mon21051

Kombajny Deutz-Fahr M770 M750 M600

Polecane posty

Rafik87    16

mam takie pytanie, fahra posiadam pierwszy sezon i gdy kosiłem żyto to musiałem mieć nagarniacz ustawiony bardzo nisko prawie ze na maksa, bo dy dałem go wyżej to nie chciało wciągać materiału żniwnego. czy to jest normale w tych modelach ze tak nisko trzeba trzymac nagarniacz czy to jest może kwestia usawienia? a moze trzeba ten nagarniacz przesunąć na śrubach bliżej podajnika ślimakowo palcowego? jak jest w Waszych kombajnach? pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

U mnie nie ma takiego problemu zwłaszcza że nie sieje żyta ale w przeżycie nagarniacz dotyka poniżej kłosa i wszystko wciąga ślimak, nagarniacz mam ustawiony na środkowym otworze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

kosę założyłem nową od bizona, a oryginalna byla założona kosa schumachera tylko już miała ząbki wytarte to ją zmieniłem, spróbuję może założyć tą starą kosę i przesunę nagarniacz na środkowy otwór bo mam na 4 ząbku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Nie wciąga czyli leży wszystko na stole czy motowidła wyrzucają nad ślimak? Może masz źle ustawione palce motowideł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Do kup nowe nożyki szumachera wraz z śrubkami i wymień na pewno lepsza ta niż od bizona ( a od bizona kosa dobrze tnie przecież tam są inne raki i nożyki są inaczej nacinane?)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam
Mam takie pytanie jak mają być naciągnięte pasy jezdne w m660? Chodzi mi o to ile taki pas powinien się uginać jak nacisne ręką? Bo wydaje mi się że trochę ślizga. Jak np jade ma 3 biegu pod góre i daje przyspieszacz to bardzo nie wiele przyspiesza. A może za dużo posmarowałem wariator i smar się dostał? Paski są ciepłe ale nie bardzo gorące i wariator też dosyć ciepły czy to normalne?
I jeszcze jedno napinanie pasów jest tylko jedno (wariator śrubam w gół) niea żadnej innej regulacji?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Jak za dużo nasmarowałeś to smar będzie na pasach jezdnych i będą się ślizgać( ja każdorazowo przed wyjazdem w pole 3-4 machnięcia  towotnicą i wystarcza )  pasy będą ciepłe to normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Pytanie ogólnie do właścicieli fahrów chłodzonych powietrzem - jaką temperaturę macie na zegarze podczas pracy ? Po zmianie czujnika pokazuje mi 100 stopni - wcześniej max 90, czujnik o takich samych numerach.  Silnik F6L913

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Panowie to pomoże ktoś w sprawie tych pasów ile mają być naciągnięte? I może macie jakieś domowe sposoby na usunięcie z nich smaru który się tam dostał? I w jakim położeniu ma być siłownik od przyspieszacza podczas regulacji przyspieszony czy zwolniony?
Panowie to pomoże ktoś w sprawie tych pasów ile mają być naciągnięte? I może macie jakieś domowe sposoby na usunięcie z nich smaru który się tam dostał? I w jakim położeniu ma być siłownik od przyspieszacza podczas regulacji przyspieszony czy zwolniony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Rafik87 - jeśli masz kosę Szumachera to nożyki powinny być na przemian ( raz do góry, a raz do dołu) i bagnety płaskie przykręcone z obu stron listwy. Jeśli masz bagnety zbliżone wyglądem do takich jak w bizonie ( mocowane tylko od dołu listwy ) to zwykłe nożyki z bizona i jeśli bagnety są w dobrym stanie to ma ciąć.

 

piotrek17b - wstępny naciąg pasa jezdnego zawsze wykonuję się na minimalnym położeniu wariatora ( przyśpieszacza ). Naciąg ma być taki aby pas na kole napędzającym chodził jak najbliżej dołu, a w kole napędzanym ( w tym wypadku to od sprzęgła ) max. u góry - przy tym ustawiamy napięcie wstępne tak aby pas się nie ślizgał ( a jaka to dokładnie wartość to należałoby zapytać producenta pasa ). Ewentualnie możesz mieć inne problemy tj. zużycie kół, zużyty pas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam, mam takie pytanie jutro mam do wykoszenia na usługę spory kawałek wyległej przenicy od razu mówię że nie mam podbieraków. I moje pytanie jak do tego najlepiej się zabrać żeby klient był zaowolony? A druga sprawa mój fahr ostatnio na bardzo kiepskim żadkim zbożu (przenicy) zaczął trochę przetrącać ziarno na dobrym zbożu jest ok. Szczelina na klepisku nawet trochę większa niż powinna być więc co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Nie zgodzę się. Ja miałem u siebie te podnośniki łanu i ich odczepiłem teraz puszczam heder przy samej ziemi i wszystko zbiera a te podnośniki raz wzięły a raz tylko przydusiły a teraz wszystko ładnie zebrane. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel33311    0

witam mam pytanie czy da rade Deutz-Fahr M770 z przystawka do kukurydzy i czy jest taka mozliwosc zalozenia przystawki do niego

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    15

Posiada ktoś instrukcje obsługi do M770?

Prosiłbym podesłać na szyna_89@o2.pl

 

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Posiada ktoś instrukcje obsługi do M770?

Prosiłbym podesłać na szyna_89@o2.pl

 

Z góry dziękuję.

Nabyłeś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Kolego do tego kombajnu nie jest potrzebna instrukcja obsługi on jest bardziej prosty w budowie i obsłudze niż przysłowiowy cep ;).


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    15

A no nabyłem.

Wiesz jak ktoś nigdy nie miał za bardzo styczności z kombajnem to każde źródło informacji jest przydatne. Katalog części znalazłem tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Koledzy, podpowie ktoś jak to jest z tym zbiorniczkiem w kabinie po lewej stronie na olej do smarowania łańcucha. Jak zrobić żeby kapało na łańcuch. bo zbiorniczek zalany a nic nie ubywa, coś tam się przekręca czy o co w tym chodzi, jakaś kulka w środku tez tam jest.

Edytowano przez Rafik87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj