Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mefiu890

Ile można dać za przyczepę Kirowca 3 osiową

Polecane posty


mefiu890    15

Witam wszystkich. Chciał bym zakupić używaną przyczepę Kirowca 3 osiową tą z dwoma kastami na jednej ramie i teraz mam problem iel moge dać max za taką przyczepę ?? Jeśli ktoś się orientuje jak chodzą takie przyczepy to dajcie znać z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


zdruj77    1

kicha ja z wlkp przyczepa po remoncie oraz malowaniu dwie kasty kiprowane a cenowo to gdzieś 8.-12tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



damian18    3

aledrogo nie jest odpowiednim portalem do ustalenia ile taka przyczepka jest rzeczywiście warta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mefiu890    15

Koledzy a może ma ktoś z was lub wie kto ma na sprzedaż taką przyczepkę najlepiej taką do remontu kapitalnego bo sam bym ją sobie zrobił tzn popiaskował, wymalował nową elektryke zrobił i inne takie jak by ktoś coś wiedział okazyjnie to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mefiu890    15

Widzialem widzialem tylko za daleko odemnie bo ponad 300 km. I troche drogo facet chce jak by była zarejestrowana to tak ale wiem ze nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


EDWIN    0

taka przyczepa mi jest bardzo potrzebna bo niskie mam niektóre pola i właśnie zebrałem się kupić taką za 10tyś w stanie bdb tylko będę piaskował i malował :D ale nic nie jest pogięte i jeszcze ta ładowność 12 ton a sama przyczepa waży 5 :P więc solidnie zrobiona będę ją miał już za tydzień :) i piaskowanie malowanie i park się powiększy heheh oj u nas takich przyczep 3 osowych nikt nie ma będę 1 miał :) ale odnowa pożre z tyś zł ;) ale warto bo bel na nią nakładę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez zetor7745
      Co sadzicie o przyczepach Pronar. Interesuje mnie kupno 2 sztuk 10t i wybor padl na pronar dobra cena co wy na to?
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez johny09
      Witam.
      Jestem zainteresowany kupnem przyczepy koleby zremb w8, czy ktoś może się orientuje kto może chce sprzedać?
       poniżej przykładowe zdjęcie

×