Skocz do zawartości
mon21051

Kombajny Deutz-Fahr M770 M750 M600

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

piotrek17b    0

Jak Ci nie ubywa to masz po prostu zamknięte. Przekręt w lewo tym górnym dekielkiem i będzie smarowało tylko to bardzo powoli kapie. Kulka jest po to żeby zatykala odpływ na ten czas co otwierasz zbiorniczek żeby dolać oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185

Jak dobrze pamiętam to zalecane jest od 4 do 8 kropli oleju na minutę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Panowie mam problem z łozyskiem docisku sprzegła w M 750 juz drugie mi sie zapiekło w przeciagu pracy na ok 10 ha . Łożysko z katalogu 6007 2z c4 , ja załozyłam z mniejszym luzem c3. Może znacie jakąś inną przyczyne poza luzem, która wpływa na prace tego łożyska, dodam że węglik i tarcza nowa. Łożysko z luzem c4 zamówiłem i  czekam na przesyłkę. Z góry dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotrek17b    0

Koledzy takie pytanko ostania w moim m660 wyrwał mi jednego cepa i wymieniłem od razu wszystkie na nowe i pytanie jak to jest z tym wyważanie bębna? Bo wszystko chodzi fajnie nie czuć żadnych drgań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185

Bęben młocarni wyważany jest statycznie i dynamicznie. O ile to pierwsze możesz załatwić poprzez montaż naprzeciw siebie wyważonych par cepów o tyle to drugie należy do specjalistycznych zakładów ( wyważarka konieczna). Z praktyki  - jeśli montowałeś pary cepów o zbliżonej masie naprzeciw siebie i bęben młocarni ( po zdjęciu pasa ) nie zatrzymuje się w tym samym miejscu można pracować i nic nie powinno się wydarzyć. Choć powtarzam że profesjonalnie bęben wyważa się jeszcze dynamicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piotrek17b    0

Ceny miałem nie wyważane więc montowałem je po kolei. Mam jeszcze dzień koszenia ale jak skończę to zrzuce pas i zobaczę jak ten bęben się zatrzymuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185

Wiem jak Ci pseudo sprzedawcy tym handlują. Dla siebie jak zamówiłem to mam jedną parę o milimetr wyższą. Ja zawsze ważę przed założeniem i sam dobieram pary ( nawet jak parowane ), często jest tak że muszę ująć masy aby były dokładnie dobrane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przemek1692    0
Napisano (edytowany)

Witam

Temat może trochę odkopany ale mam pytanie do użytkowników fahr m770.

mam w planach kupno takiego na okolo 20ha 

 

Prosiłbym o podanie rzeczywistej wydajności tego kombajnu najlepiej w tonach na godzinę.

 

Dzięki

Edytowano przez przemek1692

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafik87    14
Napisano (edytowany)

witam, koledzy mam takie pytanie odnośnie fahra m770, kurcze tak sie zastanawiam bo na środku przedniej osi jest taka miska olejowa i chciałbym tam wymienić olej. możecie doradzić jaki olej tam lać? wymieniał tam w ogóle ktoś z was olej?post-42185-0-64319400-1498218587_thumb.jpg

Edytowano przez Rafik87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommy83    41
Napisano (edytowany)

Według katalogu powinien być olej sae 90 gl 5

Edytowano przez tommy83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185

Przecież to skrzynia biegów a nie żadna miska. Olej przekładniowy jak wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowany)

Witam, posiada ktoś zdjęcie na jakich kołach zębatych kosić poszczególne rośliny? Posiadam fahr m 600 ale nie mam nigdzie zdjęcia ;/ kiedyś znalazłem gdzieś na internecie ale teraz wcale nie mogę ;/

Edytowano przez darekchmiel1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



piotrek17b    0

Koledzy takie pytanko.
W moim m660 mam kosę i bagnety Schumachera. I robi się problem przy koszeniu zboża w którym jest tzw miotła. Po prostu wchodzi w te ząbki w żyletkach i nie ucina jej. Od razu zaznaczam że czyste zboże kosi idealnie tylko szumi. Dlatego moje pytanie bo zboża u ludzi gdzie kosze wyglądają na chwilę obecną fatalnie. Czy jak kupię inna kosę z gładkimi żyletkami to będzie lepiej kosić i czy w ogóle będzie kosić łowić na tych bagnetach Schumachera. Bo przecież nie mam tam żadnego docisku kosy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszek83    0

Katalog pobrany.

