1014tojestto

[polączone] Czy u914/1014 podoła 4 obrotowej

Polecane posty

jarecki82    31

Chciałem kupić 4*35 Rabewerka, a miał dość szybki obrót to mi przodek troszkę podnosiło.

Kupiłem 3*45 . Powiem tak na lżejszej ziemi nie ma za bardzo co robić, za to na glinie zimową orkę 30cm to 3 na żółwiu i 2tys. na blacie. Także ani deka szerzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior1014    0

Ursus1014 uciągnie 4 skibowy pług i podniesie, Z obrotem też niema problemu sam mam do mojego ursusa 4skibowego Vogel&Noot zabezpieczenia śrubowe i orze 3,4,5 klasę ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Mnie dziwi jedno ja moim C385 ciągne 3 obrotową a widzę jak przypuśćmy nowy nh który ma więcej kucy i wogóle ciągnie tyle samo i to w dodatku wolniej.. wychodzi na to że mocy jest ,mniej niż podają :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Byc może :D

Kolega opowiadał że JD 180KM nie daje rady ciągnąc kvernelanda 4x45 w obrocie z taka szybkościa jak zetor 16245 :D


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrZgredy    65

Co sądzicie o zakupie pługa obracalnego cztero skibowego do ursusa 914.Prosze o wasze opinie i komentarze na ten temat? sad.gif

 

Dać rade pewnie da my mamy 1014 de luxe i ciągamy 4 ale zagonówkę i tb też to radze nie ma to jak zagonówka do takich ciągników mieliśmy 914 i ciągaliśmy obrotówke 4 skiby i komplet obciążników też był a na glinie i pod górke to cały czas przednie 2 koła w powietrzu szły obrotówki do takich ciągników to nie są za dobre ale jak tam chcesz przy obrotówce w pizde będzie dostawał i do obrotówki to musisz mieć dobry podnośnik lepiej sobie zagonówką 4 orać spokojnie i się nie martwić pięniędzmi które byś musiał dawać na remont;P gdybyś ciągał 4 obrotówkę;P bo pompa podnośnik napewno by dostawał po d*pie to tak samo jest dlaczego takim jd 130km nie ciągną 5 obrotówki tylko 4 my tam bardzo jesteśmy zadowoleni z naszego de luxika i zagonówki i żadnej obrotówki nie chcemy bo uważamy że nie ma to jak orka z zagonówka;P Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Z tym że sprzęt dostaje po d*pie więcej to wiadoma rzecz ;) ale niestety ja mojej obrotowki nie zamieniłbym na zagonówkę po pierwsze nie mam problemów z bruzdami po drugie wiesz jak pola się wyrównują? są równe jak na stole <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ursus 1134 podoła w 4 obrotówce kverneland eg100 vario ziemia róznej klasy od 2 na glinie do popielatki 5 klasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybekk    38

Na ciężkich ziemiach wątpie żeby dał radę, ale na piaskach pójdzie. Oczywiście obowiązkowe porządne dociążenie z przodu, bo to przecież 4 cylindry. Pompa powinna wydźwignąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki a mam takie pytanie co sądzisz o tym modelu i czy jest lepszy od 1014 ? proszę o jakieś szczegółowe informacje bo dopiero spotkałem się z tym modelem bo posiadam ursusa 914 z turem i mi się swietnie sprawuje. miałem 1014 ale nie byłem zadowolony ponieważ jak było najwięcej roboty to trzeba było go robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

Masz racje przemek99 że jest węższy niż twój ale zasadniczą różnicą jest to że IBIS jest pługiem obrotowym!!!!!! a to duża oszczędność paliwa jeśli chodzi o uwrocia czy o oranie poprzeczniakó, obrotowym wjeżdzaszna pole z której strony tylko chcesz i orzesz nie martwisz się o nic, bez bruzd dziur mierzenia pola żeby bruzdy były proste. Kto teraz kupując pług kupuje zagonowy???NIKT!!!!!!Więc nie masz się czym chwalić pisząc tu o swoim forschnicie przestarzałym i jakimś wale którego błędnie nazywasz cambellą...

Mój sąsiad ma fortschrita i dobrze mu się sprawuje bardzo silny i wgl na mokre tereny wjeżdża bez problemów... . moim zdaniem 1224 jest lepsze sam posiadam 4 garowy w turbo i trzeba mu po d*pie dawać bo nie ma siły no i też trzeba poczekać aż olej się rozgrzeje bo turbinę można rozd*pcyć. Edytowano przez kamil181293

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Ales chlopie kotleta odgrzal:))


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

wydaje mi sie ze raczej bedzie problem z ta 4 obrotowa. a mianowiceie ja mam 1224 + kverneland 4so i powiem ze z podnoszeniem nie ma problemu ale jezeli chodzi o uciag to gdy troche mokro i na gliniastym ma co robic wiec sadze ze 912 +4O bedzie miał problemy.niedługo zmieniam na zagonowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fumfel    0

witam

ja jezdze moja 914 z plugiem obrotowym niemeyer 3*35 glebokosc 22cm  na 1szosowej z dociazeniem na przodzie ok 200kg i ma co robic na ciezkiej 4 i 5 klasie ziemi. uwazam ze pole jest o wiele lepiej zaorane niz gdy jezdzilem unia 4skibowa zagonowa. traktor jest po kapitalce i uwazam ze 4 skiby to byloby dla niego za wiele. czy mial ktos z was do czynienia z takim plugiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petroszz    4

To i ja odgrzeje jeszcze raz tego kotleta.

Zastanawiam się nad zakupem ciągnika  głównie do ciężkich prac polowych. Z zakupu nowej jednostki zrezygnowałem przez wzgląd na wysokie ceny zakupu i dyskusyjną bezawaryjność. Chociaż mój Agrofarm 420 mnie nie zawodzi to jednak nie jest to ciągnik stworzony do ciężkich prac. Dlatego zdecydowałem że w planach na kolejne inwestycje trzeba uwzględnić zakup dużej jednostki. Zdecydowałem się na Ursusa. zastanawiam się jeszcze jednak czy będzie to 1014 czy 1224.  Działki mam zazwyczaj niewielkie i przydałby się zwrotny ciągnika, a z drugiej strony wolałbym większy/stabilniejszy bo przecież 4cylindrowy i zwrotny już mam.

Dlatego chcę zapytać użytkowników czwórek i szóstek jak to jest z tym spalaniem? Miałem 914 i posiadam obecnie Zetorka 7011 i z doświadczenia wiem że duże oszczędności w spalaniu czyni utrzymanie we właściwym stanie pompy wtryskowej i samych wtryskiwaczy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

skoro wiesz o co dbać w starych ursusach i zetorach , aby były oszczędne, to bierz 1224 jak umiesz takimi pracować to się nie zawiedziesz ;) a w cięzkich pracach spali tobie nie wiele więcej jak nie mniej od 1014... tylko szukaj jakiś eksportówek, zawsze to lepsze i trwalsze wykonanie ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petroszz    4

Właśnie słyszałem że lepiej starszą kupić, najlepiej  poniżej 90r. lub exportówkę.

FINN u Ciebie to chyba szóstka ma co robić skoro silnik trzeba było zmienić.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

6 dawała by rade, ale czasami brakowało jej paru habet ;) a teraz jak wstawiłem 150 km to do tego sprzętu co mam to jest idealnie... jeszcze tylko zrobić w niej żółw/zając i bajka... ;) od wymiany silnika do teraz czyli cały sezon to już 300 mth już zrobione... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    30

uciągnie tylko przy zakupie pługa dobrze jest się kierować wysokością wierzyczki żeby była jak najniższa ja kupiłem 4x40 obrotówke duro na wysokiej wierzyczce dodatkowo duży prześwit pod ramą i pług w kabine wchodził a o obrocie można było zapomnieć :) Dopiero jak dorobiiśmy nowe dłużesz dolne cięgła problemu nie ma ale wiadomo troszke bardziej buja :)


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

witam posiadam u1222 i zastanawiam się czy poradzi sobie z 4 obrotową kuhn huard Qre 65 T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj