bzunia

C-330 inny silnik

Polecane posty

bzunia    0

Tak się zastanawiam czy do ursusa c-330 da się zamontować inny silnik niż w oryginalnie i czy ktoś już takie coś zrobił??

Widziałem kiedyś c-360 z innym silnikiem i całkiem to ładnie chodziło co o tym sadzicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    270

wszystko się da tylko nie rozumiem "po co"?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie po co? na kombinujesz się i jak coś z tego już spłodzisz to rozleci się skrzynia tylni most itd. a i kto by ukręcił kierownicą w tym ciapku, zakładam że planujesz większy silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

330CUrsus    0

Też długo myślałem nad założeniem takiego tematu. Ja myślałem nad wstawieniem 3P tego 38 km. 8 km wielkiej różnicy nie zrobi raczej a zwłaszcze że moja C-330 już orki czy kultywatorowania nie robi bo jest większy ciągnik. Chodzi mi tylko o transport. Też nie zbyt ciężki taki do 4-5 T. A innego ciągnika się opłaca kupować. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

No czasami gdy silnik oryginalny jest nie do naprawianie np. gdy wytknie noge[gjyre] ;) poważnie, a ma sie w zasiegu jakis inny motor podobnej mocy mozna przy odrobinie czasu popróbować :D , osobiscie sam zastanawiałem sie nieraz nad tym do mojej 4011, ale zawsze odstrasza mnie problem montażu koła zamachowego sprzęgła i współosiowości wałów silnika i wałka sprzęgła reszta to jest juz nie problem :D


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zmiana silnika na mocniejszy, czyli większy i cięższy. Wiąże się to z przebudową niemal całego traktora. Czy warto? Według mnie nie. Nie widziałem jeszcze takiej zmiany.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

nie wypali to, z racji tego, że taki silnik ma większy moment obrotowy, a części w przeniesieniu napędu nie wytrzymają tego, ot co.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cieszkol    0

W sobotę był u mnie kolega i powiedział, że jego kolega zamontował silnik perkinsa od 3P więc to jest do zrobienia. Jak się będę z nim widział to napisze co dokładnie trzeba przerobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

wystarczy przystawka od obudowy koła zamachowego do skrzyni, trochę zabawy ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie ma to sensu, jeżeli skrzynia wytrzyma to na pewno z mechanizmem różnicowym będą kłopoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

pisałem o tym wyżej, ale inni twierdzą, że się da bo ktoś ma tak zrobione. ale pytanie, jak długo to wytrzyma?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2303

przeciez był prototyp URSUS C-330 3P więc to sie musi udac ,mysle ze ciapek z takim silnikiem to wcale nie byłby zły pomysł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Można zrobić rożne rzeczy ,kiedyś na zlocie tuningowców był ciągnik cały m chromie , a na podnośniku miał kolumnę taka że muzyka ruszała stadionem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@pawlus224 jakby był taki świetny to by dziś jeździł po naszych polach, a nie skończyłoby się tylko na zdjęciach i rozmowach. wspominam o tym ostatni raz - siadało przeniesienie napędu. jak ktoś chce to niech sobie zakłada nawet 6CT107 turbo, tylko jak to się skończy nie chcę mówić :unsure:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

to czy by skrzynia i most wytrzymała to możemy sobie gdybać. ja jestem za tym że nie za długo by to pochodziło silnik 30 to muł niesamowity a perkins jest żwawy i mocniejszy. ale jaka to jazda by była takim ciapkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1379

Dobra 30-tka 15-20 tys zł do tego jakiś używany silnik np 3P dasz 2-4 tys i masa masa roboty :unsure: nie warto. He He jak za młodych lat , silnik od WSK-i do komara włożyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie ma co kombinować, bo skrzynia na pewno nie wytrzyma, jak podkręciłem swojego na pompie, to po 5 dniach jazdy siadł mi dyferencjał, a jeśli ktoś chce mieć 3p to za pieniądze z trzydziestki i silnik 3p to można śmiało kupic c3603P i to w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@bongle, ty też zapewne wiesz... tak się składa, że miałem do czynienia z tym silnikiem w capie i wiem co mówię. z reguły nie piszę nieuzasadnionych postów.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

 

Nie trzeba być ekspertem zeby wiedzieć o wytrzymałości materiałów, nieraz wystarczy trochę praktyki, której posiadacze c330 mają najwięcej i chyba wiedzą na coś stać ich traktor a czego wytrzymać nie moze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Ja myślę że te ciąganie 4-5 T maks bo częściej nie całe 2 T to by takiego wrażenia na skrzyni nie zrobiło. Bym chyba nie jeździł jak łyse półgłówki w beemkach że gaz do opru i sprzęgło puszczać szybko na asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bizonbs
      Cześć. Dostałem propozycję naprawy c330M - wymiana uszczelki pod głowica. Mam ciągnik u siebie.. Zdjąłem dzisiaj pokrywę zaworów... A tam nie ma płynnego oleju lecz syf który można skrobać nożem. 
      Generalnie sąsiad narzekał, że ciągnik się grzeje i dmucha olej.. 
       
      Ale jak ma się nie grzać jak tam jest totalne masło??? Chyba nigdy oleju nie wymieniał. 
      Macie pomysł jak można by ten silnik nieco przeczyścić? 
      Może wlac ropy do oleju i niech pochodzi i spuscic z kilka razy?? 
      Zrzucę też miske i smok ogarnę.. Nawet nie wyobrażam sobie co tam może być. 



    • Przez Kozo
      mam problem z c 330 w ciągu dwóch lat założyłem już trzecią uszczelkę pod głowice ,głowica też nowa i znowu uszczelka poszła objawy za każdym razem inne a w efekcie woda w oleju 
      Co może być przyczyną psucia się tych uszczelek ?
    • Przez Jozeph
      Witam. Mam problem z moim ursusem. Gdy jest minusowa temperatura nie chce palić i dymi białym dymem. Jaka jest tego przyczyna?
    • Przez klajcper
      Jak działa czujnik pęknięcia paska wentylatora w silniku deutz, czy ma coś piszczeć, świecić, jak to jest podłączone? 
    • Przez Patrick345
      Dlaczego olej leci z pod korka wlewu oleju
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj