Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kirovets
mlody87    2

Nie posiadam ale znam doskonale :D

silnik 8 garkow widlak ok 280 km. ile pali ?? raczej co pali bo najlepiej to mu red bul smakuje i na tym najlepiej chodzi. Dlatego pomimo wysokiego spalania wychodzi dosc ekonomicznie. jest pewien minus bynajmniej w tym o ktorym pisze- jak po d*pie dostanie to 20 l oleju dmuchnie na dzien roboczy B) :blink: ale za to przyjmie ze smakiem każdy syf i jeszcze odwdzięczy sie chartakterystycznym gwizdem turbinki :D:D

 

pozdro mlody87 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Martin   
Gość Martin

Hej, ostatnie żniwa pracowałem na K700a i k701m i musze powidzieć, że są to mocne maszyny. Co do spalania to pracowałem z 8m gruberem i 15m broną i spalał średnio 10l na hektar. Co jeszcze mogę powiedzieć to, że do skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić i coraz to trudniej dostać części. Do wygodnych ciągników nie należą ale ja jestem przyzwyczajony do zachodniego sprzętu i w tym roku może popracuje na case ih stx, więc może będzie lepiej.

Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MWCHUDY    0

niestety ten katalog nie ma zdjęć ale przynajmiej wiemy ile ten bydlak ;) palił -Удельный расход топлива, г/кВт«ч..252

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

k700a ma 240 koni chodzi na wszystkim mozesz lac wode z rowu razem z zabami, projektowane i wykonane jako ciezki ciagnik artylerjski:) mial chodzic na wszystko. Co do mocy daje rade glebosz 7 stopowy wbijasz do oporu jakies 60 cm i tylko ciemny dym, a co do spalania coz - jak potrzebujesz mocy to trzeba ja karmic a stosunek g/kwh miedzy jd na comon railu a kirovem rozni sie o jakies 35-40 procent. B), a i uwazaj na przewody pneumatyczne bo hmm mialem nie mila przygode bez powietrza hamulcow niet sprzegla niet airbagow toze B) a wysiadac w czasie jazdy zeby sciagnac wezyk paliwa jak w moim przypadku troszke ryzykowne. Ale ogolnie maszyna ok a co do innych k701 nowszy i mocniejszy - mozna tez spotkac k744 z silnikami mana az do 400 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Co do mocy daje rade glebosz 7 stopowy wbijasz do oporu jakies 60 cm i tylko ciemny dym

do znajomego przyjechali na 7 lap glebosz wyprobowac (takim kirovem) i nie pierdnal, ledwo co 5 lap ciagnal i to nie na 60 cm B)

takze nie jest obiektywnym podawanie takich przykladow, ale na sredniej ziemi wierze, ze by sobie poradzil - na pewno ma odpowiedni stosunek mocy do masy przy takich narzedziach B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Musisz mieć bardzo ciężkie ziemie żę 240km nie pociągnie 7 łapowego głębosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZSRR    0

Witam jako ze mój temat został zablokowany z powodu istnienia już podobnego moje pytania umieszczam tutaj:

 

Jestem tutaj nowy i mam pytanko do specjalistów.

 

Jestem zainteresowany kupnem ciągnika kirovec K700, który miał by mi służyć do ciągnięcia przyczepy podczołgowej wraz z gąsienicową amfibią na zloty militarne.

 

I moje pytanko:

 

1) Jak odróżnić wersję K 700 od K 700 A i K 701 i czym tak naprawdę one się one różnią i po czym je rozpoznać że to ta a nie inna

 

2) Czy owy traktor da sobie radę z przyczepą która sama waży 15 Ton + Amfibia 20 Ton ? (oczywiście po normalnych drogach utwardzonych).

 

3) Ciągnika używał bym praktycznie dwa razy w roku, raz na odcinku 4 kilometrów (na terenie miasta w którym mieszkam i odbywa się zlot militarny) a raz chciał bym pojechać do miejscowości która jest oddalona o 130 kilometrów w jedną stronę.

 

Na jakie spalanie musiał bym się nastawić chcąc pokonać ten dłuższy odcinek drogi i jaki czas by mi to zajęło ? (oczywiście z przyczepą + amfibia, po utwardzonych drogach)

 

pytam bo kolega tutaj umieścił link do rosyjskiej strony ale ja po rosyjsku nie panimaju.

 

4) Konkretnie interesuje mnie ten ciągnik

 

http://www.allegro.pl/item604531292_kirowi...00_sprawny.html

 

Może akurat ktoś wie coś więcej na jego temat, czy warto czy nie warto ? czy ktoś tylko lał paliwo i miał resztę w przysłowiowej d...e

 

Pozdrawiam KAMILLO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZSRR    0
A nie pomyślałeś żeby wynająć kogos żeby Ci woził tą amfibie? Nie byłoby prościej ? I prawdopodobnie taniej.

 

 

Po pierwsze kupiłem przyczepę podczołgową za blisko 25 tys więc nie będę jej sprzedawał bo szukałem takiej dwa lata to raz, dwa ta większa amfibia ma 3,3 metra szerokości czyli jest to ładunek ponad gabarytowy, a firmy transportowe w takim przypadku liczą sobie blisko 5 zl za kilometr (i zawsze liczą w dwie strony)

 

Więc tak jak bym chciał jechać na zlot do miejscowości oddalonej ode mnie o 130 kilometrów to i tak płacę za 260 kilometrów co daje 1300 zł.

Mało tego ta kwotę trzeba pomnożyć X2 bo na zlot chciał bym pojechać np w środę a wrócić w niedzielę a nikt nie będzie czekał 5 dni bo ja sobie chcę pojeździć, więc jeszcze we środę wraca do domu i przyjeżdża po mnie za te 5 dni licząc wszystko od początku.

 

Tak więc mamy kwotę 2600 zl do ugadania może za 2500zł i tak powiedzmy dwa, trzy razy w roku to wychodzi kupę szmalu, maszyna w nie tak dalekim czasie by się zwróciła.

 

I co ważne, jeszcze jest takie coś jak chęć posiadania takiego potworka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

K 700 to tzw. rekin - ma trochę ściętą maskę i pionowo żebrowaną atrapę chłodnicy, oraz pionowe wloty na bocznych osłonach silnika (jak zęby i skrzela - stąd ten przydomek). Dziś to już zabytek i w Polsce go już raczej nie kupisz (nie spotkałem na Allegro, na mobile.de kiedyś były). K 700 A to ten kanciasty, glownie takie sa w Polsce, ma on silnik JaMZ 238 NB V8 z turbo o mocy 205 do 220 KM w zaleznosci od specyfikacji. K 701 z zewnatrz sie prawie nie rozni, ale ma silnik V12 bez turbo o mocy 305 do 320 KM. K 701 M to wersja eksportowa, wystepowal tylko z silnikiem V12, ma inna maske, kanciaste bloniki i duza kabine z szybami o odwrotnym skosie, jak w kombajnach. Co do uciagu to fabrycznie ma DMC przyczep 32 t (zestaw naczepa PTS9 (lad nominalna 9 ton) i przyczepa PTS12 (ladownosc 12t) dokladnie tyle wazy, ale wiem, ze w kombinacie ladowali na te pociagi drogowe znacznie wiecej i Kirowiec to ciagnal, a mieszkam pod Jelenia Gora, a wiec prawie w gorach). Spalanie bedzie oczywiscie zalezec od warunkow pracy, nie da sie tego wyrazic dokladnie, bo rowniez zuzycie silnika konkretnego egzemplarza wchodzi tu w gre. Ceny z Allegro to okolo 20 tys. za te ktore przyzwoicie wygladaja.

Zycze powodzenia w poszukiwaniach i sorry za brak polskich liter, ale mam jakis problem z kompem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    0

A propos mojej poprzedniej wypowiedzi: koledzy od ciężkiej artylerii podpowiadają mi, że Kirowiec może do Twoich zadań nie być zbyt odpowiedni, ponieważ posiada on zaczep transportowy do przyczep typu 'hitch' sterowany hydraulicznie, który dedykowany jest do przyczep jednoosiowych (tandem), czyli takich które wywierają nacisk i dociążają ciągnik (na Allegro chyba jeszcze jest 'naczepa' PTS9 do Kirowca, zobacz sobie jak to wygląda...), a Twoja przyczepa 'podczołgowa' jeśli jest z naszego wojskowego demobilu to pewnie jest to przyczepa co najmniej trzyosiowa, z typowym dyszlem i skrętną przednią osią, a więc nie wywiera nacisku, nie dociąża jego tylnej osi, w efekcie czego nawet przepotężny Kirowiec może okazać się zbyt "słaby" (czy to jest czasem taka trzyosiowa 8 kół na dwóch pierwszych, 6 kół na trzeciej osi, nie pamiętam typu..?). Do tego celu najodpowiedniejszy może okazać się KRAZ 255B tzw. 'balonowy', przyczepy niskopodwoziowe w naszym wojsku były dedykowane do ciągania ich na ogół właśnie przez takie pojazdy. Zresztą Kraz posiada ten sam silnik co K 700 A czyli JaMZ V8 z turbo, więc wrażenia słuchowe będą te same. Poza tym 130km w jedną stronę ciągnikiem to wrażenia większe niż sam zlot, a na asfalcie strasznie szybko będą "szły" Ci opony (a one są drogie i zmienia się je niełatwo), do tego Kirowiec nie za bardzo może pracować w trybie 4x4 na asfalcie (napęd na tył jest tam dołączany, a na twardych nawierzchniach instrukcja każe go wyłączać), ponieważ tak jak większość ciągników z tamtego okresu nie posiada międzyosiowego mechanizmu różnicowego, a sam napęd na przód to może być za mało do takiego obciążenia. Tak więc przemyśl to jeszcze, kup sobie Auto Market TRUCK i zobacz ceny Krazów...

Kirowiec to jednak mimo wszystko ciągnik rolniczy, nie drogowy, i nie był on też projektowany pierwotnie jako ciągnik artyleryjski, tak jak to niektórzy "znawcy" usiłują wmawiać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×