bzunia

C-330 inny silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bzunia    0

Tak się zastanawiam czy do ursusa c-330 da się zamontować inny silnik niż w oryginalnie i czy ktoś już takie coś zrobił??

Widziałem kiedyś c-360 z innym silnikiem i całkiem to ładnie chodziło co o tym sadzicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wszystko się da tylko nie rozumiem "po co"?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie po co? na kombinujesz się i jak coś z tego już spłodzisz to rozleci się skrzynia tylni most itd. a i kto by ukręcił kierownicą w tym ciapku, zakładam że planujesz większy silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Też długo myślałem nad założeniem takiego tematu. Ja myślałem nad wstawieniem 3P tego 38 km. 8 km wielkiej różnicy nie zrobi raczej a zwłaszcze że moja C-330 już orki czy kultywatorowania nie robi bo jest większy ciągnik. Chodzi mi tylko o transport. Też nie zbyt ciężki taki do 4-5 T. A innego ciągnika się opłaca kupować. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

No czasami gdy silnik oryginalny jest nie do naprawianie np. gdy wytknie noge[gjyre] ;) poważnie, a ma sie w zasiegu jakis inny motor podobnej mocy mozna przy odrobinie czasu popróbować :D , osobiscie sam zastanawiałem sie nieraz nad tym do mojej 4011, ale zawsze odstrasza mnie problem montażu koła zamachowego sprzęgła i współosiowości wałów silnika i wałka sprzęgła reszta to jest juz nie problem :D


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zmiana silnika na mocniejszy, czyli większy i cięższy. Wiąże się to z przebudową niemal całego traktora. Czy warto? Według mnie nie. Nie widziałem jeszcze takiej zmiany.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

nie wypali to, z racji tego, że taki silnik ma większy moment obrotowy, a części w przeniesieniu napędu nie wytrzymają tego, ot co.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cieszkol    0

W sobotę był u mnie kolega i powiedział, że jego kolega zamontował silnik perkinsa od 3P więc to jest do zrobienia. Jak się będę z nim widział to napisze co dokładnie trzeba przerobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

wystarczy przystawka od obudowy koła zamachowego do skrzyni, trochę zabawy ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie ma to sensu, jeżeli skrzynia wytrzyma to na pewno z mechanizmem różnicowym będą kłopoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

pisałem o tym wyżej, ale inni twierdzą, że się da bo ktoś ma tak zrobione. ale pytanie, jak długo to wytrzyma?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

przeciez był prototyp URSUS C-330 3P więc to sie musi udac ,mysle ze ciapek z takim silnikiem to wcale nie byłby zły pomysł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Można zrobić rożne rzeczy ,kiedyś na zlocie tuningowców był ciągnik cały m chromie , a na podnośniku miał kolumnę taka że muzyka ruszała stadionem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@pawlus224 jakby był taki świetny to by dziś jeździł po naszych polach, a nie skończyłoby się tylko na zdjęciach i rozmowach. wspominam o tym ostatni raz - siadało przeniesienie napędu. jak ktoś chce to niech sobie zakłada nawet 6CT107 turbo, tylko jak to się skończy nie chcę mówić :unsure:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

to czy by skrzynia i most wytrzymała to możemy sobie gdybać. ja jestem za tym że nie za długo by to pochodziło silnik 30 to muł niesamowity a perkins jest żwawy i mocniejszy. ale jaka to jazda by była takim ciapkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Dobra 30-tka 15-20 tys zł do tego jakiś używany silnik np 3P dasz 2-4 tys i masa masa roboty :unsure: nie warto. He He jak za młodych lat , silnik od WSK-i do komara włożyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie ma co kombinować, bo skrzynia na pewno nie wytrzyma, jak podkręciłem swojego na pompie, to po 5 dniach jazdy siadł mi dyferencjał, a jeśli ktoś chce mieć 3p to za pieniądze z trzydziestki i silnik 3p to można śmiało kupic c3603P i to w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@bongle, ty też zapewne wiesz... tak się składa, że miałem do czynienia z tym silnikiem w capie i wiem co mówię. z reguły nie piszę nieuzasadnionych postów.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

 

Nie trzeba być ekspertem zeby wiedzieć o wytrzymałości materiałów, nieraz wystarczy trochę praktyki, której posiadacze c330 mają najwięcej i chyba wiedzą na coś stać ich traktor a czego wytrzymać nie moze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Ja myślę że te ciąganie 4-5 T maks bo częściej nie całe 2 T to by takiego wrażenia na skrzyni nie zrobiło. Bym chyba nie jeździł jak łyse półgłówki w beemkach że gaz do opru i sprzęgło puszczać szybko na asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj