Zaloguj się, aby obserwować  
Maciej93

problem z hydrauliką w MF255

Polecane posty

mariusz3512    4

Tez tak miałem w U3512, wg instrukcji trzeba wykrecic lub wkrecic ta srube na rozdzielaczu, lecz to nic u mnie nie pomoglo. Podczas opuszczania przestawiam wajche od podnosnika w pozycji opuszczanie pompa i olej nie leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

W moim 3512 też leci olej jak się do końca opuści gałkę i to w większości ciągników tak jest ja poprostu nie naciskam gałki do końca i olej nie leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

A od kiedy przy włączonym przepływie na zewnętrzny rozdzielacz opuszcza się przyczepę? ;)

Po pierwsze olej przepływający z pompy przez rozdzielcz "zatyka" wolny spływ oleju z siłowników przyczep w przewodzie powrotnym i dlatego może robić niekontrolowane wypływy oleju. Po drugie gdy dźwignię podnośnika od regulacji siłowej przestawimy w kierunku opuszczanie na sam dół wyłączymy dzieki temu obieg oleju i szybciej trwa opuszczanie skrzyni przyczepy. :D


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Witam, odkopie temat. Mam problem z hydrauliką w MF255, otóż w ogóle ciągnik nie chce wywracać, nawet pustej skrzyni nie podniesie, ustawiam wszystko tak jak powinno być i nic. Dodam, że podnośnik chodzi sprawnie, bez żadnego kłopotu. Wie ktoś co może mu być? Nie jest to pilne, bo nie posiadam przyczepy wywrotki, tylko chciałbym, żeby był sprawny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Powiedz jak ustawiasz poszczególne dźwignie i jak masz ustawiony rozdzielacz obok siedzenia (chodzi o tą wkręcaną śrubkę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Zawór rozdzielczy pod siedzeniem przestawiałem w kierunku prawego błotnika. Pokrętło w rozdzielaczu wykręcałem o 0,5 cm. Podłączałem przyczepe pod dolne wyjscie (nr 2). Dźwignia od podnośnika na stały wydatek i dźwignia na rozdzielaczu do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Przekręciłeś rozdzielacz po lewej stronie na działanie jednostronne.

Jak ruszałeś wajchą od hydrauliki było słychać przepływ jakiegoś ciśnienia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Tak przekręciłem ten rozdzielacz. Nie było nic słychać. Jak wziąłem w rękę ten przewód od przyczepy to tylko było czuć słabe ciśnienie. Obawiam się, że jest tam coś źle podłączone bo w instrukcji obsługi od tego zaworu rozdzielczego tego pod siedzeniem do rozdzielacza obok siedzenia idą dwa przewody a u mnie tylko jeden, drugi od rozdzielacza idzie do pokrywy podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Przesuń wajchę od podnośnika troszeczkę dalej na ciśnieniową (o ile jest) i zobacz co się stanie. Jeżeli nie będzie zmian, to spróbuj przepiąć wąż przyczepy do drugiego wyjścia z ciągnika.

 

Instrukcji może być zdjęcie do rozdzielacza 2 selekcyjnego (2 pary wyjść z tyłu) i stąd może druga rurka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

w moim u3512 podnosnik dzwigal wszystko ale kiprowac nic nie szlo zmienilem rozdzielacz na nowy i gitara gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Nie masz jakiejś myjki, żeby umyć ten syf??

 

Podłączone mam identycznie i działa. Próbowałeś podpiąć pod obydwa wyjścia na danym ustawieniu?? Nie masz przesuniętej wajchy od siłowej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

wkręć tą śrubę przy rozdzielaczu i podłącz pod wyjście nr 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Jak wkręci śrubę to podniesie na obu gniazdach. Ale przy opuszczaniu olej pójdzie odpowietrznikiem. Śruba powinna być wykręcona i podpięta przyczepa pod dolne gniazdo. Rozdzielacz pod siedzeniem przestawić w prawo, dźwignie od podnośnika na stały wydatek a dźwignia od siłowej tak jak dźwignia podnośnika w pozycji opuszczony.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

tak doskonale o tym wiem, ale jeżeli mu nie działa to może niech tak spróbuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Próbowałem we wszystkich położeniach. Spróbuje rozebrać rozdzielacz w tygodniu, może tam coś jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Pierwsze co sprawdź to czy jest przepływ oleju przez rozdzielacz (jeżeli nie ma to nie ma co zaczepiać rozdzielacza)! Jak jest to sprawdź zawór bezpieczeństwa rozdzielacza!

Czy wogóle daje jakieś znaki że jest ciśnienie (jak na jednostronym nie ma to może na dwu-)?

Kurde niektórzy to od d..niej srony się zabierają!!! :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Przepływ oleju przez rozdzielacz jest, tylko jest za małe ciśnienie, bo brałem w rękę ten przewód od przyczepy to było czuć jakiś przepływ tylko, że tłok sie nie rozsuwał (przyczepa była kolegi i ma wszystko sprawne). Gdybym wiedział to bym nie pytał co może być i jak usunąć usterke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

To czyli kolejna sprawa najpierw sprawdź zawór bez. rozdzielacza, jeżeli to nie to, to jest jakaś nieczszczelność- ale wszystko po kolei najpierw ZAWÓR!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja za rozdzielaczem wyrzuciłem te zawory i rurkę.Rurki do szybko złączy mam wpięte bezpośrednio w rozdzielacz i nie mam żadnego problemu od paru lat.A trochę tego używam.Ale dużo słyszałem że są z nim problemy.Teraz mam rozdzielacz dwu sekcyjny a przedtem był jedno sekcyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj