Snajper

TD80D kopci na zimnym silniku

Polecane posty

Snajper    0

Witam

 

Jak jest w waszych NH ja mam TD80D i ciekawi mnie czy tylko u mnie silnik kopci jak jest zimny? jak chwile pochodzi to przestaje kopcić ale jak zimny to strasznie kopci na niebiesko. Jak jest u was ?

Ciągnik ma 400mth. Jak go zgaszę i odpalę za 20 min to też kopci ale chwilę tak jak by uszczelniacze zaworów puszczały olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w F130 są dwa zbiorniki paliwa góra i dół jak paliwo jest w obydwóch jest ok. a jak ciągnie z dołu i odpalam zimnego to też kopci i nierówno pracuje ale po chwili jest ok. przyczyną tego jest cofanie paliwa z pompy wtryskowej. na olej bym nie stawiał bo jadł by go cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Kopci dla tego, że w paliwie jest woda, zreszta zobacz odrazu po odpaleniu co sie dzieje w tłumiku, bedzie pluł wodą. Mam to samo, nagrzeje się i już OK.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Kolega @kobra89 ma racje, ze w paliwie prawdopodobnie jest woda. Kiedyś o tym pisali w TAP. Wyczyść/opróżnij odstojnik paliwa.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Mój TD 5020 też dymi jak go przy minus 10 odpale ale tak jak mówią poprzednicy po chwili przestaje.Przy dodatnich temp. tak nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    31

Ja jak odpalam NH też zaobserwowałem że "kopci" ale jak się dobrze przyjrzeć to widać że to para, ostatnio czyściłem separator wody, spróbuje jak nie zapomnę zaobserwować jak będzie się zachowywał.


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Moje podejrzenia są takie część wody zbiera się też wewnątrz układu wydechowego ciągnika kiedy stoi na mrozie i przy pierwszym uruchomieniu to wszystko też paruje bo wzrasta temperatura. Tak jak na szybie osadza się szron od środka to mi się wydaje że coś podobnego dzieje się w tłumiku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

To jest chyba normalne zjawisko, samochody tez tak maja.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

Żeby nie było to u mnie to samo się dziej s prostuję czemu tak się dzieje, woda wodą na pewno też troszeczkę w tym prawdy jest ale po odpaleniu przy temp poniżej 0 stopni pompa podaje zwiększoną dawkę paliwa po rozgrzania zmniejsza ją i ot stąd bierze się to kopcenie, można też zaobserwować pocenie się przy ręcznej pompce od tego nadmiaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj