Polecane posty

jozin    0

Witam, mam problem z moim mf-em od kiedy się ochłodziło mam problemy z odpalaniem ;) . Już po raz trzeci wymieniłem świecę płomieniową co nie przyniosło rezultatu. sprawdzałem wykręconą świecę każda grzała - robiła się czerwona, z rurki jak zakręcę rozrusznikiem leci paliwo, tak więc wszystko wydaje się ok. Dodam że problem zaczeły się w tamtym roku, w zimę zrobiliśmy kapitalny remont nowy wał+panewki+pompa olejowa, tłoki+pierścienie+tuleje, głowica, nie było mocy wymieniliśmy pompę wtryskową - nowa przyszła wiosna i jakoś zapalał ale znowu problemy. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

może źle ustawiony kat wtrysku lub wtryskiwacze do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

wtryski były robione a pompa już na wszystkie możliwe sposoby była robiona wydaje mi się że problem leży po stronie świecy bo jak ciepło to bez problemu a jak zimno to czy się podgrzeje czy nie to trzeba długo kręcić i kopci na biało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

może układ masz zapowietrzony, bo może lecieć paliwo ale z powietrzem, najlepiej odkręć tę rurkę od świecy i pompuj pompką ręczną tak żeby z 200ml paliwa wyleciało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

warto spróbować a czy może być tak, że pompka wspomagająca daje za małe ciśnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jaka pompka wspomagająca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

ta przy której jest ta pompka ręczna ona podaje paliwo do filtra i stamtąd idzie do świecy może daje za małe ciśnienie a mi się wydaje że w świecy jest zaworek i przez niego nie przepuszcza paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mozliwe ze to ta pompka, w świecy też jest zaworek który pod wpływem temperatury otwiera sie o puszcza paliwo, ale jeśli jest nowa świeca to powinno chodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Proponuję powtórną rozbiórkę silnka i pomału starannie złożyć będzie dobrze


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

to znaczy co jest nie tak rozrząd na pewno jest dobrze bo na początku mechanik źle pompę ustawił i nie odpalił. Później rozebraliśmy i wszystko na znaki ustawiane od nowa kilka osób znaki sprawdzało tak że powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego Jozin cudów nie ma co to za mechanik jak na początku źle ustawia pompę to albo jest pijany albo nie zna się na naprawie silników perkins nie szukaj przyczyny w świecy bo te silniki w tej temperaturze odpalają bezproblemowo przczyna tkwi w słabym sprężaniu głowica pierścienie na tym się skoncentruj


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

Tylko kłopoty z odpalaniem były już przed remontem, to głownie przeważyło, że robimy kapitalny remont, ale dalej odpala tak samo.A ze sprężaniem wydaje mi się że jest wszystko ok bo moc też jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego.

Silnik jest po remoncie jakieś 130 mh i trochę dymi na niebiesko nawet na rozgrzanym silniku a przy maks. obrotach nie równo chodzi. Wtryski sprawdzane, pompa po regeneracji. Dodam że przy dzisiejszym mrozie(-11) zapalił ale na początku tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach i strasznie dymił ale dymienie to chyba normalne przy takich temp. zanim się rozgrzeje.

Czy to może nie wyregulowane zawory czy może coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Jak wtryski dobre to zawory. Trochę zabawy jest żeby do nich się dostać...


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a rozrusznik dobrze kręci? na zaciąg odpalasz i co pali od razu jak tylko go przełamie? mój też jak jest poniżej 5stC pali ciężko albo bardzo ciężko, no ale jak ten nie zapali to zapali inny :unsure: a ferdka się na zaciąg pali, B) u siebie podejrzewam świece płomieniową ale nie mam natchnienia się za to brać za zimno panowie :blink: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Mój zapala z rozrusznika. Wczoraj przekręcił ze dwa razy i złapał(oczywiście z użyciem świecy) tylko na początku tak jak pisałem nie chciał wejść na obroty i pukał jakby nie chodził na wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego biały czy sprawdzałeś wysokość tłoka , być może jak była robiona ośowość tłoki mogą byc za wysokie i będzie słychć stukot


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Tłoki był zbierane. W zakładzie gdzie robili mi obróbkę silnika gość powiedział, że jak głowica i blok są planowane to trzeba zebrać tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

mój miał założoną głowice nową i zebrane tłoki i nie odpala jak jest +5 trzeba długo kręcić po remoncie nowe wszystko oprócz bloku zrobione ok 80 mth ciśnienie na tłokach odpowiednio 26,25,26, czy nie jest za małe?? wydaje mi się że tłoki są za mocno zebrane i jest za duża komora spalania czy to może być przyczyna problemów z odpalaniem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Doświadczonym mechanikiem nie jestem ale jak masz nową głowicę to po co były zbierane tłoki? No chyba, że blok jest dużo zebrany. U mnie głowica jest po dwóch planowaniach a blok po jednym więc tłoki były zbierane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

Bo już miałem przypadek, że nowe tłoki były o 1mm dłuższe od starych i wybiły głowicę i wtedy składał ten sam mechanik a teraz nie mierzył tylko zebrał 0,6 mm a jakie powinno być ciśnienie na tłokach - silnik po takim remoncie to jak nowy czyli w nowym silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akuku    0

Ja na znachora nie wygladam ale wiem ze jak pompa jest oki i wtryski tez to nawet przy -20 zapali bo mam takiego mf255 to wiem. Pewnie poma po regeneracj i tez moze byc zła sekcja i tak bywa, koncówki kup sobie nowe lepiej orginał i bedzie git. mi jak zamarznie czasami pompa wodna to pali pasek a silnik zapala nąproblem, a tych bloków sie nie osiuje jak niewierzysz to dzwon do ursusa i pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

akuku- skąd u ciebie taki zasób wiedzy na temat MF 255 bo według mojej wiedzy to MF nie posiada sekcji ponieważ jest to pompa rotacyjna,druga sprawa twierdzisz że tych bloków się nie osiuje może dodzwoniłeś sie do jakiejś agencji.... ;) bo jak dodzwonisz się do ZPC Ursus to takiej błędnej informcji nie otrzymasz jak coś piszesz to dwa razy się zastanów pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

są do MF255 pompy sekcyjne kupuje się je w komplecie z rurkami podobno więcej na nich pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj