piotrek19812

Tuleje przedniego napedu

Polecane posty

Scarface    2

Witam

 

mam pytanie czy na tą tuleje idzie uszczelniacz w ten rowek czy po prostu się tak wyrobiła

 

Pozdrawiam

Mariusz

 

20101218093.th.jpg

 

20101218049.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Uszczelniacze idą do środka tej tulei, na zewnątrz nic nie przychodzi. Jedyne uszczelnienie jakie tam jest, to pasek filcu włożony w tą ramkę.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Odświeże troche temat, Tuleja pęka i tu jest moje pytanie czy jak zmienie na tuleje z grubym kołnieżem to będzie dobrze bo z jednej strony będzie z cienkim a z drugiej strony z grubym, czy to będzie miało jakiś wpływ na przednią oś, czy trzeba wymienić z obu stron na te tuleje z grubym kołnieżem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Panowie problem http://www.bankfotek.pl/view/1065670 z miejsca oznaczonego strzałkami czyli tam gdzie jest amortyzacja pewnego pięknego dnia stał sobie na podwórku i zauważyłem kałuże oleju z prawej strony a z lewej zaczęło dopiero powoli wyciekać :o A dzień przed wieczorem go myłem i nic nie było sucho. Sądze że uszczleniacze to wysadziło pewnie od temp bo kiedyś z prawej strony lekko poleciało ale wytarłem i długo jeździłem było ok. Jak to rozebrać bo narazie sucho ale jak cos ciężkiego na tyle i przodek jest odciażąny to potrafi skapnąć. Te śruby co są wkręcane od spodu trzeba odkręcic i co dalej?


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

niedawno też ściągałem bo uszczelniacze poszły :) musisz odkręcić 6 śrub na klucz 17 lub 19 i wtedy cała połówka Ci spadnie ewentualnie odkręcasz tylko 4 śruby w każdym rogu i zostaje Ci na moście sama tuleja a reszta schodzi na dół. I czeka Cię wymiana uszczelniaczy i najlepiej kup sobie na cały most kpt naprawczy uszczelniaczy i jeżeli nie chcesz żeby Ci "kipiało" olejem po zwrotnicy to w zwrotnicy musisz odkręcić cały ten dekiel z piastą i będziesz miał tam taką drugą tuleję w której jest wałek i w niej na samej górze wywierć dziurę wiertłem 8 i z powrotem wszystko złóż do kupy ;) i ja tak zrobiłem tylko na jednej stronie a na drugiej nie i na tej co nie zrobiłem to widzę kropelki oleju ;) Ktoś w jakimś temacie to dokładanie opisywał to wiercenie tej dziury więc musisz poszukać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

Panowie mam problem z moim przodkiem w MTZ na prawej stronie zacieraja mi się tuleje i nawet siłownik nie daje rady ukręcić kupiłem tuleje z grubym kołnierzem i już dwa kpl  zatarte co to za przyczyną i co  z tym  robić  . Dodam ze mam tura

IMG_20190603_221000.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj