Poke912

Powrót Perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz1987    61

Może większość osób które mają około 800ha nie jeździ w pole ale znam takie osoby, rewers rzecz święta to racja szczególnie jak ktoś ma hodowlę, chodzi mi na przykład o rolnictwo precyzyjne, po ostatnich zakupach powiększyły mi się działki. Dzięki czemu mam możliwość jego zastosowania przy opryskach i nawożeniu. Dodatkowo Systemy zarządzania mocą też są przydatne. Co do pompy to bym sprawdził jej szczelność wewnątrz czy równo pompuje.

Pozdrawiam


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sama raczej nie zacznie dawać nie równo... a jeśli już to na konkretnych sekcjach można trochę podkręcić... przy drabince trochę pogrzebać i coś wyjdzie...

 

A jeśli mówimy o modułach sterujących klimą... to chyba już bardziej zaawansowanymi... np klimatronikiem itp. Już kiedys myślałem by założyć sobie klimę od jakieś starego samochodu... bo z tego co wiem to tam nie ma żadnych wielkich komputerów przekaźników sterowników itp. a jeśli by cos w tym stylu się znalazło to można to łatwo ominąć... a obecnie przy samochodach to już jest to bardziej skomplikowane.


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

qazi a co to eliminacje do Wielkiej Gry???

 

 

temat zupełnie o czym innym.

 

wiem że temat nie o tym ale chciałem się dowiedzieć czy @DominikPocisk naprawił by sam pompę pozbawioną elektroniki czy oddal ją do jakiegoś serwisu pomp aby porządnie to zrobił

 

a tak swoją droga jak chcesz podkręcić sekcję w pompie rotacyjnej

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

elektronika raczej nie nawala tak czesto jak sie wam wydaje, no chyba ze w kabinie macie "chlew" czyli pelno kurzu i wody. o nowe ciagniki trzeba dbac a nic wtedy nie powinno sie stac. ja bym wolal wezwac serwis do zepsutej elektroniki niz do nawalonego silnika czy skrzyni biegow. wiadomo, naprawa bedzie tansza. koniec glupich dogaduszek ze elektronika jest zbedna. KONIEC OT!!!!

 

wracamy do ursusa. juz nawet w ursusach jest elektronika a nikt tego nie zauwazyl i dalej rolnicy kupowali ciagniki z EHR, klima faktycznie to zawsze jakas elektronika. no i w Polsce zadna firma nie zrobi porzadnie elektroniki w ciagniku. elektronika od zarzadzania hydraulika czy wtryskiem paliwa musi byc porzadnie zrobiona a wtedy mozna mowic o bezawaryjnej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

może i jest w Polsce jakaś firma która by zrobiła porządną elektronikę do ciągnika, tyle że pewnie byłoby to droższe jak zakup sprawdzonych rozwiązań np boscha, bo bosch produkuje to na masową skalę, ma już wszystko co niezbędne do takiej produkcji i ma już wdrożoną produkcję od wielu lat, o zapleczu badawczo rozwojowym już nie wspomnę, a po 2 pewnie są już patenty na rozwiązania typu EHR więc dochodzą jeszcze koszty związane z zakupem patentu i robi się drogo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

no wlasnie, wiec lepiej sprowadzac gotowe czesci lub podpisac kontrakt i tylko skladac u nas. tak jak juz ktos pisal Fendty tez sa skladane z "nieswoich" czesci. teraz juz maja swoja skrzynie ale kiedys np. w modelach serii 300 i 500 siedzialy skrzynie ZF (jesli sie myle to mnie poprawcie), a silniki Deutz'a (nie mylic z Deutz-Fahrem) MWM, hydraulika Bosha, a jednak byly i nadal sa to bardzo wytrzymale i solidne ciagniki a na dodatek dalej dobrze sie sprzedaja i trzymaja wysoka cene. jezeli ursus "zakontraktowalby sie" z ZF to to by bylo najlepsze posuniecie. jak narazie hydraulika Bosh w modelach 16xx jest bardzo dobra wiec nie ma na co narzekac. tylko ta hydraulika w malych modelach (70-100 KM)... ;) to powinni zmienic i do wszystkich malych modelow montowac standardowo kabiny SPS06 albo chociaz K07. te pierwsze maja super "design" jak na ursusa i pasuja do tej maski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

moim zdaniem lepiej zeby caly ciagnik robili u nas i wszedzie pisalo Made in Poland a nie Made in China. mowicie ze Bosch to tlyko pisze ze to Bosch a wszystko z Chin, wiec nie wiem czy lepiej dac troche wiecej kasy za krajowy produkt niz za jakis chinski co? a a sprowadzajac bedziemy dorbaiac zachod a tak jak bysmy sami produkowali kazdy podzespol w kraju to by zarabialy Polskie Firmy. Ktos wypisal kilka firm z polski ktore by mogly sie tym zajac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

nie da się tak niestety

 