Jeszcze pytanie jak ustawić wysokość klepiska za pomocą tych 2 wajch do koszenia zboża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

romek6340    203

Koledzy takie pytanko.

W moim m660 mam kosę i bagnety Schumachera. I robi się problem przy koszeniu zboża w którym jest tzw miotła. Po prostu wchodzi w te ząbki w żyletkach i nie ucina jej. Od razu zaznaczam że czyste zboże kosi idealnie tylko szumi. Dlatego moje pytanie bo zboża u ludzi gdzie kosze wyglądają na chwilę obecną fatalnie. Czy jak kupię inna kosę z gładkimi żyletkami to będzie lepiej kosić i czy w ogóle będzie kosić łowić na tych bagnetach Schumachera. Bo przecież nie mam tam żadnego docisku kosy

Powinno ciąć, bardziej bym stawiał na zużyte bagnety. Jaki masz luz między "stalkami"? Abo wstaw zdjęcie jak z kosą wyglądają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185
Napisano (edytowany)

Koledzy takie pytanko.

W moim m660 mam kosę i bagnety Schumachera. I robi się problem przy koszeniu zboża w którym jest tzw miotła. Po prostu wchodzi w te ząbki w żyletkach i nie ucina jej. Od razu zaznaczam że czyste zboże kosi idealnie tylko szumi. Dlatego moje pytanie bo zboża u ludzi gdzie kosze wyglądają na chwilę obecną fatalnie. Czy jak kupię inna kosę z gładkimi żyletkami to będzie lepiej kosić i czy w ogóle będzie kosić łowić na tych bagnetach Schumachera. Bo przecież nie mam tam żadnego docisku kosy

 

Kosę masz Schumachera, rozumiem że nożyki montowane na przemian ( jeden do góry a drugi do dołu ) i bagnet montowany do listwy z góry i dołu.

Gładkie nożyki się nie nadają.

Jeśli chcesz dobre to polecam górnonacinane z dużymi zębami np:

https://sklep.mizar.com.pl/nozyk-kosy-claas-611203-1-p-17702.html

 

Ewentualnie problem z bagnetami

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommy83    41

Może masz luz na targancu i temu nie docina miotły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


piotrek17b    0

Luz między stalkami a bagnetami zmierze a jaki powinien być prawidłowy i jak to ewentualnie korygować? Luz na targańcu owszem był ale wymieniłem mimośród łożysko i trochę się poprawiło ale nie do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszek83    0

Mam problem z zacinającą się  wajchą od wysypu, po  załączeniu wysypu jest problem z jej zwolnieniem. Miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault85-15TX    167

Zacina się ząbek, trzeba odkręcić osłonę dostać się do tej wajchy obczyscic i przesmarowac ewentualnie. Robiłem tak co dwa sezony bo często lubiła się przycinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszek83    0

Ok sprawdzę  z tym smarowaniem.

W zbiorniczku brak płynu hamulcowego, jaki wlać? 

Z części  zamiennych co warto mieć w szafie schowane?  

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez pawelk018
      Witam wszystkich
      W kombajnie Deutz Fahr M900 wyskakuje mi 3 i 4 bieg. Co może być tego przyczyną? Wodzik? W jaki sposób rozwiązać ten problem?
      Dzięki i pozdrawiam
    • Przez robert983
      zakładam temat dla tego że nie ma dla naszych maszyn takiego tematu może komuś się przyda a i mi też ponieważ potrzebował bym katalog części do deutz fahr m900 najlepiej po polsku może być xero lub inna forma.oczywiście odpłatnie
    • Przez ktomek154
      Witam, czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji i/lub katalogu do toplinera 4075 H ?
    • Przez lew908
      Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.
×