Skocz do zawartości
michalzuromin

Wysłodki- cena

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
cena
Pawel820    1

Glinojeck tez coś okoła 25zł za tone

Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    264

dobra, dobra ale te ceny to za tonę fizyczną czy za 10% sm. w tonie. W cukrowni Gostyń ok. 63zł za tonę fizyczną

klejnus    0

A żeby zakupić wysłodki trzeba pierw sprzedać im buraki czy można zakupić za wyższą cene wysłodki??

Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

kiciak    0

Niby poza tematem ale nich tam mam do sprzedania 110ton wysłodków po 15zł Cukrownia Strzelin kontakt na priv

vvojtas1    25

mam wysłodki należne z cukrowni i odprzedaje tym którzy chcą bo misą niepotrzebne, cena nie zmieniła się od ubiegłego roku i jest to 12zł za tonę 10%s.m. Jednak jak ktoś nie ma kupca to się cieszy jak sprzeda TIRa za 400zł czyli po 8 zł za 10%

Rolas14    0

mam wysłodki należne z cukrowni i odprzedaje tym którzy chcą bo misą niepotrzebne, cena nie zmieniła się od ubiegłego roku i jest to 12zł za tonę 10%s.m. Jednak jak ktoś nie ma kupca to się cieszy jak sprzeda TIRa za 400zł czyli po 8 zł za 10%

z jakiej cukrowni?????

benek79    13

Ja sprzedałem wysłodki po 15-17zł za tone netto2 po przeliczniku.Na tira wchodziło 50-55ton.

sterydek    23

My kupujemy wytłoki buraczane suche. Bo to jest dla nas lepsza robota, nic się nie psuje tylko zalewa się 20kg wytłoków 50 litrami wody a za noc są już gotowe do zadawania:)

Posiadam 20 krów mlecznych i dlatego daje te wytłoki one są granulowane i dlatego musze je rozmaczać bo w postaci granulatu krowy nie chcą tego jeść.

tomi382    98

Cukrownia w Strzelinie 15zł/t (od kierowcy biorąc Tira) a samemu biorąc w cukrowni 20zł.

Pestus123    3

A czy zwykłemu rolnikowi cukrownia sprzeda wysłodki, czy musi im sprzedać buraki?

binek    264

pewnie że sprzeda, ja nie sieje buraków od 13 lat a wysłodki kupuje co roku około 100ton

ignas5340    0