Edit

a tak swoją drogą to jestem ciekaw czy na samochodach z pod znaku opla czy tez z grupy VW-Audi montowanych w Polsce jest napisane Made in Poland czy może Made in UE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

a sa to Polskie samochody? chyba nie no wlasnie i pewnie gdzies tam pisze ale nikt tego nie przeczyta. a Ursus to Polski produkt wiec powinno pisac made in Poland.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

to takie same porównanie jak np. do Farmera, tez jest składany w Polsce, ale nie z polskich części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

haha oczywiscie na Fendtach tez napisane jest Made in Germany czyli krajowy produkt no ale skladany z silnika Deutza i skrzyn ZF (dopiero teraz wszystkie maja skrzynie Vario). Damian a jestes przekonany ze na silniku PERKINSA (raczej produkcja angielska) jest napisane Made in China?? ja bym jednak wolal zeby ursus byl skladany z zagranicznych czesci oczywiscie jakies podzespoly jak pompy, filtry i inne moga byc polskie, ale raszta moze byc zagraniczna. juz coraz to bardziej mozna sie przekonac ze co polskie to malo wytrzymale. spojz na wszystkie prasy z Polski. moze jedyne maszyny dobre robi Unia (ale nie wszystkie) i Pol-Mot Warfama (nie liczac pras), ta firma robi dobre tury i przyczepy. Polska nie jest juz w stanie dostac takiej stali jak kiedys. kiedys to sie od Ruskich bralo stal to mozna bylo mowic o porzadnych wyrobach, a teraz?? ta stal jest jak marchew, po prostu Polska nie jest w stanie lub nawet nie chce robic maszyn z dobrej stali bo kasa na pewno jest zeby mozna bylo taka kupic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Polska nie ma stali dobrej bo sie już czołgi skończyły do przetopienia:P:P A tak serio to hmm naprawdę w Polsce nie da rady zrobić dobrej stali?


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Może polska nie ma dobrej stali, ale można kupić stal zagraniczną, teraz można takie stale zamawiać o których w latach 70 i 80 nikomu się nie śniło, można sprecyzować swoje oczekiwania wymagania i właściwości materiału. Ale wszystko $$$ jak wiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Nie musieliby by rozbudowywac fabryki w tym roku

tylko odłozyc to na inne lata

Mogli by odłożyc coś i zainwestowac w swoją odlewnie

Jakby obnizyli cene ciagników to szybciej by schodziły

Wieksza sprzdaż więcej kasy

Wieksze obroty szybszy rozwój

A jakby zastosowali swoje (włsnej roboty) silniki

Takie jak w latach 70-00 to wzrosło by zaufnie do tych ciągników

I nie ważne jaka cenna by była to i tak by sie sprzedawały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

tylko czy dali by rade na tyle zmodernizowac te silniki tak aby spalanie bylo dosc niskie i aby juz spelnialy normy czystosci spalin Euro IIIb?? co do stali to jak juz wspomnialem to w Polskich firmach nie brakuje kasy na dobra stal, a wlasnie chca jeszcze na tym zarobic bo kupujac gdzies slabej jakosci stal za male pieniadze, sprzedaja ja nam pod postacia wyprodukowanych maszyn o wysokiej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

no i jezeli tego nie zmienia to bedzie problem. alba niech zaczna produkowac ciagniki z porzadnego materialu albo niech opuszcza cene. 130 tys za 75 konny ciagnik to przesada, spokojnie mozna kupic za tyle proxime 75. cena 110k za 5524 i 125-130k za 6824 byla by do przyjecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

Nie musieliby by rozbudowywac fabryki w tym roku

tylko odłozyc to na inne lata

Mogli by odłożyc coś i zainwestowac w swoją odlewnie

Jakby obnizyli cene ciagników to szybciej by schodziły

Wieksza sprzdaż więcej kasy

Wieksze obroty szybszy rozwój

A jakby zastosowali swoje (włsnej roboty) silniki

Takie jak w latach 70-00 to wzrosło by zaufnie do tych ciągników

I nie ważne jaka cenna by była to i tak by sie sprzedawały

 

jakie ursus miał swoje silniki?? w 60 i podobnych na wzór i licencje zetora(im młodsze tym gorsze) w 80 i pochodnych zetorowskie albo chyba martina) we wszystkich masseyach i masseyowatych najpierw oryginalne perkinsy, potem pod nadzorem perkinsa a potem własna produkcja na bazie perkinsa tylko nazwa już UR z przodu więc ursus nie miał własnych silniyków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A silniki S-312C to może nie Polskie??? I może kolega powie że były to złe silniki? Na tamte czasy to Zetor nie robił nawet takich silników. No ale cóż mamy co mamy w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zetor miał podobną konstrukcję silnika już wcześniej w modelu 25, a czy ma on coś wspólnego z ursusowskim silnikiem to nie wie

 

i nikt nie mówił że to złe silniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Obejrzyjcie sobie Lgendy PRL`u na temat ursusa to można się duzo dowiedzieć

Ja np. nie wiedziałem że ursus produkował motory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

silnik zetora 25 jest inny niż s 312 nie przesadzajmy ma wieksze tłoki inna budowe wspólna jest tylko jedna rzecz owe dwa tłoki A co do polskich firm i stali wiecie jak jest karzdy chce kupić tanio i sprzedać drogo a tanio dobrego materiału nie kupisz wiec pozostaje tylko bubel made in poland


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poke912    0

Chyba że jakiś przetopiony pług ale

to jest wszystko przerdzewiałe bo kto mądry odda

dobry pług do huty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Pawel197890
      Witam...Mam problem z C 385 nie wyłącza womu ...Panowie co może być za przyczyną.
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez Kamil_N
      Witam,
      zabrałem się za wymianę oleju i okazało się, że do korka miski olejowej mam przyklejone 3 kawałki metalu jak na zdjęciach, jakiś pomysł co to może być zanim ściągnę miskę?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi



    • Przez Jasioodtraktora
      Witam. We wcześniejszym forum miałem problem ze szczelnością zaworu hamulca pneumatycznego w c330 i ktoś polecił mi kupić zestaw uszczelnień, ale jak rozebrałem mój zawór to tam nie ma miejsca na takie uszczelki chyba że ja nie wiem gdzie to wsadzić. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj