektrohydrauliczny to można się wpiąć w kabel od ów wstecznego, bezpośrednio albo przez przekaźnik zależy ile prądu pobiera brzęczyk. Ja tak mam zrobione w ładowarce tylko u mnie się halogen na dachu zapala jak cofam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1658

rewers jest przy kierownicy wiec to raczej elektrohydrauliczny, muszę więc poszukać który kabel odpowiada za wsteczny


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rewers jest hydrauliczny sterowany linką. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1658

na jutro mam zamówiony serwis więc się dopytam chłopaka


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

mam brzęczyk w weidemannie ale odłączyłem na samym początku, za bardzo denerwujący dzwiek, w budynku nie do wytrzymania.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Nie słyszałem, aby któryś z producentów cięgników montował coś takiego bo i po co, skoro z ciagnika jest doskonała widoczność do tyłu oraz oświetlenie robocze na tył. Było by to pikanie trochę irytujące na polu. Zresztą kodeks ruchu drogowego nie wymaga tego od producentów ciągników rolniczych, a jedynie od samochodów ciężarowych gdzie są tzw. martwe pola widoczności.

A prądu nie szukaj bo go nie znajdziesz.

 

W razie czego jest zawsze klakson jeśli ktoś podchodzi pod koła.

 

W dominatorze zamontowałem wyłącznik krańcowy który jest uruchamiany cięgnem przy skrzyni przy włączeniu wstecznego biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1658

ale szeryf chce aby pikało kiedy cofa, on widzi co się dzieje wokoł ale bardzo czesto osoby - gapie nie widzą ze cofa, szczegoolnie jak trzeba spiąć jakies przyczepy albo cos - tu nie chodzi o bezpieczeństow kierowcy ale o bezpieczeństwo osob postronnych


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1658

a co klima ma ze wstecznym wspolnego?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukasMielec    0

Naprawiłeś ?? (to samo co stało sie u mnie-równiez z dnia na dzień)

Pozdrawiam.

Edytowano przez LukasMielec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez glwoj
      Witam, mam problem z prawidłowym podłączeniem  rozdzielacza od tura (Emily TP5) do JD 6410. Rozdzielacz ma 3 przewody( Zasilanie, Powrót, Load Sense) i jest to rozdzielacz dwusekcyjny na joystick i linki. Podpiąłem go jak na zdjęciu i tur działa bardzo wolno (pompa hydrauliczna się nie wzbudza), gdy ruszam kierownicą tur działa chwilowo szybciej. Po założeniu kostki (AL161388) tzw PowerBeyond w ciągniku nie mam wspomagania, podnośnik działa normalnie, a czy tur działa dobrze jeszcze nie zdążyłem sprawdzić. Wie ktoś może co kupić lub jak to połączyć żeby zaczęło działać jak należy???


    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez Lukaszmis
      Witam, jaki może być problem niedziałającej blokady w JD6210? Po wciśnięciu przycisku zaczynają mrugać kontrolki ostrzegawcze - blokada nie działa. 
    • Przez Lukaszmis
      Cześć, ma ktoś może serwisówkę do serii 6010 i chciałby się odpłatnie podzielić? 

    • Przez KarPap
      Witam. Mam ostatnio taki problem, który występuje sporadycznie. Mianowicie gdy ciagnik się juz rozgrzeje to podczas jazdy TLS potrafi zgłupieć i podnieść ciągnik na maksa nie rozłączając hydrauliki tj. słychać jak cały czas pompuje tls-a do góry i nie odcina. Z czasem odetnie i wszystko wróci do normy tzn. ustawi się na pozycję środkowa. Bywa też i tak że, odetnie i w grupie SFA wywali błąd 062. Ciekawe jest to że, gdy zaczyna pompować to dzieje się to podczas jazdy gdy się zatrzymam oś jest nadal w górze ale pompowanie ustaje. Gdy ruszę znów to samo. Czujnik położenia TLS jest nowy i skalibrowany akumulatory tez nowe i napełnione odpowiednio azotem. Mam jakieś swoje podejrzenia ale może ktoś mial cos podobnego i podrzuci jakiś pomysł? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj