piotrek19812

Tuleje przedniego napedu

Polecane posty

Scarface    2

Witam

 

mam pytanie czy na tą tuleje idzie uszczelniacz w ten rowek czy po prostu się tak wyrobiła

 

Pozdrawiam

Mariusz

 

20101218093.th.jpg

 

20101218049.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Uszczelniacze idą do środka tej tulei, na zewnątrz nic nie przychodzi. Jedyne uszczelnienie jakie tam jest, to pasek filcu włożony w tą ramkę.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Odświeże troche temat, Tuleja pęka i tu jest moje pytanie czy jak zmienie na tuleje z grubym kołnieżem to będzie dobrze bo z jednej strony będzie z cienkim a z drugiej strony z grubym, czy to będzie miało jakiś wpływ na przednią oś, czy trzeba wymienić z obu stron na te tuleje z grubym kołnieżem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Panowie problem http://www.bankfotek.pl/view/1065670 z miejsca oznaczonego strzałkami czyli tam gdzie jest amortyzacja pewnego pięknego dnia stał sobie na podwórku i zauważyłem kałuże oleju z prawej strony a z lewej zaczęło dopiero powoli wyciekać :o A dzień przed wieczorem go myłem i nic nie było sucho. Sądze że uszczleniacze to wysadziło pewnie od temp bo kiedyś z prawej strony lekko poleciało ale wytarłem i długo jeździłem było ok. Jak to rozebrać bo narazie sucho ale jak cos ciężkiego na tyle i przodek jest odciażąny to potrafi skapnąć. Te śruby co są wkręcane od spodu trzeba odkręcic i co dalej?


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

niedawno też ściągałem bo uszczelniacze poszły :) musisz odkręcić 6 śrub na klucz 17 lub 19 i wtedy cała połówka Ci spadnie ewentualnie odkręcasz tylko 4 śruby w każdym rogu i zostaje Ci na moście sama tuleja a reszta schodzi na dół. I czeka Cię wymiana uszczelniaczy i najlepiej kup sobie na cały most kpt naprawczy uszczelniaczy i jeżeli nie chcesz żeby Ci "kipiało" olejem po zwrotnicy to w zwrotnicy musisz odkręcić cały ten dekiel z piastą i będziesz miał tam taką drugą tuleję w której jest wałek i w niej na samej górze wywierć dziurę wiertłem 8 i z powrotem wszystko złóż do kupy ;) i ja tak zrobiłem tylko na jednej stronie a na drugiej nie i na tej co nie zrobiłem to widzę kropelki oleju ;) Ktoś w jakimś temacie to dokładanie opisywał to wiercenie tej dziury więc musisz poszukać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

Panowie mam problem z moim przodkiem w MTZ na prawej stronie zacieraja mi się tuleje i nawet siłownik nie daje rady ukręcić kupiłem tuleje z grubym kołnierzem i już dwa kpl  zatarte co to za przyczyną i co  z tym  robić  . Dodam ze mam tura

IMG_20190603_221000.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj