Snajper

TD80D kopci na zimnym silniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Snajper    0

Witam

 

Jak jest w waszych NH ja mam TD80D i ciekawi mnie czy tylko u mnie silnik kopci jak jest zimny? jak chwile pochodzi to przestaje kopcić ale jak zimny to strasznie kopci na niebiesko. Jak jest u was ?

Ciągnik ma 400mth. Jak go zgaszę i odpalę za 20 min to też kopci ale chwilę tak jak by uszczelniacze zaworów puszczały olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w F130 są dwa zbiorniki paliwa góra i dół jak paliwo jest w obydwóch jest ok. a jak ciągnie z dołu i odpalam zimnego to też kopci i nierówno pracuje ale po chwili jest ok. przyczyną tego jest cofanie paliwa z pompy wtryskowej. na olej bym nie stawiał bo jadł by go cały czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kobra89    69

Kopci dla tego, że w paliwie jest woda, zreszta zobacz odrazu po odpaleniu co sie dzieje w tłumiku, bedzie pluł wodą. Mam to samo, nagrzeje się i już OK.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Kolega @kobra89 ma racje, ze w paliwie prawdopodobnie jest woda. Kiedyś o tym pisali w TAP. Wyczyść/opróżnij odstojnik paliwa.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Mój TD 5020 też dymi jak go przy minus 10 odpale ale tak jak mówią poprzednicy po chwili przestaje.Przy dodatnich temp. tak nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    28

Ja jak odpalam NH też zaobserwowałem że "kopci" ale jak się dobrze przyjrzeć to widać że to para, ostatnio czyściłem separator wody, spróbuje jak nie zapomnę zaobserwować jak będzie się zachowywał.


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Moje podejrzenia są takie część wody zbiera się też wewnątrz układu wydechowego ciągnika kiedy stoi na mrozie i przy pierwszym uruchomieniu to wszystko też paruje bo wzrasta temperatura. Tak jak na szybie osadza się szron od środka to mi się wydaje że coś podobnego dzieje się w tłumiku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

To jest chyba normalne zjawisko, samochody tez tak maja.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

Żeby nie było to u mnie to samo się dziej s prostuję czemu tak się dzieje, woda wodą na pewno też troszeczkę w tym prawdy jest ale po odpaleniu przy temp poniżej 0 stopni pompa podaje zwiększoną dawkę paliwa po rozgrzania zmniejsza ją i ot stąd bierze się to kopcenie, można też zaobserwować pocenie się przy ręcznej pompce od tego nadmiaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez Dastan
      Aktualnie mam opony 480 , a ciągnik będzie pracował glównie w opryskiwaczu i rozsiewaczu nawozów 1200l.  Jaki rozmiar kół szukać? Z tego co przeglądałem to zazwyczaj się jakies przerabiane z popękanymi oponami.  Ktoś wie ile może kosztować wąska felga w serwisie ?  Ewentualnie biorę pod uwagę opcje zamiany jeśli ktoś chciałby szerokie kapcie, a ma węższe.
    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
    • Przez Mikołajjjjj
      Witam wsiadłem dzisiaj do new holanda td5.85 i nie wiedziałem jak włączyć biegi aż znalazłem i pojechałem, następnie zgasilem i nie chce odpalić nawet nie kręci,  nacisnąłem przycisk +8/-8( pierwszy przycisk  pod tą pomarańczową wajchą) jak szukałem biegów. Co zrobić bo to ciągnik szefa . Proszę o przyjęcie sprawy poważnie i nie wyśymiewanie . Z góry dziękuję 

    • Przez papryk
      Witajcie,
       
      Czy ktoś z was miał problem z grzejącym się silnikiem? Od kilku sezonów mam problem z temperaturą, gdyż wskazówka w orce podchodzi pod czerwone pole i muszę stawać ciągnikiem po to, aby się schłodził. Problem jest szczególnie odczuwalny gdy jest gorąco. Kiedyś w takich samych warunkach ciężko go było rozgrzać do połowy zielonego pola. Wymieniłem termostat wyczyściłem chłodnicę, ale nic to nie pomogło.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj