Zaloguj się, aby obserwować  
Gość domasz

U-3512

Polecane posty

Gość domasz   
Gość domasz

Tak jak już zostałem pouczony zakładam nowy wątek. Bardzo przepraszam wszystkich forumowiczów ale jak napewno już wszyscy zauważyli jestem nowym użytkownikiem U-3512 i w porównaniu do c-330 to jest prawie kosmos dlatego byłbym wdzięczny za opisanie umieszczenia i działania wszelkiego rodzaju dźwigni wajch i najróżniejszych przełączników, a najlepiej jakby ktoś mógł mi podesłać instrukcję obsługi w wersji elektronicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

Zacznijmy od deski:

- po lewej stronie na gurze manometr ciśnienia w układzie pneumatycznym,

- kontrolka czerwona niskiego ciśnienia w powyższym układzie,

- zespół kontrolek, pierwsza ładowanie druga smarowanie (albo na odwrót :blink: ) kolejne dwie kontrolki nie dotyczą tego modelu, i kontrolka niebieska światła drogowe,

- gniazdo do podłączenia oświetlenia (czy tam czego innego) np. zapalniczki :D

- niżej trzy kontrolki kierunkowskazów koloru zielonego

- niżej włącznik awaryjnych może być też umieszczony na stacyjką

- obok włącznik kierunkowskazów

- kierownica :D

- dźwignia gazu

- z przodu konsoli po lewej stacyjka

- po prawej zespolony włącznik świateł i klaksonu.

To na desce tyle.

 

Dźwignie środek i strona lewa:

- lewa długa biegi

- prawa krótka reduktor

- pod fotelem dźwignia do przełączania wyjść hydrauliki zewnętrznej i podnośnika,

- lewa strona fotela, na dole dźwignia włączania napędu WOM

- lewa strona przy błotniku dźwignia sterowania rozdzielaczem hydraulicznym.

Strona prawa:

- przy samej podłodze dźwignia blokady mechanizmu różnicowego potocznie porostu blokada,

- trochę nad nią suwak ustawienia szybkości opadania podnośnika wraz z bagnetem pomiaru poziomu oleju w skrzyni,

- wyżej zespół dźwigni sterowania podnośnikiem i ciśnieniem na wyjściach hydrauliki zewnętrznej,

Na zewnątrz stojąc za ciągnikiem lewa strona :

- dźwignia zwalniająca zaczep dolny,

- korba regulacji lewego wieszaka,

To chyba tyle jak coś pominąłem to pytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz

dzięki ci bardzo za to wszystko ale byłbym jeszcze wdzięczny za rozpisanie działania dźwigni przy fotelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Zacznijmy od deski:

- po lewej stronie na gurze manometr ciśnienia w układzie pneumatycznym,

- kontrolka czerwona niskiego ciśnienia w powyższym układzie,

- zespół kontrolek, pierwsza ładowanie druga smarowanie (albo na odwrót :blink: ) kolejne dwie kontrolki nie dotyczą tego modelu, i kontrolka niebieska światła drogowe,

- gniazdo do podłączenia oświetlenia (czy tam czego innego) np. zapalniczki :D

..........

To chyba tyle jak coś pominąłem to pytaj.

Sorry (nic do nikogo nie mam tylko do Ursusa) ale będę przez chwilę złośliwy-po prostu perfekcyjna ergonomia !Dlaczego np.taki Zetor potrafił zrobić coś co mniej więcej miało wszystko pod ręką a nasz gigant ciągnikowy robił jakieś wajchy pod fotelem ?Dlaczego ?

 

mozesz wyciąć częśc odpowiedzi jak cytujesz - będzie łatwiej się czytało.

Powód Edycji: edytowane przezNikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

O to trzeba zapytac niemców bo to model licencyjny :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość domasz   
Gość domasz

no właśnie chodzi mi o te po prawej stronie a co do ergonomii to rzeczywiście wszystko jest tak rozrzucone jak tylko sie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36
O to trzeba zapytac niemców bo to model licencyjny ;)

Raczej trzeba zapytać Anglików, bo to ich produkt, a nie Niemców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Witam
      Użytkuje ktoś siewnik stopkowy Agro Masz 2.5m z ursusem 3512. Ma to sens czy tylko męczenie się? Sama waga (590kg) siewnika nie napawa optymizmem 
    • Przez TomaszN
      Witam czy może ktoś posiada komplety przedni napęd od ursusa 5314 ?
    • Przez Bandziornoo
      Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem ursusa 3512  97r  nieznam się zbytnio na tych traktorach  ale podczas jazdy z górki jest cichutki jak chybryda ale już pod górkę  coś wyje tak jakby Między silnikiem a skrzynią biegów  mam tylko nadzieję że to nie będzie skrzynią biegów  a zwolnic tam nie ma  ?? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Piotr5314
      Witam posiadam 5314 z 96r i prosze abyście napisali coś na jego temat tylko obiektywnie <_<
    • Przez Jamalek
      Witam,
      Zwracam się z prośbą o podpowiedź w dwóch tematach
      1) Nasz ursus zaczął w ostatnim sezonie dość mocno kopcić na czarno szczegolnie podczas pracy pod obciążeniem. Od czego może to być. Oleju nie bierze, słaby nie jest, czy pali więcej nie wiem nie sprawdzaliśmy leję się i jedzie. Może trochę ciężej pali na zimnym silniku szczególnie teraz w zimę- one ogólnie ciężko pala zimą ale teraz jakby trochę bardziej. Dwa sezony temu miał robione wtryski, ale czy sa ok to nie wiem. Wyciągać je do sprawdzenia czy szukać gdzieś indziej.
      2) Co się dzieje jak linka od ssania na ciepłym silniku nie chce się wcisnąć, na zimnym wciska się bez problemu. 
       
      Dziękuję za wszystkie podpowiedzi 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj