Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rappek4

john deere 6510 problem ze skrzynią biegów (elektronika)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rappek4    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

witam

 

my w zeszłym roku mieliśmy podobny problem - tylko że w modelu 8200 - przyczyną było uszkodzenie cewki elektromagnetycznej odpowiedzialnej za sterowanie skrzynią biegów


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

A sprawdziłeś na początek czy coś sie nie stało z wyłącznikiem do hamulca postojowego ?


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal3113    0

Posiadam John deera 6510 z 1999r. COś sie stało z biegam jak rączka od wbijania luzu i jazdy do tyłu i do przodu jest na luzie świeci zielona litera N tak jak powinno być, natomiast jak wciskam ją aby jechać to zaczyna pikać choć jest wbity bieg i włączona rączka ciągnik stoi,a gdy jest na luzie nie pika i jest tak jak powinno być tylko jak wbije rączke aby jechać to wtedy pika. stało sie to z dnia na dzień wczoraj go zagasiłem a dzisiaj już nie pojechał co sie mogło stać???????????

Prosze o pomoc.

Kolego jedyne co to możesz zobaczyć wtyczki u dołu skrzyni od elektrozaworów czy kontaktują oraz dobrze było by sprawdzić dwignię rewersu czy rozłącza neutral a tak najprościej to by było trzeba odczytać kody diagnostyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

Hej

szukam miejsca gdzie pojawia się prąd, kiedy wybieramy bieg wsteczny.

Chodzi o to ze chcę podłączyć sygnalizator dzwiękowy jazdy do tyłu.

Chcemy zrobić coś takiego jak jest w kombajnach i innych duzych maszynach - maszyna zaczyna pikać w momencie kiedy jedzie do tyłu - chodzi tutaj o względy bezpieczeństwa.

Ktoś z was próbował coś takiego montować?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

Nieznam mechanizmu zmiany biegów ale mozna to zrobić na kontraktronie- magnes - na dzwigni montujemy magnes -przy odpowiednim połozeniu dzwigni magnes przełaczy kontraktron -zwiera zasilanie do masy -podobna zasada jak czujnik oleju w C-330

 

Sygnalizator podpinasz pod zasilanie jeden kabel + a druga końcówka poprzez kontraktron zwierny podaje minus-mase i wtedy właczy sie sygnalizator Musiałbym widziec fotkę zmiany biegów w tym ciagniku.

 

Robiłem komuś w C-330 -podobnie ale zamontowałem włacznik w skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Jak jest rewers elektrohydrauliczny to można się wpiąć w kabel od ów wstecznego, bezpośrednio albo przez przekaźnik zależy ile prądu pobiera brzęczyk. Ja tak mam zrobione w ładowarce tylko u mnie się halogen na dachu zapala jak cofam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

rewers jest przy kierownicy wiec to raczej elektrohydrauliczny, muszę więc poszukać który kabel odpowiada za wsteczny


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rewers jest hydrauliczny sterowany linką. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

na jutro mam zamówiony serwis więc się dopytam chłopaka


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

mam brzęczyk w weidemannie ale odłączyłem na samym początku, za bardzo denerwujący dzwiek, w budynku nie do wytrzymania.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Nie słyszałem, aby któryś z producentów cięgników montował coś takiego bo i po co, skoro z ciagnika jest doskonała widoczność do tyłu oraz oświetlenie robocze na tył. Było by to pikanie trochę irytujące na polu. Zresztą kodeks ruchu drogowego nie wymaga tego od producentów ciągników rolniczych, a jedynie od samochodów ciężarowych gdzie są tzw. martwe pola widoczności.

A prądu nie szukaj bo go nie znajdziesz.

 

W razie czego jest zawsze klakson jeśli ktoś podchodzi pod koła.

 

W dominatorze zamontowałem wyłącznik krańcowy który jest uruchamiany cięgnem przy skrzyni przy włączeniu wstecznego biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

ale szeryf chce aby pikało kiedy cofa, on widzi co się dzieje wokoł ale bardzo czesto osoby - gapie nie widzą ze cofa, szczegoolnie jak trzeba spiąć jakies przyczepy albo cos - tu nie chodzi o bezpieczeństow kierowcy ale o bezpieczeństwo osob postronnych


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

a co klima ma ze wstecznym wspolnego?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukasMielec    0

Naprawiłeś ?? (to samo co stało sie u mnie-równiez z dnia na dzień)

Pozdrawiam.

Edytowano przez LukasMielec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zygzak
      Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać
    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
×